Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

High1ander 2015-06-14 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Cooks (Inlägg 7370279)
Aldrig! Han kommer göra mos av Aldo. Dock bara sett EN Connor-fight och 0 Aldo fighter så jag är säkert helt ute och cyklar men föll pladask för McGregor (full homo intended) :D Hänvisa gärna till en bra Aldo fight som man bör se ;)

Jag tvivlar inte på att Connor kan vinna och inte heller att det skulle vara dumt att tro på honom. Jag vill bara inte att han vinner, inte än, det är inte för jag gillar Aldo så mycket. Jag tycker det bara vore kul att se Connor förlora, sen när han förlorat får han gärna vinna :)

cero 2015-06-14 21:55

Citat:

Ursprungligen postat av High1ander (Inlägg 7370331)
Jag tvivlar inte på att Connor kan vinna och inte heller att det skulle vara dumt att tro på honom. Jag vill bara inte att han vinner, inte än, det är inte för jag gillar Aldo så mycket. Jag tycker det bara vore kul att se Connor förlora, sen när han förlorat får han gärna vinna :)

Ord. Vill se alla Conors fans sprida ut sig och fly som kackerlackor när han får sina ben söndersparkade. :D Tror dock inte han personligen blir knäckt av det, kommer bara säga "humble in victory and defeat" och fortsätta som alltid. Men vem vet, personer som är så höga på sig själva brukar ha svårt för att hantera förluster.

willis 2015-06-14 22:04

Werdum imponerade föga mot en lila och strandad Cain. Mer förvånad är jag över att Aldos fulspel med dopingtestet inte resulterade i större diskussioner.

cero 2015-06-14 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av willis (Inlägg 7370357)
Werdum imponerade föga mot en lila och strandad Cain. Mer förvånad är jag över att Aldos fulspel med dopingtestet inte resulterade i större diskussioner.

Hörde en del om det, så jag kollade upp det.

* Aldo tog det första testet och ringde sedan för att höra att det var legitimt
* Brasilianska komissionen upptäckte att snubben saknade arbetsvisum i Brasilien och sade åt Aldo att slänga testet
* Dagen efter tog komissionen ett nytt test och doping-killen fick titta på för att se att allt gick rätt till
* Testet skickades till WADA-labbet i Salt Lake precis som det skulle

Nothing to see here mao..

Agitator 2015-06-14 22:33

Jag vill se Irländska mcdonalds barnmenyn bli slaktad av Aldo.

Så hoppas på denna fight. Men Conor har väldigt mycket Hypetrain bakom sig och har nog en psykologisk fördel, kanske. Så tvekar Aldo kan det bli seg och dålig match för Aldo.

Men kör han sitt spel och inte tar åt sig så får vi se Conor blöda.

willis 2015-06-15 10:29

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7370361)
Hörde en del om det, så jag kollade upp det.

* Aldo tog det första testet och ringde sedan för att höra att det var legitimt
* Brasilianska komissionen upptäckte att snubben saknade arbetsvisum i Brasilien och sade åt Aldo att slänga testet
* Dagen efter tog komissionen ett nytt test och doping-killen fick titta på för att se att allt gick rätt till
* Testet skickades till WADA-labbet i Salt Lake precis som det skulle

Nothing to see here mao..

Problemet är ju att det då inte längre är ett oannonserat drogtest som utförts av CABMMA istället för NSAC/Ben Mosier (även om han fick titta på (stå utanför pissbåset?)). Det får ju inte direkt Aldo och Pederneiras att framstå i god dager när polis rings in och det första pissprovet slängs.

Däremot så är det ju väldigt dåligt skött av Mosier att inte ordna med pappersarbetet först så att han kan utföra sitt jobb på ett korrekt och lagenligt sätt.

http://www.bloodyelbow.com/2015/6/11...-visa-mma-news

Skrollovicz 2015-06-15 11:10

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7370355)
Ord. Vill se alla Conors fans sprida ut sig och fly som kackerlackor när han får sina ben söndersparkade. :D Tror dock inte han personligen blir knäckt av det, kommer bara säga "humble in victory and defeat" och fortsätta som alltid. Men vem vet, personer som är så höga på sig själva brukar ha svårt för att hantera förluster.

Om detta är en sport du älskar hoppas jag du inte menar vad du skriver. Du förtjänar ett bättre liv än så. Alla förtjänar ett bättre liv än så!

qozmox 2015-06-15 12:15

simpsons förutspådde mcgregor

Doctor Snuggles 2015-06-15 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7370361)
Hörde en del om det, så jag kollade upp det.

* Aldo tog det första testet och ringde sedan för att höra att det var legitimt
* Brasilianska komissionen upptäckte att snubben saknade arbetsvisum i Brasilien och sade åt Aldo att slänga testet
* Dagen efter tog komissionen ett nytt test och doping-killen fick titta på för att se att allt gick rätt till
* Testet skickades till WADA-labbet i Salt Lake precis som det skulle

Nothing to see here mao..

Det var hans coach som ringde. Och även om han inte hade visa så bekräftade CSAC att det var rätt person, så det fanns ingen egentlig anledning att kasta provet. Så Aldo fick minst 24 timmars notis innan nästa prov togs. Och det togs inget blod. Ja, nothing to see alls.

qozmox 2015-06-15 18:19

hur var prelimsen?
vill bara lägga tid på dom om det är värt det.

cero 2015-06-15 19:45

Om Aldo testat positivt så hade testet kunnat dömts som ogitligt i och med att Mosier inte hade arbetsvisum, så han ska vara glad att Pederneiras ringde och bekräftade. Det var comissionen i Brasilien som såg till att det blev gjort ordentligt. Gör om gör rätt.

Doctor Snuggles 2015-06-15 19:54

Vilket vore en löjlig teknikalitet.

Tricklew 2015-06-16 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av willis (Inlägg 7370357)
Werdum imponerade föga mot en lila och strandad Cain. Mer förvånad är jag över att Aldos fulspel med dopingtestet inte resulterade i större diskussioner.

Cain var kanske lite väl stöddig, åkte dit endast 10 dagar i förväg, Werdum var där ett gott tag innan förbered sig för höjden.

Bra gala dock, Prelims var helt klart värda att se för de som undrar.

cero 2015-06-16 23:57

Lol på den domaren, brasiliansk Cecil Peoples?

https://instagram.com/p/1bfT6Rg9nD/

cero 2015-06-17 00:10

Killen i klippet är tydligen också personen som ska agera Conorkopia under Aldos träningsläger:



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)