Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

ManuelIT 2009-07-13 01:46


Spiffy 2009-07-13 06:14

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 3769383)
Ja, men det är väl snarare för att UFC tryckte in så jävla mkt cash i röven på Lidell och promota honom under perioden då UFC verkligen växte till. De gjorde ju honom i stort sett till ansiktet av UFC, fick figurera på omslaget av tidningar, skicka honom på tv-intervjuer, kallade honom "worlds most dangerous man" eller vad fan det va osv.
Han är ju som sagt Dana White's lilla gullunge.

Worlds dangerous man är väl Ken Shamrock.
Kan Ken vara med i hall of fame, så kan dom i mina ögon ta med vem som helst, det säger lixom inget då.

Coffe 2009-07-13 07:38

Citat:

Ursprungligen postat av Duffman (Inlägg 3769484)
Shit, vilken gala. Kalasbra av Hendo! Men SOM JAG HATAR Brock Lesnar.... Vilket AS... :)


Du såg inget problem med att Hendo hoppade in med hela sin kroppsvikt bakom för att nita en medvetslös i ansiktet?

Nitrometan 2009-07-13 07:42

Citat:

Ursprungligen postat av Coffe (Inlägg 3769569)
Du såg inget problem med att Hendo hoppade in med hela sin kroppsvikt bakom för att nita en medvetslös i ansiktet?

Jo. Men han har snackat en massa skit innan och skrutit om hur lätt han kommer att sänka Hendo och att Hendo inte kan skada honom - då får han räkna med en smäll...

Nitrometan 2009-07-13 07:44

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 3768866)
The Ultimate Fighter som spelas in nu är ju tungvikt, kommer nog några där som är dugliga. Men jag håller ändå med dig.

Kimbo - Lesnar ?? :laugh:

Nitrometan 2009-07-13 07:53

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3769475)
Vart ursäktar sig hendo?

Kolla en bit ner här: http://blog.ronin5.com/tag/ufc-100-videos/

Nitrometan 2009-07-13 10:23

Ilir Latifi tycker också att Paolo är en dålig kommenatator (eller om det var reklam för Rumble of the Kings i Malmö)



"Välkommen till Malmö!"








Förresten tycker jag att Ian och Omar funkade bra som kommentatorer på TV4 Sport.

-squat- 2009-07-13 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 3769500)

Ja nu har funktionärerna koll på att han inte smörjer in ryggen. :D

Kabuto 2009-07-13 13:01

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 3769575)
Kimbo - Lesnar ?? :laugh:

Nej nej, men för att få in mer tungviktare bara..

Nitrometan 2009-07-13 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av -squat- (Inlägg 3769973)
Ja nu har funktionärerna koll på att han inte smörjer in ryggen. :D

Asch. Han ville bara tafsa på den snygge och svettige GSP... *drool*

snatch914 2009-07-13 13:11

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 3769289)
Kanske ingen klockren jämförelse.
Men om du lirar i något topplag i fotboll, så tror jag inte ledningen blir så överlycklig om du samtidigt spelar korpen fotboll på din fritid och sabbar knäet.


Inte bäst jämförelse men jag förstår poängen. Jag tror dom skulle nog ändå kunna komma fram till en kompromiss där Fedor är med i x antal fighter i UFC och x antal tävlingar i Sambo.

Fyfan vad rolig bild på Hendo/Bisping! Ahahhahahaa!

Men att spotta på Hendo för att han hoppade på Bisping med det sista slaget tycker jag är dumt. När dom är i det psyket så tror jag det är lite svårt att hejda sig för att man "tror" att han är KO...


Kimbo sucks! Bra PR med sina brawlfilmer men HE SUCKS! Att lyckas ta in Fedor till UFC är ett alternativ att förstärka tungviktsklassen det andra är som det har sagts innan att få int mer tungviktare till UFC kanske via Ultimate Fighter...

Nitrometan 2009-07-13 13:23

Citat:

Ursprungligen postat av snatch914 (Inlägg 3770013)
Kimbo sucks! Bra PR med sina brawlfilmer men HE SUCKS! Att lyckas ta in Fedor till UFC är ett alternativ att förstärka tungviktsklassen det andra är som det har sagts innan att få int mer tungviktare till UFC kanske via Ultimate Fighter...

Men Kimbo lär dra publik. Det är ett argument som Zuffa/UFC gillar.

snatch914 2009-07-13 13:24

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 3770030)
Men Kimbo lär dra publik. Det är ett argument som Zuffa/UFC gillar.


Helt rätt, Kimbo är bra PR

Morris 2009-07-13 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av Kaboffastar (Inlägg 3769475)
Vart ursäktar sig hendo?

Fedor vs Brock - vad tror du Kwon? ;D

Detta är ju en matchnings om dom bara måste fixa... Fedor vs Brock :D

Doctor Snuggles 2009-07-13 14:41

Det är lite Schilt varning över brock nu. En so-so fighter som dock kan använda styrkan/storleken till sin fördel. Kommer bli extremt svårslagen skulle jag tippa. Fedor kanske, fast det kommer nog aldrig att ske. Fjant-Dana.

Jag skulle verkligen vilja se GSP och Silva. Den väloljade maskinen mot den flexibla mmakonstnären. Som jag sagt förut skulle jag betta på Silva. Han är helt enkelt för smart, kan anpassa sig blixtsnabbt, och kan hitta svagheter hos alla. GSP:s styrka är i detta fallet också hans svaghet.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)