Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Presentera din journal! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87148)

Pepz 2007-02-14 14:38

Min journal
Har tävlat i Athletic fitness och tränar nu för att göra det igen nångång.
Kanske Decembercupen i år.

Sällen 2007-02-14 16:55

Sällens journal


Är 16år, tränar och tävlar i styrkelyft, har tränat mäst för kul förut tills i sommras, då började jag träna mer SL-inriktat och i början på oktober 06 så blev jag en Örnsköldsviks athlet.

Oskis 2007-02-14 17:17

Snart 20 årig kille som tränar och tävlar i sl. Har gjort det i ett år och utvecklingen undertiden har varit ganska bra. Försöker satsa så mycket jag bara kan på träningen.

Anonym 2007-02-14 21:33

Spelar fotboll men vill ändå vara stor. är 16 år och ska lyfta skrot tills jag storknar.
Länken står i min signatur.

Erik__ 2007-02-15 16:42

HobbydiscoSL

chrille87 2007-02-18 16:01

Hobbylyftare, lätt på vågen, tung i steget, när ska det lossna?*drool*

jesuz 2007-02-18 21:59

Är i grund och botten är badmintonspelare. Styrketränar för att jag tycker det är kul, och för att resultaten utav det är minst lika kul. Både styrke- och utseendemässigt. Satsar seriöst på badmintonen just nu, för att komma upp till en så hög nivå som möjligt, medan styrketräningen sköts på hobbynivå och bara för att jag tycker det är roligt

Har styrketränat seriöst i 3 månader, men har haft några tidigare försök.
Badminton har jag däremot spelat väldigt länge, 8-10 år tror jag.
19år/182cm/82kg

Länk finns i signaturen!

ramagoen 2007-02-19 20:44

Tränar HIT. Deffar just nu. Titta gärna in för kommentarer osv. Har en hel del bilder och uppdateras kontinuerligt med nya. :)

krilleh 2007-02-20 16:15

Tränat i ett år ungifär och främsta målet är att klara av 100 kg i bänken :) Sen vill jag självklart också öka mer i marken och framförallt böjen som ligger mkt efter.

Hoppas på att kunna bli stor och stark om ett par år :D

Johan_P 2007-02-20 16:30

Jag tränar bl.a. för att bli starkare, få bättre form och för att det är stimulerande och roligt att hålla på med. Jag börjar på mitt tredje år detta året. Att hålla en journal är bra för att det är då lättare, för mig, att hålla koll på ökningar och på föregående pass. Alltid kul att jämföra med hur det var förr:)

Min träning är rätt så SL-inspirerad med mycket basövningar, och jag har en strävan att bli starkare i övningar som jag tycker är nyttiga (huvudsakligen bänk, böj och mark).

Länk: http://www.kolozzeum.com/forum/showt...=45331&page=13

Hoppas ni finner den intressant, ni är välkommna att lägga kommentarer och kritik :)

Sunesha 2007-02-20 16:33

Journalen:

Konstiga kroppsviktsövningar.
Styrke träning.
Akrobatiska övningar.

Mycket prövande och tränade utanför de tradionella träningssätten.

Hjälper gärna andra med kroppsviktsrelaterade övningar. Min gamla journal är tokfull med övningar. Min nya är dåligt uppdaterad, men kommer fyllas sakta med säkert.

För länkar se signatur.

j0cke 2007-02-21 19:34

Namn: Gått och blivit småseriös

Mål: Bli grövre och hårdare.

För tillfället handlar den både om styrketräningen och uppkommande deff som jag redan nosat lite på. Kommer även att dyka upp bilder inom en snar framtid (hoppas).

Varit seriös nu i över ett halvår och kändes som om det var dags att ta det till en annan nivå.

Snake 2007-02-21 22:51

lol-journalen.

Leanandtall 2007-02-22 10:33

Namn: Leanandtall ska bli biffandwide - länk i signaturen
Innehåll: Pass, bilder och mellansnack
Mål: Bli stor och stark. Tränar primärt för att bli större. En hållbar kropp har jag fått på köpet.

Har tränat styrka 1,5 år med några månaders uppehåll i höstas då jag enbart körde boxning. Sen blev jag sjuk. Det som händer nu är en nystart på styrkefronten. Mycket träningsvärk och en hel del svordomar.

Inte direkt starkaste bruden på brädan, men jag jobbar på det så sakteliga.

NinjaTorleif 2007-02-24 13:22

NinjaTorleifs träningsjournal

17 snart 18årig kille som gör allt för att bli stor och grov. Ni är hjärtliga välkommna in och kritisera, berömma, snacka skit ja i princip skriva vad fasen ni vill.

Länk finns i signaturen.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)