Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Simon. 2008-11-18 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Einar (Inlägg 3326234)
Jag skulle vilja se Fedor mot Brock. Det hade varit något att se fram emot :)

Jo, fast Fedor hade vunnit, han är omänsklig :cool:
"Fedor is a human robot that was developed in Russia during the cold war..."

Paria 2008-11-18 17:58

Citat:

Ursprungligen postat av Einar (Inlägg 3326234)
Jag skulle vilja se Fedor mot Brock. Det hade varit något att se fram emot :)

+1!

Tror att Nog/Fedor med sina grappling skills är de enda i dagsläget som kan ta Brock.

Black Star Abyss 2008-11-18 18:18

hahaha... fedor skulle äta upp brock.

Mago 2008-11-18 18:26

Citat:

Ursprungligen postat av Paria (Inlägg 3326364)
+1!

Tror att Nog/Fedor med sina grappling skills är de enda i dagsläget som kan ta Brock.

Det finns onekligen tråkigt få, bra tungviktare.
Dock tror jag nästan att Josh Barnett är den som skulle ha allra lättast att slå Brock. (Näst efter Gud (läs:Fedor) så klart.)

detail 2008-11-18 20:12

Ärligt talat förstår jag inte hypen, Brock förlorade mot randy i clinchen och det var där han skulle ha övertaget pga sin massiva storlek, inte i den stående delen av fighten och enligt mig var det slaget Brock träffade Randy med en av alla dessa onetimers, jag menar visst Brock slår stenhårt, men det gör de flesta i heavyweight divisionen, kolla bara Gabriel Gonzagas match han totalmosade sin motståndare med ett slag. Förresten träffade han slaget ungefär där Serra träffade GSP, och i rematchen åt GSP upp Serra så i dunno :)

Einar 2008-11-18 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av Mago (Inlägg 3326434)
Det finns onekligen tråkigt få, bra tungviktare.
Dock tror jag nästan att Josh Barnett är den som skulle ha allra lättast att slå Brock. (Näst efter Gud (läs:Fedor) så klart.)

Om alla tungviktare hade varit under samma tak hade det varit mycket mer intressant. Arlovski hade säkert också kunnat matchas mot Brock.

Daniel Mattusch 2008-11-18 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 3325814)
De skulle vara tvungna att knocka honom med första slaget(vilket är jävligt liten chans), annars skulle han ta ner dem på backen och sopa sönder dem.


Du menar att Brock är bättre än Le Banner och Semmy Schildt stående?

Det köper inte jag, aldrig tekniskt och där har han ingen viktfördel heller. Le Banner väger lika mycket och är hårdare(ser så ut). Semmy Schildt har 15kg till fördel + räckvidden.

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 3325865)
Ok, men vad tror du om Le Banner mot Spindelmannen?

Spindelmannen har ju extrem teknik, han är min favorit men jag vet inte om han skulle vinna.

Krampus 2008-11-18 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel Mattusch (Inlägg 3326841)
Spindelmannen har ju extrem teknik, han är min favorit :=)

Ok,ok!!
Men vad tror du om Le Banner mot Jan Guillou i tennis då!!?




Du förstår vart jag vill komma va....? ;)

Daniel Mattusch 2008-11-18 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 3326850)
Ok,ok!!
Men vad tror du om Le Banner mot Jan Guillou i tennis då!!?




Du förstår vart jag vill komma va....? ;)

Okej.

Yes 2008-11-18 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av detail (Inlägg 3326687)
Ärligt talat förstår jag inte hypen, Brock förlorade mot randy i clinchen och det var där han skulle ha övertaget pga sin massiva storlek, inte i den stående delen av fighten och enligt mig var det slaget Brock träffade Randy med en av alla dessa onetimers, jag menar visst Brock slår stenhårt, men det gör de flesta i heavyweight divisionen, kolla bara Gabriel Gonzagas match han totalmosade sin motståndare med ett slag. Förresten träffade han slaget ungefär där Serra träffade GSP, och i rematchen åt GSP upp Serra så i dunno :)

Brock visade sig iof vara träffsäker med flera slag, samt knän. En av träffarna råkade bara vara extra bra(och såg iof även ut att träffa bakhuvudet). Sen gjorde förstås Randy också en bra match och jag tror att om de möttes igen skulle han ha goda chanser att vinna.

-squat- 2008-11-18 21:43

Samuelsson var väl på gång till UFC en gång i tiden. Samuelsson vs. Lesnar vore fint det. ;)

augustsson 2008-11-18 21:48

jag skulle oxå vilja se feodor vs lesnar. hur ser det ut med feodor?, kommer han fightas i ufc snart eller?

Simon. 2008-11-18 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel Mattusch (Inlägg 3326841)
Du menar att Brock är bättre än Le Banner och Semmy Schildt stående?

*undrar hur du lyckas tolka Jacksatan:s inlägg så fel??*

Han menar ju tvärtom, Brock skulle ta ner dom på backen fortare än kvickt, just för att undvika en stående fight.

detail 2008-11-18 23:02

Hong Man Choi vs Brock, PLZ!!! eller eventuellt Shane Carwin mot Brock!

Tricklev 2008-11-18 23:03

Hong man är för spinkig, vart är Bob The Beast när vi behöver han?


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:45.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)