![]() |
ja jävlar...
|
Varför är Liddel så populär? Allt jag ser är en tunnformad kille som har kopierat sin guard ifrån Rocky filmerna, inte är det kul att se han stå och ladda upp högern heller. ;)
|
Jag själv ogillar båd Iceman Liddells stil och fysik, men det är många som gillar honom.
Han är enormt populär i USA och även här i Svedala (tyvärr) Jag hoppades enormt på Wanderlei när han mötte Chuck. (att Chuck skulle bli axmurdered) |
Vet inte varför, men jag gillar Lidell. :D
|
Citat:
Citat:
|
Håller med angående Chuck.
Jag vill att Shogun ska komma tillbaka frisk och grym! Någon som vet något? Vore kul om iaf 2-3 pers utmärkte sig lite mer i LH-divisionen. |
UFC rockar, ett gäng vuxna, halvt avklädda män som ligger och brottas med kondom reklam på deras stjärtar.
Någon som varit inne på condomdepot än? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag förstår bara itne va de spelar för roll om ni gillar deras fysik? :D Hur många gillar Bj Penns eller Miguel Torres fysik? Det spelar ingen roll de skulle göra lidandet kort för vilket köttberg som helst här inne :D |
Citat:
|
jaha är de det odeffade teamat vi kör
va sägs om Kwon vs Roy Nelson? ;) |
Citat:
Chuck lidell börjar spekulera kring att dra sig tillbaka; http://sherdog.com/news/articles/lid...ent-talk-14324 Kanske lika bra. |
Underbar knockout.
Förstår inte heller varför Lidell är populär. Vidrigt ful och störande är vad han är. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:10. |