Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2016-12-02 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7683023)
Fyfan för den vidriga psykopaten. Kan ni tänka er att bli välsignad med så mycket talang och kasta bort allt bara så där? Gör mig förbannad.

Get over yourself. En "vidrig psykopat" är ngn som typ mördar människor utan att känna ngt. Det är trist att han är en fuck up, men han är bara en människa. Kanske inte den mest empatiska eller socialt anpassade människan, men ändå.

Agitator 2016-12-02 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7683237)
Get over yourself. Det är trist, men han är bara en människa.

Ogillar man någon så ogillar man något. Inte mer komplicerat än så.
Jag själv upplevde han som en stor patetisk lögnare i avsnittet.


svenbanan 2016-12-02 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7683239)
Ogillar man någon så ogillar man något. Inte mer komplicerat än så.
Jag själv upplevde han som en stor patetisk lögnare i avsnittet.


Jag såg första halvan (knappt). Vad var det du tyckte verkade lögnaktigt, bilolyckan?

Jag tyckte hans relation till alkoholmissbruk verkade lite naiv. Ungefär det Rogan försökte påpeka då han sade nåt om att han inte hade nån strategi för att klara av stressen och pressen då han kommer komma tillbaka i rampljuset. Det verkade Jon ta hyfsat lätt på och menade att han kände det som om att han nog inte skulle bli lika negativt påverkad framöver. :D Så att han skulle få återfall i att inte kunna hantera spriten känns ju i alla fall ganska troligt.

Agitator 2016-12-02 17:47

Amazing story about someone who made it through a hit n run.
Snacka om uppblåst.

Ifall han fightas igen, hoppas han förlorar och försvinner snabbt ur rampljuset.


Simel 2016-12-02 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7683237)
Get over yourself. En "vidrig psykopat" är ngn som typ mördar människor utan att känna ngt. Det är trist att han är en fuck up, men han är bara en människa. Kanske inte den mest empatiska eller socialt anpassade människan, men ändå.

+1 lol hatters gonna hat

An Iron Soul 2016-12-02 20:00

Inför UFC 200 hade jag känslan av att Daniel Cormier skulle slå Jon Jones. Jag levde i den övertygelsen.
Därför gjorde det extra ont i hjärtat när jag såg videon när Dana White berättade att Jon Jones testats positivt.



Jag hade velat se UFC matcha Jon Jones hårt i hans nästa återkomst. Gärna mot Anthony Johnson.
Hela viktklassen är jätte tunn. Det är egentligen bara DC, AJ, JJ, AG det handlar om.
Oavsett vem Jones får möta har han förstört för sig själv.


Jones är helt hjärndöd.
Peka finger mot DC i sin första "comback".
https://i.ytimg.com/vi/Y1E0rbeERBo/hqdefault.jpg

Några minuter innan hade han gått in till den här låten hahaha. :D
"Jag är fri/jag har sonat mitt gräsliga brott blablabla.." Jo tjena. Din dumma jävel.


Sen testats positiv när han har sin livs chans att tjäna pengar och sälja PP-rekord. Bra jobbat grabben.

För mig spelar det ingen roll hur duktig fighter han är eller hur mycket pengar han har. Det är en trasig person som behöver hjälp.
Å andra sidan. Hade han aldrig haft MMA:n så hade det säkert varit ännu värre. Även om det är tillräckligt med stök runtomkring honom nu.

Derbel McDillet 2016-12-02 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av An Iron Soul (Inlägg 7683398)
Inför UFC 200 hade jag känslan av att Daniel Cormier skulle slå Jon Jones. Jag levde i den övertygelsen.
Därför gjorde det extra ont i hjärtat när jag såg videon när Dana White berättade att Jon Jones testats positivt.

Gnäller fast han hade världens flyt... Hade inte Jones testat positivt hade DC inte varit champ länge. Hade Jones inte fuckat upp innan hade DC aldrig blivit champ över huvud taget.

Säga vad man vill om JJ, men han var det bästa vi nånsin sett i LHW.

Agitator 2016-12-02 21:35


Bailah 2016-12-02 23:51

http://entimports.com/2016/11/i-do-p...anyways-opens/

Smuts.

Simel 2016-12-03 11:45

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7683506)

lol u mad or nah

cero 2016-12-03 13:17

Äsch, han har otur bara..

http://i.imgur.com/7V2ArKq.gif

Simel 2016-12-03 13:44

goat

Doctor Snuggles 2016-12-04 19:47

Med tanke på hur mycket han sträcker ut fingrarna, så är det snarare en bedrift att han inte pekat fler i ögonen. Så att säga att han gör det med flit, även om det endast hänt officiellt mot 2 vad jag minns (Alex har petat minst lika många eller t.o.m. fler, om jag inte minns fel), är lite löjligt. I vilket fall så är det irrelevant, hans taktik kommer bli mot reglerna efter nyår. Vilket jag inte är helt ombord med, jag är rädd att det kommer hindra fighters från hand-trapping.

Agitator 2016-12-04 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7684169)
Med tanke på hur mycket han sträcker ut fingrarna, så är det snarare en bedrift att han inte pekat fler i ögonen. Så att säga att han gör det med flit, även om det endast hänt officiellt mot 2 vad jag minns (Alex har petat minst lika många eller t.o.m. fler, om jag inte minns fel), är lite löjligt. I vilket fall så är det irrelevant, hans taktik kommer bli mot reglerna efter nyår. Vilket jag inte är helt ombord med, jag är rädd att det kommer hindra fighters från hand-trapping.

Det känns som Conor gör en mycket bättre variant på handen mot folk.

Sopan du pratar om tar folk konstant i ansiktet och skiter i det för i slutändan är det worst case varning.

Kontentan är att man borde göra alla regelbrott så länge det skadar sin motståndare. Bara man lyckas knocka sin motståndare i slutändan så är det lugnt.

Då spelar det ju ingen roll ifall man grabbar tag i buren som en dåre eller petar någon i ögonen. Så länge det påverkar fightens utgång så är det värt det ifall man får övertaget till ett lättare avslut.

cero 2016-12-04 23:56

Vem ska DJ möta härnäst egentligen? Finns det ens någon kvar?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)