![]() |
|
Hjärtat i halsen hela galan.
Tänkvärt att ortega / holloway hade 1.9 / 1.9 i odds. |
Citat:
|
Citat:
Hädanefter kommer Holloway ha odds på typ 1.3. |
Citat:
|
So you wanna be a fucking fighter?
https://www.foxsports.com.au/pmd/ima...1209161146.jpg Holloways kondition och press måste vara det sjukaste jag sett i MMA. Får Nick and Nate att framstå som lata soffpotatisar med små lungor. |
Citat:
|
Khabib offered political position as assistant to Head of Dagestan
https://pbs.twimg.com/media/Do4NTBQW0AAP21E.jpg Conor ändrar verkligen folks liv. |
Citat:
Ser hur som helst fram emot nattens UFC Fight Night. Många bra fighter på det! Lee vs Iaquinta, Hooker vs Barboza, Green vs Klose kan bli käbblig, och vår Hermansson är ju med! |
Tror politikerna mest vill utnyttja Khabibs popularitet och inflytande genom att göra honom till en mediafigur som ibland dyker upp in intervjuer och säger det som han blivit tillsagd att säga. Förutom det tror jag knappast han kommer göra något politiskt arbete.
Pacquiao tog också samma väg, men han verkar ha ett legitimt politiskt arbete utifrån det jag kan se på wikipedia. Senator sedan 2016, vad det nu innebär i praktiken. |
Jones har fastnat igen. UFC och USADA låter han fightas ändå. Men de måste byta Las Vegas till Los Angeles. NSAC ger inte Jones licens att fightas hos dem.
Citat:
|
Finner det väldigt svårt o tro att det är saker kvar från mitten av 2017, lol.
|
Citat:
Som jag förstod det hela är turinabolen rester som finns kvar sedan sist han dopade sig. Det ska tydligen backas upp av experter inom området. Att han inte beviljas dispens beror på att det inte hinns med att ordnas med innan fighten äger rum. Men visst känns det suspekt. |
Citat:
2-3v cirka! en del amerikaner säger 3 dagar när man hoppar av kuren så ska det inte synas! men det har jag svårt att tro på Inject vanligt testo tar cirka 3-4 mån att försvinna och syns då inte efter provtagning! Deca finns i kroppen i 18 mån.... Jones matchen är nåt alla vill se och är en kassako därav låter dem Jones slåss! |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:23. |
|