Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

kelk 2010-06-27 12:04

Snyggt Werdum! Tråkigt att se hjältar att falla men han kommer att resa sig!

JuzupWilkosz 2010-06-27 12:35


LoTiX 2010-06-27 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av JuzupWilkosz (Inlägg 4449388)

Vad har du mot Fedor egentligen? Mer ödmjuk kille och bättre mma-fighter får man leta i oändlighet efter.

Konvex 2010-06-27 13:08

“The one who doesn't fall never stands up. It happened that people made me an idol. But everybody loses. I'm just a human being. And if it's God's will next fight, I'll win.”

—Fedor Emelianenko

bear.flowertwig 2010-06-27 13:09

Ouff. Vilken chock. Och vad synd på Fedor-Overeem.

Känns lite sloppy att låta allt hänga framme för Werdum så där.

JuzupWilkosz 2010-06-27 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av LoTiX (Inlägg 4449423)
Vad har du mot Fedor egentligen? Mer ödmjuk kille och bättre mma-fighter får man leta i oändlighet efter.

Haha.......en förlust är en förlust. Inte jag som har lagt upp filmen!

LoTiX 2010-06-27 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av JuzupWilkosz (Inlägg 4449429)
Haha.......en förlust är en förlust. Inte jag som har lagt upp filmen!

Du förstår att jag syftar till alla dina inlägg, inte någon film. Att en förlust är en förlust är inte relaterat till dina åsikter om Fedor.

JuzupWilkosz 2010-06-27 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av LoTiX (Inlägg 4449439)
Du förstår att jag syftar till alla dina inlägg, inte någon film. Att en förlust är en förlust är inte relaterat till dina åsikter om Fedor.

Mina inlägg är högst subjektiva, men delas nog av ganska många. Det är skönt att Fedor förlorar och vi slipper höra retoriken om hans odödlighet och M-1 osv.

cero 2010-06-27 14:02

Känns så jävla klantigt av Fedor på ett sätt, jävligt bra start, men varför hoppa in i guarden?! Är dock fortfarande övertygad om att Fedor skulle vinna om det blev ett returmöte!

Skulle vara kul att se Overeem ragdolla Werdum så vi kan se Overeem vs Brock/Carwin/Cain!

CpÅke 2010-06-27 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av JuzupWilkosz (Inlägg 4449440)
Mina inlägg är högst subjektiva, men delas nog av ganska många. Det är skönt att Fedor förlorar och vi slipper höra retoriken om hans odödlighet och M-1 osv.

varför är det skönt? detta är en kille som har slagits från botten till toppen, fedor va jävligt klantig som gick in i hans guard sådär.men på sättet att håna han som ni gör är så bara lågt,det känns som du aldrig har haft ett par boxnings handskar på händerna

bear.flowertwig 2010-06-27 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4449512)
varför är det skönt? detta är en kille som har slagits från botten till toppen, fedor va jävligt klantig som gick in i hans guard sådär.men på sättet att håna han som ni gör är så bara lågt,det känns som du aldrig har haft ett par boxnings handskar på händerna

I'm with you CpÅke.

cero 2010-06-27 15:55

"Fedor forced to tap like a girl"

Slår vad om att det är någon patetisk internetkrigare som har snickrat ihop detta. Känns bara så jävla efterblivet med sånna kommentarer. Dom saknar tydligen förståelse för sporten och ser det som någon macho-kamp, löjligt. Respekt till Fedor! Första förlusten i hans karriär efter över 30 matcher. Men han är inte slut än, mer matcher kommer!

Jag gick nyss in på mmacore och kollade Jamie Yager matchen i TUF finals, vad tror ni det blir av killen? Såg grymt bra ut i första, såg ut som att Rich skulle bli ihjälslagen ett tag. I andra såg han ut att vara helt slut, var det konditionen? Eller var det kanske någon skada? Många har också påpekat att han tappar självförtroendet totalt när han får ett par smällar på käften. Det såg vi ju i hans förra match också. Det var ju i slutet på första ronden Rich började komma in lite i matchen och vågade pressa på lite, han var väldigt passiv i början och lät Jamie styra matchen.

Kross 2010-06-27 17:00

Jävligt synd att han blev BJJad sådär. Första tanken när han tappade var "undrar hur många fanbois som tappar greppet om hans pung right about now". Kändes grymt klantigt att han bara kastade sig in med armar lite här och var mot någon som Werdum. Hoppas att Strikeforce drar nån freakshowhistoria och ger Fedor ett shot at the belt mot Übereem även efter förlust. Men, som Wer-Doom sa efter matchen, "Fjedor is de best in the wrord!".

MAXX 2010-06-27 17:14

nästa gång kommer Fedor nog inte dyka ner i Werdums guard lol

vill fortfarande hellre se Overeem vs Fedor även om Werdum rankas #1 i världen just nu.

Mikeman 2010-06-27 17:15

Var kan jag se fighten?
Sitter på jobbet och har inte tillgång till youtube..
Länka please? Googlat runt en stund nu utan resultat..


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:03.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)