![]() |
|
Citat:
|
Haha så jävla pinsamt för honom..fullpumpad av steroider och massa benzo så han vågar gå in och slåss. Alltmedans nick säkert fortfarande var "bakfull" efter gårdagens godnattjoint med brorsan..när får man pengarna tillbaka från spelbolagen förresten för det får man väl?
|
Man får inte pengarna tillbaka!! jävla dopinng anderson och skitufc
|
Skadan måste ha framkallat rätt brutala hjärnspöken för att en veteran som Anderson ska behöva lugnande.
|
Det var en rätt brutal skada, i slutet av hans karriär, efter en brutal knockout fighten innan där han spelade pajas som halva nationen sket på honom för, hela hans familj som säger att han ska lägga av att slåss, etc. Bara något år innan så trodde han säkert att han var oslagbar.
Vad jag däremot inte förstår är varför alla konstiga steroider som är lätta att hitta i prov långt efter de tagits? Varför inte bara testosteron, som går ut ur kroppen snabbt? Det känns bara jävligt IQ-befriat. Om han nu verkligen har tagit "hela sin karriär", så borde han ju ha bättre koll för att åtminstone inte åka fast på fight-night testet. |
Drostanolone är dock en cutting-drog, tror den har andra effekter än vanligt testosteron. Den andra han testade för vet jag inte vad den gör.
|
Det andra var väl "bara" sömn och anti depressiva ska jag ha fått för mig.
|
Var det något speciellt med hans benbrott?
Folk bryter ju armar och ben till höger och vänster i olika sporter utan att det pratas om vilken otroligt förfärlig skada det var. Det såg ju inte trevligt ut, och jag kan förstå att det är en annan grej mentalt att veta att man själv sparkade sönder sitt smalben än att bryta det i slalombacken. Men benbrott som sådant är ju inget speciellt. Men tycker man ofta hör folk säga att det är värsta skadan ever i UFC typ. De flesta som förlorat mot Palhares håller nog inte med ;) |
Smärtan är nog det som gör den så extrem.
|
Citat:
Lorenzo och Dana ska ha en dopingkonferans om 30 minuter (länk), kanske handlar det om det som står i citatet. |
Dom två senare substanserna som Silva åkte på är inte ens bannade av WADA.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Nu börjar skiten för er som vill titta.
#Thetimeisalmostnow |
Citat:
edit: nu så! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:08. |
|