Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

selmir 2008-04-08 22:13

Hoppas Serra vinner, och i 84 att B.J. Penn krossar Sean Sherk.Vill inte se sönderdupade Sean Sherk vinna. i 85 hoppas jag att Rashad Evans slår Chuck Liddell. i 87 så hoppas jag på Brock Lesnar mot Mark Coleman.. Brock Lesnar är GROF!!

ManuelIT 2008-04-08 22:18

åååååh vad jag ser fram emot att se sylvia bli mörbultad av fedor

selmir 2008-04-08 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av ManuelIT (Inlägg 2921898)
åååååh vad jag ser fram emot att se sylvia bli mörbultad av fedor


Njaa inte så säker på det , sylvia är en mycket underskattad fighter (i mina ögon) och han är nog grymt sugen på att visa vad han går för. Fedor har inte mött bra motstånd på ett bra tag. Men de blir nog en spännande match*drool*

hahavaffan 2008-04-08 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av selmir (Inlägg 2921890)
Hoppas Serra vinner, och i 84 att B.J. Penn krossar Sean Sherk.Vill inte se sönderdupade Sean Sherk vinna. i 85 hoppas jag att Rashad Evans slår Chuck Liddell. i 87 så hoppas jag på Brock Lesnar mot Mark Coleman.. Brock Lesnar är GROF!!

GSP är ju så mycket coolare än Serra :( Och jag hoppas att The iceman liddell knockar Rashard evans, det vore fint :D Men annars håller jag med dig.

Hank 2008-04-08 22:31

Var hittar ni schema och grejer? Kan man se matcherna online? och slutligen, hur gamla är fighterna som visas på tv4 sport ideligen?

dared 2008-04-08 23:17

Jag tror inte att Sylvia och Fedor blir speciellt jämt. Visst S. brukar lyckas bättre än vad hans fysik/teknik visar, men Fedor är brutalt mycket bättre imo.

Kabuto 2008-04-08 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Tricce (Inlägg 2921663)
Har tyvärr inte Discovery hade lätt gluttat annars men alltså Rallarsving va ju kungligt! :D

Fyfan vad dåligt det är att dom inte gör nya rallarsving :( :(

Håller just på att titta genom alla avsnitt för 3e gången.

Kabuto 2008-04-08 23:59

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 2921928)
Var hittar ni schema och grejer? Kan man se matcherna online? och slutligen, hur gamla är fighterna som visas på tv4 sport ideligen?

Det är ofta nya grejer på tv4 sport.. Men en del gamla också, lättast att googla på turneringen du tittar på ;)

Tigerkotten 2008-04-09 05:35

Gillar inte Sylvia alls, men jag hoppas han tar det iaf. Vilken jäkla boom det skulle vara inom MMA då.

Jacksatan 2008-04-09 08:49

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 2922052)
Gillar inte Sylvia alls, men jag hoppas han tar det iaf. Vilken jäkla boom det skulle vara inom MMA då.

bomb?

Jag tror inte han är chanslös, faktiskt.

Jacksatan 2008-04-09 08:50

Citat:

Ursprungligen postat av Hank (Inlägg 2921928)
Var hittar ni schema och grejer? Kan man se matcherna online? och slutligen, hur gamla är fighterna som visas på tv4 sport ideligen?

www.mmabloggen.se brukar följa det mesta

Kräket 2008-04-26 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 2922185)
www.mmabloggen.se brukar följa det mesta

Fan måste tacka för tipset om mmabloggen.se! Har blivit en av mina måste-besöka-dagligen-hemsidor. Riktigt bra hemsida för att hålla sig lite uppdaterad.

Hursomhelst måste jag fråga. Såg idag på mmabloggen.se om Frank Shamrocks skador. Föga förvånande är väl att utövarna får dras med skador. Mer förvånande är hur de ändå förmår träna trots sina skador. Särskilt med hänsyn till att ett exv. brutet ben aldrig blir "fullständigt" återställt.

Kör dom liksom på i sin träning trots smärta och de risker som träning med skador medför? Är min förvåning ett uttryck för att jag i själva verket är mesig när det gäller mina egna skador och mitt sätt att handskas med dessa? Frågan är intressant då jag själv tränar lite BJJ och styrketränar. Råkar därför själv ut för lite skador titt-som-tätt...

Jacksatan 2008-04-26 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av Kräket (Inlägg 2954775)
Fan måste tacka för tipset om mmabloggen.se! Har blivit en av mina måste-besöka-dagligen-hemsidor. Riktigt bra hemsida för att hålla sig lite uppdaterad.

Hursomhelst måste jag fråga. Såg idag på mmabloggen.se om Frank Shamrocks skador. Föga förvånande är väl att utövarna får dras med skador. Mer förvånande är hur de ändå förmår träna trots sina skador. Särskilt med hänsyn till att ett exv. brutet ben aldrig blir "fullständigt" återställt.

Kör dom liksom på i sin träning trots smärta och de risker som träning med skador medför? Är min förvåning ett uttryck för att jag i själva verket är mesig när det gäller mina egna skador och mitt sätt att handskas med dessa? Frågan är intressant då jag själv tränar lite BJJ och styrketränar. Råkar därför själv ut för lite skador titt-som-tätt...

priset man kan få betala för att träna halvskadad eller skadad kan bli väldigt högt på lång sikt. De där killarna har en vinnarskalle som man själv aldrig kommer i närheten av, så de kör säkert på halvskadade många gånger.

Nitrometan 2008-04-26 11:44

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 2954782)
priset man kan få betala för att träna halvskadad eller skadad kan bli väldigt högt på lång sikt. De där killarna har en vinnarskalle som man själv aldrig kommer i närheten av, så de kör säkert på halvskadade många gånger.

Så är det nog. Sen får de ju betalt för att fightas och då gäller det ju att fightas...

hahavaffan 2008-04-26 12:59

Chuck Liddel är ju skadad, så det blir inget av att The Iceman goes to England :(:(:(

Så fint att GSP krossade Serra btw :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:32.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)