Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2012-02-20 20:23

Slår inte Gray som en slägga?
http://www.mmaconvert.com/2011/09/30...a-heavyweight/

:D

Tror inte Henderson slår lika hårt iaf.

Kwon 2012-02-20 20:50

Sköna reaktioner när Tito vann över Bader

Kolla även in Chuck i början av klippet, han önskar han var inne i buren... :D


cero 2012-02-20 21:01

Mycket möjligt. Hur får man så mycket kraft i en vänsterkrok om man är ortodox? Blir ju inte så mycket rotation av överkroppen i jämförelse med en högerkrok tex. På klippet ser man slaget som fick ned Frankie, och där såg det inte alls ut att vara särskilt mycket rotation.

Lite drama från Jon och Rashad i en intervju:

Misstänker mycket Jones-hat på Sherdog. Jon har pratat VÄLDIGT högt om sig själv, så det är bäst att han förblir obesegrad. :D


Doctor Snuggles 2012-02-20 21:27

Med tanke på vad han har gjort hitintills så har han all rätt att tycka han är guds gåva till sporten. Rashad kan förstås vinna då han är explosiv och har nog bäst brottning av de som Jones har mött, men han såg inte särskilt imponerande ut mot Davis, som är en sämre version av Jones.
För övrigt, om vi nu ska snacka personligheter, tycker jag Rashad är hundra gånger mer arrogant och irriterande än Jones.

eternallord 2012-02-20 22:00

Rashad Evans vs Jon Jones for the Womens World Light Heavyweight Championship!

Vilson 2012-02-20 23:10

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5611346)
För övrigt, om vi nu ska snacka personligheter, tycker jag Rashad är hundra gånger mer arrogant och irriterande än Jones.

Fattar inte det här. Kan du länka nån intervju eller ge nåt exempel på hur Rashad är arrogant. Om man finner honom irriterande är ju en smaksak men arrogant?

I övrigt hejar jag lite på båda. Jones är den grymmaste fightern nånsin enligt mig, han inte bara vinner sina matcher utan dominerar folk totalt. Tror aldrig jag har sett honom i ens minsta knipa. Tror att Jones vinner och det vore roligt att ha en sån överlägsen och välförtjänt champion kvar.
Dock gillar jag Rashad mer och tycker att han är den näst bästa lhw idag så skulle inte bli ledsen om han vann heller.

Doctor Snuggles 2012-02-21 00:02

Citat:

Ursprungligen postat av Vilson (Inlägg 5611564)
Fattar inte det här. Kan du länka nån intervju eller ge nåt exempel på hur Rashad är arrogant. Om man finner honom irriterande är ju en smaksak men arrogant?

I övrigt hejar jag lite på båda. Jones är den grymmaste fightern nånsin enligt mig, han inte bara vinner sina matcher utan dominerar folk totalt. Tror aldrig jag har sett honom i ens minsta knipa. Tror att Jones vinner och det vore roligt att ha en sån överlägsen och välförtjänt champion kvar.
Dock gillar jag Rashad mer och tycker att han är den näst bästa lhw idag så skulle inte bli ledsen om han vann heller.

Överlägset leende och attityd. Men först och främst en cry baby. Överkänslig som få.
Han kan vara trevlig också, men när han har en beef med någon så blir han bara irriterande. Inte för att det spelar någon roll egentligen.


Sett till fightingstil så är Jones mycket mer intressant. Efter Silva är han nog den fighter jag helst ser slåss.

Doctor Snuggles 2012-02-21 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 5611248)
Sköna reaktioner när Tito vann över Bader

Kolla även in Chuck i början av klippet, han önskar han var inne i buren... :D


Nah, he doin teh robot. Man måste öva på sina dance-skillz.

CalleP 2012-02-21 04:25

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 5609616)
Ja för det hade ju varit kul om dom sämre boxarna fick mer utrymme. Så det kunde bli lite mer show. WWF kanske kan vara nåt för dig.

aa fast ifall du skulle ha någon koll på tungvikten så förstår du nog varför haye och chisora har fått det utrymmet de har fått. Med betoning på haye då.

Kwon 2012-02-21 17:04

Vacker dans av Frankie Edgar samt Bruce Buffer

CalleP 2012-02-21 18:23

hahahaha vafan? Känns ju som introt till vilken anime serie som helst.

Doctor Snuggles 2012-02-21 20:00

Ni hörde om att Forrest tydligen blev knockad 2 ggr i sitt camp när han tränade för Silva?
Inte konstigt att snubben sluddrar. 3 knockar inom loppet av ett par månader är ett bra recept för hjärnskada.
Undrar hur ofta sådant händer egentligen. Det borde regleras (typ anmälas till kommisionen) kan man tycka - skulle förlänga fighters karriärer.

eternallord 2012-02-21 20:33

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5612972)
Ni hörde om att Forrest tydligen blev knockad 2 ggr i sitt camp när han tränade för Silva?
Inte konstigt att snubben sluddrar. 3 knockar inom loppet av ett par månader är ett bra recept för hjärnskada.
Undrar hur ofta sådant händer egentligen. Det borde regleras (typ anmälas till kommisionen) kan man tycka - skulle förlänga fighters karriärer.

Källa?

Petoria 2012-02-21 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5612972)
Ni hörde om att Forrest tydligen blev knockad 2 ggr i sitt camp när han tränade för Silva?
Inte konstigt att snubben sluddrar. 3 knockar inom loppet av ett par månader är ett bra recept för hjärnskada.
Undrar hur ofta sådant händer egentligen. Det borde regleras (typ anmälas till kommisionen) kan man tycka - skulle förlänga fighters karriärer.

Det finns krav på att knockouts i träning ska anmälas till kommisionen men inga gym följer det tyvärr

Petoria 2012-02-21 21:38



2.20 Fertitta skrattar åt Nelson när han säger att han tycker han borde vunnit mot Werdum :D


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)