![]() |
|
Från NACs hemsida: "Along with collecting fees from the sale of tickets, and the sale or lease of radio, television, and motion picture rights, the Commission works with the venues that host events throughout the state."
|
Lombards manager: "We tested him right before official test and he was clean!"
Tydligen hade de testat honom på någon anti-åldersklinik som också är hans sponsor. http://www.planetcalypsoforum.com/ga.../9/lol_wut.jpg |
Hysteriskt rolig intervju från någon WSOF-fighter, Andrew McInnes:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
Daniel Cormier vs Ryan Bader June 6th on Fox Sporst 1
Cormier by whatever. |
Edgar/Faber i Philippinerna också.
|
Anderson ska tydligen ha torskat på 2 olika test:
http://mmajunkie.com/2015/02/sources...ion-to-ufc-183 |
Läste någonstans att det var HGH inblandat den här gången. Verkar som Anderson tryckte en imponerande cocktail.
|
Nja, stod att han inte testade positivt för HGH.
|
Fel av mig, skummade igenom en BloodyElbow-artikel där dom skrev: "Silva initially failed his January 9 test, while he passed another pre-fight screening on January 19 for HGH and other performance enhancing drugs.", läste för snabbt.
|
HGH skulle ju make sense efter operationen. Har säkert brukats i ett tidigare skede i alla fall.
|
Tror ni att Andersson har dopat sig genom hela karriären? Det kan ju också vara så att han tryckte en del för att komma fortare tillbaka efter skadan. Han har ju ingen gsp-fysik direkt.
|
jag tror att han fick trycka shizzle nu för att repa sig från skadan snabbare. Sen att 99.9% dopar sig i branshen är ju inget nytt. Men hoppas att det var så som jag tror på iaf.
|
Han har ju tävlat i Pride, vi vet alla vad som pågick där. Men i slutändan så vet vi inte, känns helt onödigt att spekulera, sporten ser ut som den gör.
|
Jag tror inte att Anderson tog steroider för att förbättra läkeprocessen, det känns fånigt, ingen läkare skulle väl rekommendera anabola steroider för att läka benbrott.
Däremot så är det ju troligt att han helt enkelt behövde en "quick fix" för att få tillbaka allt han förlorade under sin skadeperiod i form av muskelmassa och explosivitet. Drömmaren i mig vill väl tro att det är så och att han inte tagit några PEDs tidigare. Men det har han säkert... |
Citat:
Och eftersom det sällan används ensamt så lär han tagit en cocktail med PED´s, men som gått ur systemet. Jag tror att han använt det innan också. Fysiken bevisar absolut ingenting. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:29. |
|