Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

cero 2014-09-29 19:48

Wow vilken gala, wow. Nunes brutala GNP, Zinganos lateral-drops och emotionella comeback, Conors Silva-aura, Cerrones knän och sparkar, Dominicks episka KO efter långtidsskada, väl värt varenda krona för en gångs skull.

Romero och hans hörna är idioter och borde ha blivit diskade på plats. Att Tim greppade insidan av handsken var också fel men sved inte lika mycket i och med att Yoel överlevde och sedan vann på KO.

Next up: Aldo leg kick KO vs teh GOAT. :D

Doctor Snuggles 2014-09-29 20:37

"Värt varenda krona." Försöker du säga att du köpte galan? ;)

Doctor Snuggles 2014-09-29 20:55

Det lönar sig att vara bra på att snacka skit. Conor fick 75 + 75 (och med tanke på hur intresserad han var av tittarsiffrorna, så skulle jag inte vara förvånad om han också får ppv-poäng). Poirer 34.

Derbel McDillet 2014-09-29 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7150541)
Wow vilken gala, wow. Nunes brutala GNP, Zinganos lateral-drops och emotionella comeback, Conors Silva-aura, Cerrones knän och sparkar, Dominicks episka KO efter långtidsskada, väl värt varenda krona för en gångs skull.

Romero och hans hörna är idioter och borde ha blivit diskade på plats. Att Tim greppade insidan av handsken var också fel men sved inte lika mycket i och med att Yoel överlevde och sedan vann på KO.

Next up: Aldo leg kick KO vs teh GOAT. :D

Haha, Aldo kommer bli förgjord.

Doctor Snuggles 2014-09-29 23:16

Stör mig på allstarscoachen, Andreas Mikael eller vad han heter. Vet inte riktigt varför, känns bara jobbig och ocharmig på ngt sätt. Däremot SBG:s coach, Kavanagh, verkar vara störtskön.


cero 2014-09-30 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7150647)
"Värt varenda krona." Försöker du säga att du köpte galan? ;)

"Only on pay-per-view..."

Har faktist börjat få lite dåligt samvete, så jag har börjat betala för en del av galorna. Du borde göra detsamma din fattiglapp. :D

Citat:

Ursprungligen postat av Derbel McDillet (Inlägg 7150718)
Haha, Aldo kommer bli förgjord.

"I not only win, I PICK THE ROUNND"

Ska bli intressant att se om Mcgregor vågar sig på att förutse denna match? ;)

cero 2014-09-30 01:06

Oh wow. Knä, trots tandskydd.

http://www.cdn.sherdog.com/_images/p...gueteboca.JPEG

(Alan Patrick UFC 179)

cero 2014-09-30 01:12

Haha, t om Kennedy är trött på allt jävla snack om militären. Goldbergs "He fought over there, so we can be safe over here" under den förstnämdas walk-out fick mig att brista ut i skratt.

Citat:

They [fighting and his life in the military] have nothing to do with each other – it’s apples and oranges. People want to hear what I do with Special Forces, as a ranger, as a sniper. And I’m like ‘what does that have to do with fighting? Let’s talk about fighting.

Doctor Snuggles 2014-09-30 01:15

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7150853)
"Only on pay-per-view..."

Har faktist börjat få lite dåligt samvete, så jag har börjat betala för en del av galorna. Du borde göra detsamma din fattiglapp. :D



"I not only win, I PICK THE ROUNND"

Ska bli intressant att se om Mcgregor vågar sig på att förutse denna match? ;)

Betalade överpris för att se UFC i Globen, det får räcka.
Jag sitter dessutom uppe halva natten alldeles för ofta. Jag borde få betalt. :D
Nej, men kommer nog köpa fightpass iaf. Trött på halvtaskiga streams. Bara inte så förtjust i UFC:s säkerhet, och orkar inte få mitt kreditkort stulet. Sen är det inte så hett att vissa event är blacked out bara för att det går på tv samtidigt.
De borde gå över helt till en sub-tjänst, faktiskt. Så länge priset var någorlunda rimligt, så skulle jag börja prenumerera direkt. Tror det skulle fungera bättre att bygga en mer lojal fanbas, istället för att fokusera på casuals hela tiden. Det funkar mer för boxning.

Doctor Snuggles 2014-09-30 01:23

Och fucking ow.
So do you wanna be a fucking fighter? Nope.

Tricklew 2014-09-30 01:46

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7150859)
De borde gå över helt till en sub-tjänst, faktiskt. Så länge priset var någorlunda rimligt, så skulle jag börja prenumerera direkt. Tror det skulle fungera bättre att bygga en mer lojal fanbas, istället för att fokusera på casuals hela tiden. Det funkar mer för boxning.

Funkade lagom bra för WWE. ;)

Doctor Snuggles 2014-09-30 03:09

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 7150862)
Funkade lagom bra för WWE. ;)

Jaså?
Dock aldrig riktigt förstått jämförelsen. Det finns kanske lite cross-over i USA, men vi snackar om en riktig, och global, sport här.

cero 2014-09-30 14:10

Någon som vet vad DJ får för sitt kontrakt med Xbox/COD? I och med att han inte har några andra sponsorer på tröjan och bannern måste det vara en ganska rejäl summa.

Bailah 2014-09-30 14:17

Äh fyfan vad grisig bild.
Glad att jag slutade på thai och mma nu ;p

cero 2014-09-30 14:38



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)