Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

High1ander 2017-02-28 17:53


LöL

xan 2017-02-28 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Agitator (Inlägg 7729336)

https://userscontent2.emaze.com/imag...f5bb05c6b9.jpg

:D

xan 2017-02-28 23:16



Vad i helvete sysslar WME med?

#25-0

Bailah 2017-03-01 18:59

Gsp vs bisping säger Dana.
Det är så fruktansvärt dåligt så jag blir arg. Det är samma visa som conor fick göra lite vad han ville. *****.

xan 2017-03-01 20:44

Efter allt GSP gjort för denna sport så tycker jag allt han förtjänar att gå före i kön. Förhoppningsvis blir det ännu en 50-45 och sedan en match mot Romero.

Bailah 2017-03-01 21:42

Han ville aldrig gå upp och möta Anderson. Bisping skulle mött Yoel men det blev Henderson. Sen skulle Yoel möta honom och då blev det Gsp. Gtfoh.
Hade det inte varit en av ufcs bästa viktklasser med tanke på contenders så hade jag inte brytt mig men Yoel förtjänar den fighten. Skulle Gsp vinna ska han då möta Yoel och riskera livet? Ser inte Gsp vinna över Yoel, Jacare, rockhold, weidman eller musse. Makes no sense.

Agitator 2017-03-01 22:49

Det är bara show och pengar det handlar om.

UFC är ingen legitim stege till bäst i världen.

svenbanan 2017-03-01 23:29

Skulle inte Bisping möta Woodley nu frampå vårkanten i nån match som inte gällde titeln? Jag tycker mig minnas att jag såg en video där de stod och tog i hand på detta, och bägge sade att de var 100% inställda på detta...

När ska Bisping möta GSP då?

tomten1 2017-03-01 23:37

GSP kommer naturligtvis aldrig gå upp mot Romero, han vet bättre än så.

Det här är bara en uppvärmningsmatch för GSP, det är efter den som den stora superfighten kommer och som UFC kommer hypa upp till max, troligtvis kommer det vara mot McGregor.

GSP och McGregor skulle egentligen ha mötts efter den första Diaz-matchen, men Nate saboterade det hela genom att vinna. Jag tror att tanken just nu är att skapa momentum igen (påminna gamla fans om GSP och introducera GSP för dom nya fansen) och därmed dra in storkovan genom en superfight.

xan 2017-03-01 23:42

Du tror alltså att han vinner enkelt? GSP när han var som allra bäst tror jag hade dominerat Bisping, men vem vet vilken form han är i nu efter så många år?

An Iron Soul 2017-03-01 23:42

Någon av er som ska gå på nästa UFC Sverige gala? :)
Jag har inte gått och tittat på någon live. Tror att jag blir kvar hemma.
Personligen tycker jag att det känns helt meningslöst att knappt se någonting av matcherna p.g.a avståndet.

Visst kan man se på storskärmen men då kan jag lika gärna sitta hemma istället för att stå bland all casual publik som står och gapar och dricker bärs, buar så fort det blir grappling p.g.a att dom inte är insatta eller kan ett skit :D

tomten1 2017-03-02 01:11

Citat:

Ursprungligen postat av xan (Inlägg 7730283)
Du tror alltså att han vinner enkelt? GSP när han var som allra bäst tror jag hade dominerat Bisping, men vem vet vilken form han är i nu efter så många år?

Ingen match är någonsin enkel (förutom dom gånger slumpen slår in och någon knockas inom första sekunderna).

Bisping är 37 år och GSP är 35, när man kommer upp i dom åldrarna är två år stoor skillnad, speciellt på den nivån.

Bisping är långt mer sliten än GSP. Bispings ena öga tittar åt ena hållet och det andra ögat åt det andra hållet, ungefär.



etc.

Vet inte vad spelbolagen ger för odds men jag skulle tippa på att det är ungefär 80/20 i GSPs favör, kanske tom. 85/15.

Agitator 2017-03-02 02:19

Först blir det Bisping, sedan Conor.

4 div.people.champ

Lycklig 2017-03-02 03:32

Citat:

Ursprungligen postat av tomten1 (Inlägg 7730305)
Ingen match är någonsin enkel (förutom dom gånger slumpen slår in och någon knockas inom första sekunderna).

Bisping är 37 år och GSP är 35, när man kommer upp i dom åldrarna är två år stoor skillnad, speciellt på den nivån.

Bisping är långt mer sliten än GSP. Bispings ena öga tittar åt ena hållet och det andra ögat åt det andra hållet, ungefär.



etc.

Vet inte vad spelbolagen ger för odds men jag skulle tippa på att det är ungefär 80/20 i GSPs favör, kanske tom. 85/15.

Så ålder är allt som räknas?

Bisping kommer förstöra post-usada GSP.

Lance Uppercut 2017-03-02 11:04

Citat:

Ursprungligen postat av tomten1 (Inlägg 7730305)
Ingen match är någonsin enkel (förutom dom gånger slumpen slår in och någon knockas inom första sekunderna).

Bisping är 37 år och GSP är 35, när man kommer upp i dom åldrarna är två år stoor skillnad, speciellt på den nivån.

Bisping är långt mer sliten än GSP. Bispings ena öga tittar åt ena hållet och det andra ögat åt det andra hållet, ungefär.



etc.

Vet inte vad spelbolagen ger för odds men jag skulle tippa på att det är ungefär 80/20 i GSPs favör, kanske tom. 85/15.

Pinnacle:
GSP 1.68
Bisping 2.30

GSP har över 3 års layoff, första fajten med USADA testning samt går upp en viktklass. Jag tror att oddsen stänger väldigt nära 50/50.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)