Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Kwon 2010-05-24 22:48

Vissa gör jag själv, andra är på interweb (finns massor på interweb) och en stor mängd snor jag från Eternallords photobucket-album.

Doctor Snuggles 2010-05-24 23:31

Fjodor trän.

Doctor Snuggles 2010-05-24 23:38

Anderssons random reaction to fedors training:
http://www.mmapunch.com/wp-content/u...rson-silva.jpg

burre 2010-05-24 23:40

Citat:

Ursprungligen postat av krampus (Inlägg 4384686)
kan det har varit martin lövgrens ego? :)

lol

ahl- 2010-05-25 12:05

Danas senaste

spoon 2010-05-25 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 4384686)
Kan det har varit Martin Lövgrens ego? :)

:laugh:

Pdaddy 2010-05-25 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4384605)

De va inte första avsnittet då ? när den där killen fick sin näsa rejält jävla inslagen :D

Pd

Tonto 2010-05-25 17:53

Stephan Bonnar: So Kyacey, after you got off the show you had a pretty interesting fight, and this one was not with humans but rather with a pack of pit bulls. What happened?

Kyacey Uscola: I was walking up to the side of the (TUF) house, along the road, when these dogs sort of ran up on me and cornered me, and um I’m an idiot I didn't run when I should’ve ran, I squared off with them and sliced my hand punching one in the teeth. Got chunks bitten out of my shoulder, hip, hamstring and the uh money one was that they bit through my urethra and uh I had to have a catheter for two weeks...

SB: The tooth actually pierced through your penis?

KU: Yeah, all the way through.

SB: It bit a hole in it?

KU: Yeah.

SB: Holy ****.

SB: At any point did you try choking the dog out? Or did you just throw strikes?

KU: I didn’t want to get on the ground with them, it was all sprawl and brawl man.

SB: So not too different from how you fight then...

KU: Not too much.

KU: The hooks I threw were from the hip, everything was no technique, soccer kicks. (gestures wildly)

SB: That was a month ago, how’s the recovery? Able to train again?

KU: Getting there, somewhat 10 days ago I got into it.

SB: How about you and the wife?

KU: Just easing in to things.

SB: Maybe start with some blumpkins.

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/i...effafa0c7d.jpg
till höger

David R 2010-05-25 18:13

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4384774)
Fjodor trän.

Trevligt fynd, alltid en fröjd att se en mästare i aktion.

Kwon 2010-05-25 22:31

Tim Sylvia efter att ha fightats mot Pudzi

Tim Sylvia, speaking Monday on the Sherdog Radio Network’s Savage Dog Show on whether Mariusz Pudzianowski was strong:

“Not at all. I’ve faced guys in the gym that were stronger than him. I’m not saying any of the guys I faced can out-bench-press him or pull a car faster than he can or throw keg barrels around like he can, because none of us can, but that’s not what we train for. We train to go against other human beings that are punching you, kicking you, kneeing you or trying to out-position you with their hips. I knew the strength was not going to come into play just because I knew it was MMA. It’s totally different when someone’s trying to grab you and you’re punching them in the face and kneeing them in the body.”

JuzupWilkosz 2010-05-26 01:14

I Eat Green Berets for breakfast!

Salus 2010-05-26 01:33

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 4384686)
Kan det har varit Martin Lövgrens ego? :)

haha!

:devil:

David R 2010-05-26 10:17

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4387200)
Tim Sylvia efter att ha fightats mot Pudzi

Tim Sylvia, speaking Monday on the Sherdog Radio Network’s Savage Dog Show on whether Mariusz Pudzianowski was strong:

“Not at all. I’ve faced guys in the gym that were stronger than him. I’m not saying any of the guys I faced can out-bench-press him or pull a car faster than he can or throw keg barrels around like he can, because none of us can, but that’s not what we train for. We train to go against other human beings that are punching you, kicking you, kneeing you or trying to out-position you with their hips. I knew the strength was not going to come into play just because I knew it was MMA. It’s totally different when someone’s trying to grab you and you’re punching them in the face and kneeing them in the body.”

Lite stark måste han ju ändå vara om han kan ful-singlelega Sylvia som han gjorde, men visst, Sylvia såg ju knappast överväldigad ut som killarna i K-1 gjorde när Sapp gick till angrepp. Dock så ju Sylvia 15 kg tyngre och 17 cm längre än Mariusz så uppenbarligen är inte allt fett dåligt fett om man ser på Sylvia. :) Trist hursomhelst, dels gillar jag inte Sylvia på grund av att han verkar osympatisk och inte har en tilltalande fightingstil och dels på grund av att jag gillar Mariousz superseriösa men sympatiska sätt att föra sig och prata, han ser ut som en cyborg och låter som en teleprinter som trycker ut ett meddelande.

HulkH 2010-05-26 10:38

Citat:

Ursprungligen postat av David R (Inlägg 4387772)
Lite stark måste han ju ändå vara om han kan ful-singlelega Sylvia som han gjorde, men visst, Sylvia såg ju knappast överväldigad ut som killarna i K-1 gjorde när Sapp gick till angrepp. Dock så ju Sylvia 15 kg tyngre och 17 cm längre än Mariusz så uppenbarligen är inte allt fett dåligt fett om man ser på Sylvia. :) Trist hursomhelst, dels gillar jag inte Sylvia på grund av att han verkar osympatisk och inte har en tilltalande fightingstil och dels på grund av att jag gillar Mariousz superseriösa men sympatiska sätt att föra sig och prata, han ser ut som en cyborg och låter som en teleprinter som trycker ut ett meddelande.

Mariusz har ju inte superbra teknik heller, han slogs inte speciellt mycket som han skule haft fördel till i den fighten. Han försökte mera brottas omt Sylvia, vilket var svårt eftersom sylvia var mycket större.

Dock så tror jag Mariusz kan bli något p.g.a av hans styrka, om han dessuto tränar uthållighet.

Skulle han kört en vanligare "boxningstil" i den matchen och fått ner Sylvia några gånger, tror jag han hade kunnat vunnit :)

eternallord 2010-05-26 10:41

Citat:

Ursprungligen postat av HulkH (Inlägg 4387825)
Skulle han kört en vanligare "boxningstil" i den matchen och fått ner Sylvia några gånger, tror jag han hade kunnat vunnit :)

tramsigt...

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:22.