Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Doctor Snuggles 2014-04-16 13:50

Citat:

Ursprungligen postat av eternallord (Inlägg 6957970)
Jag hoppas du inser att i det här fallet så är det att telefonen skulle vara stulen och att någon postade hatiska kommentarer och en selfie från hans telefon är konspirationsteorin, och den mer logiska och självklara förklaringen är att Jon Jones, som många gånger förr, betedde sig som ett rövhål på instagram.

Really now? Så ge mig exempel på när han skrivit meddelanden av samma homofobiska tonårsdignitet. För jag har inte hört talas om det.

eternallord 2014-04-16 13:54

Inte för att det behövs eftersom poängen kvarstår ändå, men här har du:

http://i1157.photobucket.com/albums/...o/edcf93f3.png

http://pbs.twimg.com/media/BIFBXX3CUAIBjCS.jpg

Doctor Snuggles 2014-04-16 14:14

Det där verkar ju knappast som honom heller, å andra sidan, om man jämför med hur han brukar skriva. Vet heller inte hur screenshots är bevis för någonting. Med tanke på den löjliga nivå av hat det finns för Jones är det isf minst lika troligt att det var shoopat. Bara den första bilden som är av liknande dignitet, förresten.
Skulle dessutom inte bli förvånad om det var busenkelt att hacka hans lösenord, som säkert är "lionforjesus1" eller ngt.
Sorry, men det verkar bara inte särskilt troligt att han skulle riskera sin karriär (fighters har blivit sparkade för mindre), sponsorshippengar osv bara för att få bete sig som en sexuellt frustrerad tonåring i några sekunder.

cero 2014-04-16 14:20

Jag är redo att hoppa på hata-Jones-tåget om det visar sig vara sant. "Homosexuality is a sin" fick mitt ateistiska blod att börja koka lite. Annars står jag fast vid att han är en bra person.

Och lol på "fix ur hat you ass". Dana är stolt.

eternallord 2014-04-16 14:26

Okej Snuggles, vi säger så :D

cero 2014-04-16 14:31

Citat:

Sorry, men det verkar bara inte särskilt troligt att han skulle riskera sin karriär (fighters har blivit sparkade för mindre), sponsorshippengar osv bara för att få bete sig som en sexuellt frustrerad tonåring i några sekunder.
Det samma kan väl sägas om alla fighters som hittat på idiotiska saker?

Evans Penn State-skämt, Jacksons polisjakt, Jones rattfylla osv.

Citat:

Okej Snuggles, vi säger så
Bra, dra dig ur medan du kan. :D

eternallord 2014-04-16 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6958053)
bra, dra dig ur medan du kan. :d

:d

Doctor Snuggles 2014-04-16 14:43

Jag säger inte att folk inte gör dumma saker. Bara att folk gärna hoppar på Jones och förvränger hans ord etc i vanliga fall, vilket har gjort mig hälsosamt skeptisk till alla påstådda negativa nyheter om honom.
Och apropå förfalskning av bilder, det är rätt naivt att tro att det inte är busenkelt att göra. Jag skulle t.ex kunna fejka en konversation med Alex hyffsat enkelt, där det ser ut som han säger att det kändes skönt att slå sönder den där tjejen som var ett av offren i hans misshandelsrättegång, t.ex, och då är jag inte ens särskilt bra på Photoshop.

cero 2014-04-16 14:47

Jo, det har du rätt i. Häxjakten på Jones är bland det mest idiotiska och ologiska jag varit med om. Hade man bara läst om honom och inte tittat på intervjuer så hade man ju haft uppfattningen att han var djävulens son. Killen är ju en mjukis och godhjärtad om än lite socialt klumpig i vissa sammanhang, vilket inte är förvånande från en så ung person mitt i mediabruset.

cero 2014-04-16 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av Evankhell (Inlägg 6957135)
Saaatan tänk att få den i huvudet :Virro


TRT är nog inte så dumt trots allt. ;)

Grazzafukkinrazzi 2014-04-16 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6957951)
Du skulle gilla honom mer om han var ett homofobiskt 13 årigt troll? Ok.

Nejnej, inget troll. Jag det är ungefär så där han är egentligen. Skulle han släppa sin genomskinliga och påklistrade roll som "humble nice guy" och istället bara vara den douche han egentligen är så skulle jag gilla honom bra mycket mer än vad jag gör idag.

Dav0d 2014-04-16 17:30

Aldrig riktigt gillat det JBJ utstrålar, men det känns som att det är större sannolikhet att hans konto blivit hackat än att han beter sig på det sättet... Men vem vet. Det tragiska är väl att människor inte riktigt vet, bara det borde ju betyda något :) Hade det t.ex. varit Cain, GSP, BJ eller någon annan av stor kaliber skulle det varit något annat.

Tricklew 2014-04-16 17:32

Han blev inte hackad, han tappade telefonen, eller så blev han hackad, han och hans manager ger olika historier.

Med det sagt så är jag tveksam till att det är han.

cero 2014-04-16 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi (Inlägg 6958261)
Nejnej, inget troll. Jag det är ungefär så där han är egentligen. Skulle han släppa sin genomskinliga och påklistrade roll som "humble nice guy" och istället bara vara den douche han egentligen är så skulle jag gilla honom bra mycket mer än vad jag gör idag.

Du läser på Sherdog för mycket..

Vad får dig att tro att hans ödmjukhet är påklistrad?

Doctor Snuggles 2014-04-16 18:21

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 6958310)
Han blev inte hackad, han tappade telefonen, eller så blev han hackad, han och hans manager ger olika historier.

Med det sagt så är jag tveksam till att det är han.

Otekniska människor blandar ihop saker. Jag kan tänka mig att de menar att själva skrivandet av inlägg som honom är hacking.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)