![]() |
Citat:
Så jävla impad blev man inte, visst han dominera han på mattan men han måste lära sig GnP, isfall blir han riktigt farlig, att bara ligga på sin motståndare funkar inte i längden. Efterlyser mycket mer aktivitet. Med de dasslocken till händer och styrkan kommer han KO vem som helst. |
Citat:
Han var nog jävligt nära att slänga in handuken mer än en gång under tortyrens gång. Jag tyckte Lesnar skötte sig exemplariskt mot en av ufc:s mest meriterade tungviktare. |
Jag blev faktiskt riktigt förvånad över hur lite Herring gjorde (kunde göra?) mot Lesnar. Herring är ju både lång, tung, stark och meriterad. Han är bra helt enkelt och kom precis från en bra vinst mot Kongo.
Lesnar är en beast, synd att jag GnP-fighters oftast inte blir mina favoriter. Förhoppningsvis vågar han göra mer och mer när han får acklimatisera sig till mma:n mer och mer. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det jag dock undrar över är vilken "gameplan" man kan spekulera i att Herring hade inför matchen? Vad kan man göra mot en motståndare som är såpass överlägsen i styrka och storlek? Får för mig att han hade förväntat sig att Lesnar snabbt skulle ta ner honom på mattan, och därför höll handskarna lågt när första smällen tog honom. Har Herring kommenterar matchen efteråt? Finns det några länkar? Vad är era spekulationer? |
Anderson "The Spider" Silva, utan tvekan BÄST! Kan inte vänta tills hans nästa match, oktober tror jag.
Så synd att de inte fightas oftare... |
ang. herring så tycker jag ofta att det ser ut som han inte riktigt vet vad han ska hitta på. han känns mycket mindre rutinerad än vad han rimligtvis borde vara med ett 40tal matcher bakom sig. han brukar klara sig för att han är stor och stark, itne för att han är en mästerlig MMA-utövare och då kan det ju bli knepigt när man möter en snubbe som farbror brock.
|
Citat:
Det känns som att de flesta redan glömt bort hur Mir behandlade Lesnar.. Visst han blev också överkörd i början av ronden men han visste hur han skulle hantera Lesnar på marken.. Men visst det var en helt annan Lesnar i buren denna match.. Tror han kan bli farlig om han lär sig lite fler tekniker.. |
Okey, ni som har lite koll på detta. Om man vill se de senaste matcherna vart/när ska man kolla då?
Brukar kolla på tv4sport men känns som det bara är gamla repriser på allting. |
Citat:
Men det finns ju mer än UFC, du har ju tex. WEC, EliteXC, IFL mm mm. |
Citat:
|
Lesnar blev ju varnad för att han råkade slå Herring i bakhuvudet med sina stora labbar, så efter det var han lite mer försiktig att slå på Herring med sina dasslock. :D
Man såg hur han tvekade flera gånger men struntade i att slå. Med en sådan tyngd och brottning som Fabbro Brock har så är ju benlås bästa melodin mot honom. :) Skall bli kul att se honom mot Kongo! Blir Takedown snabbt. |
Citat:
Jädra trist isåfall. Randy är ju en storstjärna och Lesnar har ju inte många matcher bakom sig. Han borde tvingas gå igenom lite "vanligt" motstånd innan han får chansen att mäta sig mot de stora namnen. (Sen tror jag Randy Cotour får svårt mot Lesnar, och det vore en sorg ifall han åkte på stryk :( ) |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:34. |