Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Hockey (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   NHL Tråden ! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=108620)

davvvan 2008-02-08 01:05

Citat:

Ursprungligen postat av Psychological (Inlägg 2807385)
Lindros - Leclair - Renberg om jag inte minns fel ?

Stämmer jävligt bra, en riktigt grym line! :)

Psychological 2008-02-08 01:54

Citat:

Ursprungligen postat av davvvan (Inlägg 2807406)
Stämmer jävligt bra, en riktigt grym line! :)


Patrik Juhlin från Västerås lirade där under den tiden men han platsade inte och stack till schweiz.. Flyers har blivit lite mesiga under åren. De är ju kända Som "broodstreet bullys" men är inte lika hårda som förr.

Emil_Larsson 2008-02-08 06:40

Någonting säger mig att den tacklingen sved.

DANNE1988 2008-02-08 08:03

Mitt favorite lag är Washington, jag tror att Detroit vinner bucklan och jag tror att det står mellan 3 spelare, Alfredsson, Sidney och Lecavalier!

Vinter 2008-02-08 08:20

Första gången Alfredsson faktiskt har chansen att vinna Art Ross och Hart trophy, Så det är Ottawa jag följer just nu.

Noodles 2008-02-08 08:30

När jag var yngre var Quebec mitt favoritlag eftersom Sundin spelade där. När han försvann kom Forsberg dit och jag fortsatte sedan hålla på laget när de flyttade till Colorado. Idag har jag inget särskilt favoritlag. Jag uppskattar de flesta. Det är extra kul att följa de lag som har många svenskar (Detroit, Vancouver etc). Jag tycker ligan är klart mer sevärd idag när det är jämnare och med hårdare bedömningar.

Vinter 2008-02-10 04:12

Citat:

Ursprungligen postat av Vinter (Inlägg 2807524)
Första gången Alfredsson faktiskt har chansen att vinna Art Ross och Hart trophy, Så det är Ottawa jag följer just nu.

Alfredsson tillbaka efter 4 matcher och fixar 5 poäng direkt och är i delad ledning i poängligan, starkt jobbat för en late bloomer.

von huff 2008-02-10 10:45

Väntar på Anaheim-Detroit matchen

Sultanen 2008-02-10 12:14

Pittsburgh ere som gäller =)
nån som vet när dom kommer släppa biljetter för NHL premiären i globen mellan Pittsburgh - Ottawa

Psychological 2008-02-12 10:35

Fy faaaaaan.


Psychological 2008-02-14 02:28

Henke Lundqvist blir tredje bäst betalade målvakt i NHL. Det är fan inte illa!

daja 2008-02-15 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Psychological (Inlägg 2818500)
Henke Lundqvist blir tredje bäst betalade målvakt i NHL. Det är fan inte illa!

Inte illa alls men tycker personligen att han faktiskt är en aning överskattad, han har inte fått bevisa att han håller när det verkligen gäller. Inga Stanley cup-slutspel och i OS var han endast bra, inte alls dominant. Det är mer ett tecken på att Rangers vill bygga laget runt honom och i brist på andra framtida storstjärnor lägger de allt sitt hopp på Henke.

Psychological 2008-02-15 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av daja (Inlägg 2821800)
Inte illa alls men tycker personligen att han faktiskt är en aning överskattad, han har inte fått bevisa att han håller när det verkligen gäller. Inga Stanley cup-slutspel och i OS var han endast bra, inte alls dominant. Det är mer ett tecken på att Rangers vill bygga laget runt honom och i brist på andra framtida storstjärnor lägger de allt sitt hopp på Henke.


Då har du inte sett mycket matcher med RANGERS denna säsong. Han har gjort idiotiska sk tv räddningar hit o dit flera matcher denna säsong. Han är oxå väldigt lugn i målet och behöver inte så ofta överarbeta. Precis som Lidström. Det ser alltid ut som om han inte tar i , men han har en sån bra spelförståelse så han behöver inte ta i. Han står alltid på rätt ställe

Psychological 2008-02-21 19:47

Roligt med coacher som nästan slåss !


daja 2008-02-22 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av Psychological (Inlägg 2821938)
Då har du inte sett mycket matcher med RANGERS denna säsong. Han har gjort idiotiska sk tv räddningar hit o dit flera matcher denna säsong. Han är oxå väldigt lugn i målet och behöver inte så ofta överarbeta. Precis som Lidström. Det ser alltid ut som om han inte tar i , men han har en sån bra spelförståelse så han behöver inte ta i. Han står alltid på rätt ställe

Nej har inte haft Canal+ i år, men har sett han en hel del innan när jag såg någon NHL-match i veckan så baserade mitt inlägg på det, har han blivit så pass mycket säkrare är det ju jättekul. Missförstå mig rätt, han är riktigt bra men tycker inte att han är topp 3 i världen som många hävdar.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:10.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)