Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Ondskapelsen 2008-02-17 18:01

1% energi kvar i musklerna, GET UP, IT'S ALL IN THE MIND!!
Haha. Regus lilla, de e klart, bara o resa sig!

regus 2008-02-17 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Ondskapelsen (Inlägg 2825088)
1% energi kvar i musklerna, GET UP, IT'S ALL IN THE MIND!!
Haha. Regus lilla, de e klart, bara o resa sig!

Nog mer 1% kvar av hans hjärnsubstans. :) (nej jag tror inte att hjärnan flyger ut)

Hade det vart en boxningsmatch hade han säkert kunnat ta räkning och resa på sig efter ett par sekunder. Men man har ju inte dom sekunderna i en ufc-match.

Duffman 2008-02-17 18:09

frågan är om Tank är slut nu, i så fall vad ska han göra då?

regus 2008-02-17 18:10

Citat:

Ursprungligen postat av Duffman (Inlägg 2825106)
frågan är om Tank är slut nu, i så fall vad ska han göra då?

Gå upp 40kg, åka till japan och vara med i K1 :D

Tigerkotten 2008-02-17 18:20

Citat:

Ursprungligen postat av Duffman (Inlägg 2825106)
frågan är om Tank är slut nu, i så fall vad ska han göra då?

men lol, Tank har varit slut i många många år. Han är bara en brawler, men i början i UFC kunde han nyttja brottningen till viss del.

Tigerkotten 2008-02-17 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av regus (Inlägg 2825044)
Jo. Ni.
"Buäää han dog ju inte och han reser sig inte upp. MEEES"
Jag
"Han blev utslagen fast han inte dog."

alltså titta när han faller, han går ner sen ser det ut som han gör en fotbollsfilmning o sprattlar till.

regus 2008-02-17 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 2825141)
alltså titta när han faller, han går ner sen ser det ut som han gör en fotbollsfilmning o sprattlar till.

1.56 får han en smäll där han nästan går i golvet. 2.03 händer det igen. sen runt 2.10 får han smällen där han går ner. Jag ser inget sprattel. Förutom rekylen från fallet. Han får en rak höger av en kille som väger 110kg efter han har fått rätt många hårda träffar av en kille som väger 110kg.

Det jag ser är att han blir groggy, försöker hålla balansen, ramlar. Och är borta ur matchen.

tntballe 2008-02-17 18:41

Citat:

Ursprungligen postat av regus (Inlägg 2825158)
1.56 får han en smäll där han nästan går i golvet. 2.03 händer det igen. sen runt 2.10 får han smällen där han går ner. Jag ser inget sprattel. Förutom rekylen från fallet. Han får en rak höger av en kille som väger 110kg efter han har fått rätt många hårda träffar av en kille som väger 110kg.

Det jag ser är att han blir groggy, försöker hålla balansen, ramlar. Och är borta ur matchen.

+1

Sista bensprattlet är väl bara att hans ben inte vill lyda honom

Rahf 2008-02-17 19:35

Folk verkar inte fatta just hur svårt det är att kontrollera sin kropp efter x antal slag mot hakan. För många räcker det med en örfil så börjar benen skaka. Jag tycker Tank stod pall hyfsat bra. Sen att han var värdelös igenom hela matchen var en annan sak, Kimbo var mycket snabbare.

Mago 2008-02-18 21:35

Alltid varit kär i Yves Edwards så det blev allt lite blött i trosorna. :hbang:

WEC 32 var för övrigt ett bra event.

jontahontas 2008-02-18 21:54

Yves Edwards började verkligen skina igen asså! Eller a, hur man nu ska säga det. Killen förtjänar allt gott han får. Jag skulle såå gärna se honom som titelinnehavare någon gång.

Synd att Kimbo och Tank ska ta upp så mycket av uppmärksamheten trots att ingen av dom är ens i närheten av den fighter Yves är. Att Kimbo ska bli MMA-proffs och i sin nya karriär får möta Tank är ett skämt. Riktig pajasmatch var det.

delta_mats 2008-02-18 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av jontahontas (Inlägg 2827538)
Yves Edwards började verkligen skina igen asså! Eller a, hur man nu ska säga det. Killen förtjänar allt gott han får. Jag skulle såå gärna se honom som titelinnehavare någon gång.

Synd att Kimbo och Tank ska ta upp så mycket av uppmärksamheten trots att ingen av dom är ens i närheten av den fighter Yves är. Att Kimbo ska bli MMA-proffs och i sin nya karriär får möta Tank är ett skämt. Riktig pajasmatch var det.



Nu har ju Kimbo dock bevisat att han är seriös med sin satsning och inte ska ha sånt värdelöst motstånd längre. Kanske dags att kasta in en fighter som faktiskt kan MMA och dessutom håller sig i god form och inte är 10 år efter sin topp.

Pudzianovski 2008-02-18 22:07

Blir ju intressant att se någon som är bra på marken mot Kimbo, blir kul att se hur länge han kan klara sig då.

Rabia 2008-02-23 02:25

Citat:

The Cold War between US and Mother Russia, well Ukraine actually
http://i15.tinypic.com/6to4mdw.gif
Så jävla skön den gifen är (:

Mago 2008-03-14 23:01

DREAM 1 imorgon!
En bunte fina fighter.

Gesias Calvancante vs. Shinya Aoki - Ruggigt motstånd, men jag håller på min darling Aoki.
Ikuhisa Minowa vs. Gwan Lee - Vet inget om Gwan Lee så det får bli Minowa (även att han suger.. :))
Tatsuya Kawajiri vs. Kultar Gill - Kawajiri är soet.
Kazuyuki Miyata vs. Luis Buscape - Inte heller så bra, men vem fan är Buscape?
Joachim Hansen vs. Koutetsu Boku - Norge power!
Eddie Alvarez vs. Andre 'Dida' Amade - Dida borde kunna ro hem det.
Hayato Sakurai vs. Hidetaka Monma - Mr. Inzano Sakurai tar det lätt.
Katsuhiko Nagata vs. Artur Oumakhanov - Väldigt rysk.
Mitsuhiro Ishida vs. Bu Kyung Jung - Borde gå ganska lätt.
Mirko Cro Cop vs. Tatsuya Mizuno - Våga inte förlora Cro Cop!

(Gud vilka givande kommentarer.. :))


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)