Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Tonto 2008-09-07 15:29

SATAN EVANS, vilken jävla knock.

En dubbel knock hade varit rolig snacka mainevent som man skulle komma ihåg.

detail 2008-09-07 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 3187061)
SATAN EVANS, vilken jävla knock.

En dubbel knock hade varit rolig snacka mainevent som man skulle komma ihåg.

Det var rätt nära dubbel när du säger det :D

Kwon 2008-09-07 16:50

Först GSP och nu Rashad med Titty Twister!

http://i33.tinypic.com/zmb3gm.jpg

psirus 2008-09-07 17:26

Yes, jag visste det! Jag visste att Rashad skulle vinna stående! Jag vann 1000 kr på det också!

Rashad är bra och inte tråkig, förstå det nu!

Otto P 2008-09-07 18:53

Brutal knock! Det hade varit intressant att se hur Lidells uppercut hade påverkat Evans om den träffat.. Såg ut att ligga bra med krut bakom den tyckte jag..

Bra gala iaf.

dared 2008-09-07 19:31

Galan var helt ok. Gillade första matchen med Brown vs Koreanen. Gillade Koreanens stil och jag hoppas han jobbar på sina brister. Tyckte Kim vann första och sista rond, medan Brown var bättre om man skulle döma matchen som en helhet. (Iom den totala dominansen i rond 2 av Brown)

Imponerad av Franklin, gillar hans stil. Bara blivit slagen av Machida och A. Silva är inte så pjåkigt direkt :) Han vann ju rätt lätt nu mot Hamill, som inte hade en speciellt bra taktik, milt sagt.

(Ser man då hur A.Silva totalt krossade Franklin back to back blir man ju bara sjukt imponerad av Silva)

Henderson är grym. Bra gameplan av Hendo,även om den givetvis gjorde att matchen blev lite tråkigare än vad den skulle kunna blivit.

Synd att Kampmann blev knockad, sånt som händer. Imponerad att han faktiskt ändå tog Nate´s slag efter head-kicken bra. Verkar inte vara den lättaste att knocka. Sen jävlar var Nate är grov (och stark antar jag) för den vikten.

Imponerande krok av Evans.

KlopFer 2008-09-07 22:40

Såg reprisen nyss, galen jävla knockout :D

palme 2008-09-07 22:42

Citat:

Ursprungligen postat av KlopFer (Inlägg 3188172)
Såg reprisen nyss, galen jävla knockout :D

*Phew* hade du somnat igen hade du fått en likadan ;)

Galet bra kraft i det slaget!

-C- 2008-09-07 22:45

Fy fan alltså, vilket vridmoment i den armen och axeln Evans har.
Passande av Roberto att precis ha sagt "man vill ju knappast stå toe to toe med The Iceman" .. det gick tydligen ganska bra det oxå, tyvärr! Hoppades på Liddell!
Korenan Kim måste ju förresten jobba på zoo eller nåt i vanliga fall ;)

KlopFer 2008-09-07 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av palme (Inlägg 3188176)
*Phew* hade du somnat igen hade du fått en likadan ;)

Galet bra kraft i det slaget!

Fast jag satt och hoppades på att liddell skulle avgöra matchen. Men snubben får nästan skylla sig själv när han har en sådan gard :D

Hank 2008-09-07 23:38

Bra matcher. Synd på Toquinho dock, cool stil med dödligt markspel, de gillar vi!

R Franklin var inget o snacka om, safe as allways

Slutligen så har Chuck har gjort sitt nu..

jaadå 2008-09-07 23:54

Ah fyfan. Alla mina bets satt fel. Mest synd på Kampmann. Och att jag kommer tvingas stå ut med en till highlightreel av jobbiga Rashad (hans förra spark var så jävla ful).

Aja nu är det UFC 89 snart och våra svenska hopp mot Frankrike *drool*


Är det någon som ska åka över och titta?

Duffman 2008-09-08 01:35

Hade hoppats på Kampmann, Ace Franklin och Liddell... Rashad gillar jag inte för fem öre med tanke på hur han betedde sig i Tuf-huset. Trodde faktiskt att Chuck skulle vara rejält förberedd, men inte.... Kampmann belv ju fullständigt mosad.... Ser fram emot nästa gala och glömmer den här...

-C- 2008-09-08 07:36

Ska bli riktigt najjs den 15nov (oktober) med Randy Couture som kommer in och styr upp lite. Har dåligt koll på vem Lesner är, som han ska möta. Måste läsa på lite.
Hade gärna sett Couture smörja upp nån "badboy", typ Quinton Rampage Jacksson. Men men, det här blir nog bra :)

Nitrometan 2008-09-08 07:48

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 3187257)
Först GSP och nu Rashad med Titty Twister!

What's with the titty? :)

Han gjorde en ännu bättre vid introduktionen... *popcorn*


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)