Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

R0B 2017-08-26 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7813362)
Alla hans pengar är knutna, han är skyldig IRS ex antal miljoner som han inte kan betala så han bad om lite tid tills fighten ägt rum.

Om du är Conor och jag är Floyd, jag väljer att låtsas se lite rostig ut och ta en fet vänster och åka ner i backen. Vem FAN ska kunna bevisa att jag förlorade med flit? JAG är den enda som vet att jag kommer låta mig själv bli knockad och få det att se ut som att Conor fick in en vänster á la Aldo. Floyd kan två saker den ena är boxning den andra är pengar.

PS, riskera allt? Vad pratar du om? Hans record blir 49-1, sure. Men hade du inte tagit en förlust för $200M (minst) på kontot? Pfft.

Varför inte ta en vinn istället för lite pengar?

Låter Conor ge han en vänster som får ner han i marken, reser sig och vinner på poäng. Conor får ännu mer skjuts i karriären för att han " nästan" knockade världens bästa boxare, han får dessutom grymt bra betalt.
Mr Money får förbannat bra betalt för att släppa till en vänster och "nästan" förlora.

Tror aldrig han skulle gå med på att ta en förlust, där lär hans stolthet sätta stopp oavsett mängd pengar som är inblandat, speciellt eftersom han inte behöver göra det, det är Mayweather som sätter reglerna inte Conor.

Om det på något sätt är uppgjort så tror jag på den här versionen, aldrig att Mayweather hade lagt sig i en uppgjord match.

Agitator 2017-08-26 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7813120)
Conor brukade fylla på från 145 -> 168 så det är inget ovanligt för honom. Tror dock att hans gastank kommer ta slut fortare med tanke på kalibern av motståndare och allt han inte är så van vid.

Fast han har ju gått 12 ronder med 2 time world boxing champ.

Och ruffat upp han en del. Med lite tur har Conor tränat rätt detta camp och mycket fokus på att inte gasa, hålla undan och försöka få tillfällen att få in in vänster.

beckman88 2017-08-26 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7813411)

nå?

xan 2017-08-26 21:42

Citat:

Ursprungligen postat av agitator (Inlägg 7813416)
fast han har ju gått 12 ronder med 2 time world boxing champ.

:d

Agitator 2017-08-26 21:53

The Irish Crowd in Vegas For Today's Big Fight is Insane.

http://i.imgur.com/Ik1cFLd.gif

Cooks 2017-08-26 22:28

Citat:

Ursprungligen postat av beckman88 (Inlägg 7813403)
Gjorde jag fel när jag bettade 5.000kr på att boxarna inte kommer omfamna varandra efter matchen?

Jon Jones KYSSTE Cormier på huvudet efter deras match och jag vill gärna påstå att deras "beef" betydligt mer verklig (säger man så?) än denna föreställning som vi bjuds på av McFloyd. När dom slagit sönder varandra i 1-12 ronder har de båda ENORMA belopp på sina konton och jag hade hellre satsat 5000kr på att du suger av varandra på hotellet efteråt än att de inte ger varandra en kram.

With that being said... vad fick du för odds?

beckman88 2017-08-26 22:32

Citat:

Ursprungligen postat av cooks (Inlägg 7813452)
jon jones kysste cormier på huvudet efter deras match och jag vill gärna påstå att deras "beef" betydligt mer verklig (säger man så?) än denna föreställning som vi bjuds på av mcfloyd. När dom slagit sönder varandra i 1-12 ronder har de båda enorma belopp på sina konton och jag hade hellre satsat 5000kr på att du suger av varandra på hotellet efteråt än att de inte ger varandra en kram.

With that being said... Vad fick du för odds?

3.0

spoonchest 2017-08-26 22:35

Såg invägningen och storleksskillnaden har inte riktigt slagit mig förrän jag jämförde Conors utmärglade 153lbs mot mayweathers lite fylligare 149lbs. Fasiken det kommer ju skilja 5-7kg i ringen.

Agitator 2017-08-26 22:40

Citat:

Ursprungligen postat av spoonchest (Inlägg 7813455)
Såg invägningen och storleksskillnaden har inte riktigt slagit mig förrän jag jämförde Conors utmärglade 153lbs mot mayweathers lite fylligare 149lbs. Fasiken det kommer ju skilja 5-7kg i ringen.

Floyd hade skor på sig vid invägning har jag för mig, Conor stod barfota.

http://i.imgur.com/LQR1o6T.jpg

Keit 2017-08-26 22:57

Citat:

Ursprungligen postat av spoonchest (Inlägg 7813455)
Såg invägningen och storleksskillnaden har inte riktigt slagit mig förrän jag jämförde Conors utmärglade 153lbs mot mayweathers lite fylligare 149lbs. Fasiken det kommer ju skilja 5-7kg i ringen.

Mayweather har aldrig vägt in särskilt mycket. Canelo var betydligt större än Floyd när de slogs också.

Agitator 2017-08-26 23:13

Näe, nu kör vi lite videos fram tills de fightas.


MaxTheMarketer 2017-08-26 23:37

Tjo!

Har aldrig fattat grejen med UFC, sånna här PPV-matcher å liknande. Å hela upplägget innan påminner mig om South Park-avsnittet där massa hillbillies kmr och kolla mer på dramat än själva matchen. Äré egentligen så i detta fall? Vad äré som gör detta så "hyped"? Nån som ska krossa Floyds nolla eller?

An Iron Soul 2017-08-27 00:06

Mina tips
Badou jack via domslut.
Davis gervonta via ko/tko i rond 1-3
Floyd Mayweather ko/tko eller att Conor Mcgregor blir diskad.


Övrigt:
Conor Mcgregor har en chans i rond 1-2.
Hur som helst så har han ingenting att förlora, det är bara att gasa på.
Tänja på gränserna slåss halvfult. Var inte rädd för att bli varnad av domaren eller någonting sånt.


Hade varit jävligt kul/tragiskt om matchen blev oavgjord. Haha. Inte för att jag tror att det kommer att hända men iallafall.
När det är såna här astronomiska summor det rör sig om så går det inte att utesluta någonting. :D

Cooks 2017-08-27 00:11

Någon som har en aning om vad konsekvenserna blir ifall Conor skulle få ett ryck och dra en spark rakt i Floyds ansikte?

PsykopatVegan 2017-08-27 00:21

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7813488)
Någon som har en aning om vad konsekvenserna blir ifall Conor skulle få ett ryck och dra en spark rakt i Floyds ansikte?


Det har diskuterats på Flashback, tydligen får han inte ett öre av prispotten om han gör på detta hemska sättet.

Varföör gör han på detta sättet?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:14.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)