Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Tricklew 2014-06-03 21:40

Jag bojkottar spelet tills de lägger till TJ Dillashaw. ;)

eternallord 2014-06-03 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 7022838)
Råkade inte Rogan försäga sig på sin "fight night podcast" om att Vitor hade failat sitt test och därefter så blev trt bannat. Just pga den incidenten.

Alltså, frågan är ju vad det betyder
1) Han hade tillsatt testosteron i blodet när han var i Nevada, utan att ha något exemption för det. Om så är fallet är det fortfarande ett failat test, men alla visste ju att han brukade TRT vid detta tillfället så vem bryr sig egentligen?

2) Hans T:E-nivåer var utanför acceptabel range och då är det såklart ett ordentligt failat test som i princip ursäktar bort hans "resurgence" helt och hållet i mångas ögon.

Doctor Snuggles 2014-06-04 00:02

Haha, jag börjar bli ett fan. Det kanske ligger ngt i att han "är sig själv" ändå. ;)


Bailah 2014-06-04 00:10

Ugh.. LE hate!

Bailah 2014-06-04 01:02

"Diego Brandao replaces injured Cole Miller against Conor McGregor at UFC Fight Night Dublin"

Hackenschmidt 2014-06-04 01:07

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7023234)
Haha, jag börjar bli ett fan. Det kanske ligger ngt i att han "är sig själv" ändå. ;)


master ruseman :D

mottat 2014-06-04 01:24

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 7023234)
Haha, jag börjar bli ett fan. Det kanske ligger ngt i att han "är sig själv" ändå. ;)



Sept 2013:

"To be honest with you, I don't think Daniel Cormier really deserves a big fight," Jones said. "I don't respect him as a person. I think fighting me would be an opportunity of a lifetime for him. I don't think I have much to gain from beating Daniel Cormier because no one knows who he is, and he hasn't really proved much."


Today:

"Asking for an undefeated Olympic wrestler and SF champion makes me some how a coward?"





Han är ganska rolig ja, Bra hype inför matchen fall det slutar med att han signar mot Alex igen.

Doctor Snuggles 2014-06-04 01:35

Sedan dess så har Cormier slagits 2 gånger i LHW, och däribland fått Hendo att se ut som ett litet barn och en massa folk tror numer att han kommer att krossa Jones. Jag skulle nog säga att situationen förändrats en aning.

mottat 2014-06-04 02:08

Örfilat en barista och vunnit mot en gubben som gått av trt precis och väger 190lbs. Har inge emot att se Jones - Cormier men när har en titelhållare väntat på en motståndare som är skadad istället för att fightas mot en annan som är redo?

eiri 2014-06-04 03:05

Tycker det är helt rätt från Jones att dra ut på det hela, Gustafsson fick chansen för tidigt och VILLE ha den för tidigt.

CalleP 2014-06-04 03:28

Det är inte hela världen att han drar ut på det imo, de kommer mötas igen och kommer bara ta lite längre tid antagligen.

Det är ju inte som i boxning där de två bästa boxarna på 10-12 år är i samma viktklass men vägrar att möta varandra för den ena löjligare ursäkten än den andra. Sen rätt gött att det bara finns ett bälte i UFC (antar jag) gör det mycket bättre.

eiri 2014-06-04 03:47

Japp de är gött för oss som fans, men betydligt värre för fighters då UFC har "monopol" ungefär och underbetalar sina fighters pga brist av konkurrens.

Pdaddy 2014-06-04 06:21

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 7020579)
Hahaha, tittade på post-pressern förut... Bäckström fick hela rummet med journalister att gapflabba 3-4 gånger. Riktigt skön snubbe. :D

Länk plz, hittar faan den ej !

Pd

AronP 2014-06-04 07:20

Bones framstår som mindre och mindre ödmjuk. Jag förstår att Gus vill in i ringen med honom, och det kanske är Bones evil plan.

Problemet med att det drar ut på tiden är väl att man pissar på Gus som verkligen gjort allt för att få chansen igen och sen hela tiden rycker undan mattan för honom.

Blir Jones skadad bara någon månad innan fighten så kommer kycklingkommentarerna hagla.

cero 2014-06-04 11:37

Gjort allt för att få chansen igen genom att slå Manuwa? Lol. Att han nästan vann matchen betyder inte att han förtjänar ett returmöte. Jag tycker inte man ska få en titelmatch efter 1 vinst, oavsett vem man vinner mot. Cormier har iofs inte heller haft några supervinster, men han har ändå en lång streak med matcher i olika viktklasser och har inte fått en chans på titeln.

Citat:

Länk plz, hittar faan den ej !


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)