Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Varför får man så mycket uppmärksamhet av tjejer ibland, annars inget? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=239244)

Bobcole 2019-09-11 22:52

Varför får man så mycket uppmärksamhet av tjejer ibland, annars inget?
 
Så efter min första tråd bestämde jag mig för att försöka ta tag i saker, sakta men säkert. Jag ska börja på kampsport men dom har nästa intag i december då denna termin blev inställd av någon anledning.

Jag bestämde mig också för att hänga med min kusin ut ikväll och käka och dricka lite öl på en bar. Han är några år äldre men skön.

När vi var där så hade jag flera tjejer som kollade åt mitt håll, gav stark ögonkontakt, när jag skulle gå på toaletten så "strök" en kvinna förbi mig samtidigt som hon kollade bak mot mig och sa "wuuups ;)".


Sen när vi var på väg ut så ser jag en tjej som står och verkligen råblänger på mig.


Jag gjorde såklart ingenting, då jag inte flirtat med brudar på år och dar och känner mig helt socialt handikappad när det kommer till det motsatta könet.

Men grejen är, detta är ovanligt. Det händer sällan, men ibland händer det, att man rör sig ute och tjejer bara kollar in en, som att dom ser något i en. Sen andra dagar och kvällar, typ 90% av dom, så kollar ingen och man är som osynlig.

Varför är det så, finns det någon expert här inne som kan svara på detta? Någon annan kille som kanske känner igen sig i detta fenomen?

Man blir verkligen förundrad.

ChuckTesta 2019-09-11 22:54

En vild gissning kan ju vara att ibland är det tjejer som finner personen attraktiv och ibland är det inte så.

trädgårdsmöbel 2019-09-12 06:13

En annan gissning är att när mängden uppmärksamhet man får är ingen alls för det mesta, så verkar en blick, ett vänligt ord och ett par leenden jättemycket när man väl får det.

Skillnaden är egentligen liten men man upplever den som stor.

blåvitt 2019-09-12 06:44

De har förmodligen också druckit några öl. Du kanske även hade en bättre dag än vanligt utseendemässigt?

svenbanan 2019-09-12 07:17

Citat:

Ursprungligen postat av blåvitt (Inlägg 8067892)
De har förmodligen också druckit några öl. Du kanske även hade en bättre dag än vanligt utseendemässigt?

Och/eller en bättre dag utstrålningsmässigt/kroppsspråksmässigt...

Läskeblask 2019-09-12 08:14

Ja kanske du hade en bättre dag. Själv har jag haft perioder då man alltid lyckas och sedan torrare perioder.

WhiteJellyBerry 2019-09-12 09:40

Slumpen/hint från gud/omedveten kommunikation/utstrålning som tilltalade just de kvinnorna. Kvinnor är människor och det finns väl 5 miljarder såna i världen med olika preferenser.

Macroman 2019-09-12 10:16

Låter ju som en väldigt lyckad kväll! Kul! :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:41.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)