Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Hank 2011-01-07 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4793167)
Jag tycker faktiskt inte att han har någon speciell svaghet, och angående hans andra tränare är de ju inte helt kassa heller :D (kanadensiska olympiska brottare, freddie roach osv)

Helt klart har han en stark stab. Har bara fått uppfattningen av att han prioriterat bjjn på senare dar.

Petoria 2011-01-07 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 4793177)
Helt klart har han en stark stab. Har bara fått uppfattningen av att han prioriterat bjjn på senare dar.

Kan ju förstå det inför hans nästa match, det enda Shields har som hotar GSP är ju hans BJJ

nmanradnävna 2011-01-07 22:52

Freddie Roach var bara med några veckor med GSP. Det är Firas Zahabi som ska hyllas om någon!

babidi 2011-01-07 23:27

visst utvecklas man av att slå mits med roach men jag tror firas stått för det mesta av GSPs utveckling.

BJ tränar ju med mayweather just nu. förstår jag dock inte, BJs boxning är ju bra han måste bara skaffa bättre strategisk coach och lära sig legkicka igen. Att han glömt bort att han är FD världsmästare i BJJ orkar jag inte ens ta upp.

Salus 2011-01-09 00:25



tycker Hector är något för UFC, kanske inte skulle bli topp 5, men han är fan inte dålig. Kul fightertyp att kolla på också :)

Petoria 2011-01-09 19:37

http://piczasso.com/i/1ab1a.jpg

:D

JusupWillkosz 2011-01-09 21:23

Det stämmer ju säger JUSUP. UFC behöver inget pr-jippo med nån påhittat turnering som inte ens är en turnering.

Jusup tycker det dock kul att Strikeforce i alla fall försöker..

GLC 2011-01-09 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4794945)


tycker Hector är något för UFC, kanske inte skulle bli topp 5, men han är fan inte dålig. Kul fightertyp att kolla på också :)

Tror han får det svårt i UFC, han ser bra ut men det gör alla när de möter dåligt motstånd. De enda vettiga fighters han har mött så har han förlorat (Mousasi och Gono).

Dock, vore kul om han fick chansen.

Petoria 2011-01-09 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av GLC (Inlägg 4796339)
Tror han får det svårt i UFC, han ser bra ut men det gör alla när de möter dåligt motstånd. De enda vettiga fighters han har mött så har han förlorat (Mousasi och Gono).

Dock, vore kul om han fick chansen.

Nåja, tycker ändå Shlemenko kan klassas som vettig fighter och där vann han. Dessutom var de förlusterna för flera år sedan när han inte tränat särskilt länge

Salus 2011-01-09 22:22

Som sagt, jag skrev att jag inte heller tror på honom som en top contender, men nontheless vore han ett kul tillskott till UFC.

Salus 2011-01-09 22:34

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4796044)

Personligen måste jag erkänna att UFCs tungvikt känns riktigt beige i jämförelse. De enda som får det att bränna lite mellan benen är Carwin och Cain.

panzerpig 2011-01-09 22:55

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4796386)
Personligen måste jag erkänna att UFCs tungvikt känns riktigt beige i jämförelse. De enda som får det att bränna lite mellan benen är Carwin och Cain.

och Dos Santos! (och Nelson för han är söt)

ManuelIT 2011-01-09 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4796386)
Personligen måste jag erkänna att UFCs tungvikt känns riktigt beige i jämförelse. De enda som får det att bränna lite mellan benen är Carwin och Cain.

Men det säger du ju också för vi redan sett ett par hypade fighter. Säga vad man vill om Brock's tekniska kompetens, men det är fan så underhållande att man ryser lite när ett sånt monster ger sig på typ Carwin eller Velasquas.

Salus 2011-01-10 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 4796425)
Men det säger du ju också för vi redan sett ett par hypade fighter. Säga vad man vill om Brock's tekniska kompetens, men det är fan så underhållande att man ryser lite när ett sånt monster ger sig på typ Carwin eller Velasquas.

Mmm mjo det är freakshow, och det är underhållande :)


Fast Ubereem vs Fedor är ändå så mycket mer imo.

cero 2011-01-10 01:00

Fedor vs Uberreem skulle vara helt sjukt alltså! Jävlar vad jag skulle spika fast mig i soffan timmar innan denna galan..


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:12.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)