Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

babidi 2010-10-17 22:59

http://i49.tinypic.com/2lxa15w.gif

Nu börjar nedräkningen till brock-gettin-knocked

Hur mycket pengar ska jag spela på Cain, och vart går gränsen till dåliga odds? Har varit 2,40 på cain länge men är nere på 2,10 just nu. Snart kommer folk dock tycka att Brock oddsen är bra nog att spela på och då stiger Cains igen. Antar att man få wait it out n see.

Tigerkotten 2010-10-17 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4646182)
Besök inte tråden om man inte är up2date

Jag är väl 1 av de som som är mest up2date av de som skriver här. Däremot så ser jag ingen mening att läsa hur PRELIMS går innan sändningen börjat, just pga att den fighten kan visas sen i sändningen.

Kross 2010-10-18 08:21

Halvbeige gala alltså. Synd på hardy och sexyama, bisping är mycket svår att gilla eller ens höra prata. Lite utav en skandal att ESPN inte visade allas våran Gustafssons totala uppläxning. Nyfiken på vem han ska möta härnäst

Nitrometan 2010-10-18 08:38

Nu fick Alexander maula lite! Visa vilken bra maulare han är!

Gött! *flex*

-C- 2010-10-18 09:59

Glömde Gustafsson gå på sina engelskalektioner i skolan tro? Bra match att titta på men näst intill pinsam att lyssna till..

Salus 2010-10-18 12:12

Ett jävla gnäll på hans engelska.

Alla har kanske inte lika lätt för språk, och uppenbarligen tillbringar han hellre sin tid på gymmet än framför engelska medier :D

Nitrometan 2010-10-18 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4646728)
Ett jävla gnäll på hans engelska.

Precis. Vilket är viktigast? Att maula eller taula?

Han kan lägga energi på att förbättra sin fighting eller sin engelska och han har valt att fokusera på fightingen.

dared 2010-10-18 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4646754)
Precis. Vilket är viktigast? Att maula eller taula?

:thumbup: :D

Engelskan tycker jag är okej, klart bättre än efter första ufc-fighten. I ett helt avkopplat sammanhang är den säkert bättre och att få ett riktigt bra uttal går inte jättesnabbt i vuxen ålder.

Maula är han dock jävligt bra på som sagt :)

spoon 2010-10-18 12:50

http://www.viivilla.se/xdoc/pics/hink_och_pensel00.jpg

:confused:

Nitrometan 2010-10-18 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av spoon (Inlägg 4646788)

Ja? Han kanske är maulare?

Eller så kallas han för "the mauler", för att alla MMA-fighters ska ha jättetuffa namn när de slåss i en bur.

nmanradnävna 2010-10-18 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4646754)
Precis. Vilket är viktigast? Att maula eller taula?

Good one.


Citat:

Ursprungligen postat av Kross (Inlägg 4646389)
Lite utav en skandal att ESPN inte visade allas våran Gustafssons totala uppläxning. Nyfiken på vem han ska möta härnäst

När galan eftersändes i USA så hade dom bytt ut Wilks fight mot Alexanders

Salus 2010-10-18 14:20

Citat:

Ursprungligen postat av nmanradnävna (Inlägg 4646829)
Good one.




När galan eftersändes i USA så hade dom bytt ut Wilks fight mot Alexanders

Spike bara va?


Jag funderar på hur lätt det är att snacka överhuvudtaget med ansiktet svullet och gött :)

panzerpig 2010-10-18 21:37

Väljer fighters sina egna nicks eller finns det nån tönt som gör det åt dom?
Finns det nån fighter som har ett lite roligare, ironiskt nick?
typ Brock "crybaby" Lesnar eller liknande (kommer inte på nått kul, trött!)

Kross 2010-10-19 06:23

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4647993)
Väljer fighters sina egna nicks eller finns det nån tönt som gör det åt dom?
Finns det nån fighter som har ett lite roligare, ironiskt nick?
typ Brock "crybaby" Lesnar eller liknande (kommer inte på nått kul, trött!)

Frank "Twinkle Toes" Trigg är den enda jag kommer på såhär tidigt på morgonen.

davve 2010-10-20 20:15

Bara ett par dagar kvar till Brock vs Cain och MMA-tråden ligger inte ens på första sidan, skärpning nu. ;)

Petoria 2010-10-20 20:22

Vem tror ni vinner då? :)

Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Jake Shields vs. Martin Kampmann
Brock Lesnar vs Cain Velasquez

(svart är dom jag tror vinner)

davve 2010-10-20 20:27

Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Jake Shields vs. Martin Kampmann
Brock Lesnar vs Cain Velasquez

Vore dock väldigt nice om jag hade fel och Kampmann samt Bronxpride vann istället.

cero 2010-10-20 21:30

Hoppas verkligen på Cain Velasquez men sedan så väger ju Brock typ 12 KG mer vilket absolut kommer vara till stor fördel. Tror att Brock kommer kunna ta ner Cain och hålla honom där alternativt pressa upp honom mot buren och plocka poäng därifrån. Carwin kunde ju inte avsluta honom på marken när han verkligen gav allting, så frågan är hur Cain ska göra det? Lyckas han inte väldigt bra på fötterna ser det illa ut. Nu är ju Cain en bra brottare också, men Brock lär ju ha ett litet övertag enligt pappret, samt viktövertaget som sagt.

Petoria 2010-10-20 22:08

http://i52.tinypic.com/1fvlg9.gif

Fedor om vem han tror kommer vinna mellan Brock och Cain


Kross 2010-10-21 06:28

Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Tito Ortiz vs. Matt Hamill Snoozefest
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Jake Shields vs. Martin Kampmann
Brock Lesnar vs Cain Velasquez

Fast hoppas såklart att Kampmann ktfoar Shields och Brock Lesnar skickar tillbaks Cain över gränsen med en snuttefilt och en burrito.

Nitrometan 2010-10-21 07:30

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4647993)
Väljer fighters sina egna nicks eller finns det nån tönt som gör det åt dom?
Finns det nån fighter som har ett lite roligare, ironiskt nick?
typ Brock "crybaby" Lesnar eller liknande (kommer inte på nått kul, trött!)

Det är såklart tjänstemännen på US Federal Bureau of Ring Names (FRN) som bestämmer. När fightern skaffar licens för att slåss så skickar han in en ansökan till FRN som då granskar fightern och meddelar sitt beslut. Deras beslut går inte att överklaga.

Doctor Snuggles 2010-10-21 12:33

Haha, jag började gapflabba på första matchen i senaste avsnittet av ultimate fighter. Gula snubben gjorde en riktig Fedor. GSP verkar onekligen ha det bästa laget. Asiaten borde ha varit på hans team.

Doctor Snuggles 2010-10-21 12:41

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4652025)
Hoppas verkligen på Cain Velasquez men sedan så väger ju Brock typ 12 KG mer vilket absolut kommer vara till stor fördel. Tror att Brock kommer kunna ta ner Cain och hålla honom där alternativt pressa upp honom mot buren och plocka poäng därifrån. Carwin kunde ju inte avsluta honom på marken när han verkligen gav allting, så frågan är hur Cain ska göra det? Lyckas han inte väldigt bra på fötterna ser det illa ut. Nu är ju Cain en bra brottare också, men Brock lär ju ha ett litet övertag enligt pappret, samt viktövertaget som sagt.

Flera saker som inte stämmer här. Brock hade problem att ta ner Shane som anses vara en sämre brottare. Shane gick tyvärr på adrenalinattack som han är van vid att kunna göra, valde inte sina slag, utan slog slut sig på Brocks handskar och armbågar. Märk att han också lyckades hålla Brock nere ett bra tag, trots att han återigen ansågs vara den sämre brottaren. Sen förlorade Shane bara för att han inte hade cardio.

Cain däremot, även om han kanske har lite mindre krut i slagen, är en pricksäkrare och bättre boxare, verkar vara en av de bästa mma-brottarna, och kanske den bästa gastanken i HW.
Lesnar utvecklas däremot snabbt, och han är ett kraftpaket, så det är klart att han är farlig och kan överraska. Men i min mening så är LnP hans enda möjlighet till att vinna, och jag tror inte han kommer få ner Cain eller lyckas hålla honom nere särskilt länge om han gör det. Jag tror snarare på motsatsen.

War Cain.

cero 2010-10-21 15:56

Citat:

Flera saker som inte stämmer här. Brock hade problem att ta ner Shane som anses vara en sämre brottare. Shane gick tyvärr på adrenalinattack som han är van vid att kunna göra, valde inte sina slag, utan slog slut sig på Brocks handskar och armbågar. Märk att han också lyckades hålla Brock nere ett bra tag, trots att han återigen ansågs vara den sämre brottaren. Sen förlorade Shane bara för att han inte hade cardio.
Sedan så försökte han inte särskilt mycket heller, ett av nedtagningsförsöken misslyckades totalt eftersom att han fick en smäll på käken på vägen in, och en blev stoppad av Carwin. Sedan får man också tänka på att Brock är större än Carwin som bara väger ett par kilon mindre (117 om jag inte har fel) Tänk då Cain på hans 108. Brocks, om något, största bekymmer tror jag kommer vara att få ned det på marken, när det väl hamnar där tror jag Cain kommer få problem med att komma upp, och det blir LNP mixat med lite hammarslag.

Doctor Snuggles 2010-10-21 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4653167)
Sedan så försökte han inte särskilt mycket heller, ett av nedtagningsförsöken misslyckades totalt eftersom att han fick en smäll på käken på vägen in, och en blev stoppad av Carwin. Sedan får man också tänka på att Brock är större än Carwin som bara väger ett par kilon mindre (117 om jag inte har fel) Tänk då Cain på hans 108. Brocks, om något, största bekymmer tror jag kommer vara att få ned det på marken, när det väl hamnar där tror jag Cain kommer få problem med att komma upp, och det blir LNP mixat med lite hammarslag.

Vi får la se. Både Cain och Brock är egentligen otestade i ryggläge (mot Carwin räknas det inte då han låg i fosterställning hela tiden). Men det finns egentligen 2 frågor: har Brock utvecklats tekniskt tillräckligt mycket att inte bli helt dominerad och desperat stående, och kan Cain klara av Brocks bröstighet?

Noclip 2010-10-21 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4647993)
Väljer fighters sina egna nicks eller finns det nån tönt som gör det åt dom?
Finns det nån fighter som har ett lite roligare, ironiskt nick?
typ Brock "crybaby" Lesnar eller liknande (kommer inte på nått kul, trött!)

Finns ju Beaver "Beaver" Beaver.

Han verkar dock inte vara så framgångsrik: http://www.sherdog.com/fighter/Beaver-Beaver-19679

Färssen 2010-10-21 16:53

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4652860)
Haha, jag började gapflabba på första matchen i senaste avsnittet av ultimate fighter. Gula snubben gjorde en riktig Fedor.

Haha ja jävlar vilken sköning Cody är :D 10 (12 om matcherna i TUF räknas in) vinster på guillotine choke, ingen atletisk bakgrund eller nånting... Hoppas han vinner.

Doctor Snuggles 2010-10-21 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av Färssen (Inlägg 4653256)
Haha ja jävlar vilken sköning Cody är :D 10 (12 om matcherna i TUF räknas in) vinster på guillotine choke, ingen atletisk bakgrund eller nånting... Hoppas han vinner.

Det känns som folk borde fatta att det inte är så smart att försöka ta ner honom nu. Eller ens ha sitt huvud i närheten av hans armhåla. :D
Det normala försvaret mot en giljotin funkar ju uppenbarligen inte mot hans variant.

salmiak 2010-10-21 18:16

Citat:

Ursprungligen postat av Färssen (Inlägg 4653256)
Haha ja jävlar vilken sköning Cody är :D 10 (12 om matcherna i TUF räknas in) vinster på guillotine choke, ingen atletisk bakgrund eller nånting... Hoppas han vinner.

“[He probably has] better cardio, hits harder, has better scrambles, a better overhand right, better wrestling.”

This prompts Phan to ask the logical next question: “Then what are you going to do?”

“I’m going to win,” Cody answers.

"It’s a big ring, but Stevens put his head in the two-foot window where his odds were at their absolute worst. Stevens had never been submitted before, and fighters are cocky about such things. " - Saxat från Sherdogs krönika.

Coolt som attan.
Kötta in direkt för att få den gamla brottaren gå tillbaka till rötterna och skippa den tilltänkta gameplanen, måtta en highkick för att åka på en takedown för att smyga in giljotinen.

cero 2010-10-21 19:44

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4653199)
Vi får la se. Både Cain och Brock är egentligen otestade i ryggläge (mot Carwin räknas det inte då han låg i fosterställning hela tiden). Men det finns egentligen 2 frågor: har Brock utvecklats tekniskt tillräckligt mycket att inte bli helt dominerad och desperat stående, och kan Cain klara av Brocks bröstighet?

På fråga ett: Nej, hans boxning ligger nog ungefär var den låg förra gången. Däremot kan han öva på att behålla lugnet och försöka styra upp sin gameplan, dvs komma in i clinch alternativt dyka på nedtagning.

AronP 2010-10-21 22:14

Kul av Cody och Brookins imponerar, en doldis som nog kan bli riktigt bra. GSP verkar ha lackat rejält på kosh och förhoppningsvis blir det en rolig match dom emellan.

Per N 2010-10-21 22:36

Citat:

Ursprungligen postat av AronP (Inlägg 4654120)
Kul av Cody och Brookins imponerar, en doldis som nog kan bli riktigt bra. GSP verkar ha lackat rejält på kosh och förhoppningsvis blir det en rolig match dom emellan.

Jag gillar Brookins, han är skönt flummig. Hoppas han går vidare. Hur många matcher är det kvar, 4?

Doctor Snuggles 2010-10-22 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4653635)
På fråga ett: Nej, hans boxning ligger nog ungefär var den låg förra gången. Däremot kan han öva på att behålla lugnet och försöka styra upp sin gameplan, dvs komma in i clinch alternativt dyka på nedtagning.

Det är nog lättare att träna upp boxningen än att träna bort "flinch"-reflexen.
Ja, i clinchen borde han nog ha en fördel bara pga sin storlek och styrka. T.o.m. Randy hade svårt med honom där, och det var ett tag sedan.
Tror dock att Cain kommer undvika clinchen alternativt gå på nedtagningar därifrån.
Jag tror Brock kommer bli exposerad, som Cains tränare sade.
Men jag är inte säker. 70-30 till Cains fördel.

Grazzafukkinrazzi 2010-10-22 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av Kross (Inlägg 4652360)
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Tito Ortiz vs. Matt Hamill Snoozefest
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago
Jake Shields vs. Martin Kampmann
Brock Lesnar vs Cain Velasquez

Fast hoppas såklart att Kampmann ktfoar Shields och Brock Lesnar skickar tillbaks Cain över gränsen med en snuttefilt och en burrito.



Hahaha, hoppas på samma sak och kunde inte sagt det bättre själv.

Doctor Snuggles 2010-10-22 13:18

Nån som har klippet med Cain där han slår 2230 (lbs?) på sports science? Tydligen det högsta värdet de någonsin mätt.

EDIT: Doh! Hittade det rätt lätt ändå:
http://www.mixedmartialarts.com/news...ports-Science/

Pdaddy 2010-10-22 17:25

JA vill att åderbrock skall vinna faan... hejja Brockan !!!

cero 2010-10-22 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4654888)
Nån som har klippet med Cain där han slår 2230 (lbs?) på sports science? Tydligen det högsta värdet de någonsin mätt.

EDIT: Doh! Hittade det rätt lätt ändå:
http://www.mixedmartialarts.com/news...ports-Science/

Vilka andra har varit med då? Har inte tittat på videon. :)

Doctor Snuggles 2010-10-22 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4655282)
Vilka andra har varit med då? Har inte tittat på videon. :)

Rampage gjorde 1800 tror jag.

davve 2010-10-22 17:52

Utan att ha kollat närmare på videon så ger jag inte mycket för det där testet på Sports Science, men klart oavsett hur det är utformat så slår han hårt. ;)

Doctor Snuggles 2010-10-22 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av davve (Inlägg 4655333)
Utan att ha kollat närmare på videon så ger jag inte mycket för det där testet på Sports Science, men klart oavsett hur det är utformat så slår han hårt. ;)

Baserat på vad? Märk att de mäter PSI, d.v.s inte pounds of force, utan pounds per square inch.

young_george 2010-10-22 18:04

Tror att Brock Lesnar kommer vinna.

Har följt oddsen ganska noga och ingen har vågat sätta över 1.7 på Brock. Någon enskild bookmaker har gjort det och fått korrigera ganska snabbt.

Doctor Snuggles 2010-10-22 18:17

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4655351)
Baserat på vad? Märk att de mäter PSI, d.v.s inte pounds of force, utan pounds per square inch.

Jag är förresten inte säker på att det är PSI, men från vad jag läst annorstädes så är det det. Antagligen så mätte de iaf rampage på liknande sätt (också en bag osv).

davve 2010-10-22 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4655382)
Jag är förresten inte säker på att det är PSI, men från vad jag läst annorstädes så är det det. Antagligen så mätte de iaf rampage på liknande sätt (också en bag osv).

Syftade inte på att det inte skulle vara korrekt utfört.

Däremot så verkar det som om de personer de testat slagit olika typer av slag, vilket gör en jämförelse missvisande. Samt att denna typ av test är rätt så långt i ifrån en "match-situation", vilket inte gör det så intressant - i min mening.

Doctor Snuggles 2010-10-22 19:10

Citat:

Ursprungligen postat av davve (Inlägg 4655472)
Syftade inte på att det inte skulle vara korrekt utfört.

Däremot så verkar det som om de personer de testat slagit olika typer av slag, vilket gör en jämförelse missvisande. Samt att denna typ av test är rätt så långt i ifrån en "match-situation", vilket inte gör det så intressant - i min mening.

Visst. Egentligen borde de testat en massa olika slag, för att avgöra vilket som var en fighters hårdaste, och ta det därifrån. Det är klart att det i vilket fall bara är kuriosa och inte säger så mycket om vem som kommer vinna, det fattar väl vem som helst och det är inte heller poängen.

babidi 2010-10-22 19:46

invägning om 1h 15min.

davve 2010-10-22 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 4655499)
Det är klart att det i vilket fall bara är kuriosa och inte säger så mycket om vem som kommer vinna, det fattar väl vem som helst och det är inte heller poängen.

"Ok".

Tompeii 2010-10-22 23:23

HAHA på the ultimate fighter. Cody vs Marc, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv tror jag.

men men, Marc stevens kan ju alltid hoppas att få fightas i wild-card matchen, han gjorde verkligen en beundransvärd match...

Edit: GSP - "Go and shake his hand. He did a good fight man"

babidi 2010-10-22 23:27

Kliven man in i ringen och utan fusk genomför en bout vare sig den är 10sekunder eller 25minuter så har men genomfört en god match och det ska respekteras.

Du har väl själv idrottat?

Tompeii 2010-10-22 23:46

Jo visst, det ska respekteras. Men då tycker jag att vardera fighters ska respektera varandra också. Vare sig gällande vinst eller förlust. Gör man inte det och blir submitted efter 20 sekunder, är det skoj enligt mig.

Sen tror jag inte på världskartan att Cody är den bättre fightern av de båda, och skulle förmodligen förlora 8/10 fighter mellan dem. Varför denna fight bara blir allt roligare tycker jag.

Gillar inte Koschecks lag alls. Och jag hoppas GSP mosar honom i deras match senare i vinter!

Ja, jag har idrottat, med en ödmjuk approach.


Jävlar vad skoj det ska bli med ufc 121!

nmanradnävna 2010-10-22 23:57

När tusan läggs invägningarna upp på intrnätet!?!?

babidi 2010-10-23 00:12

dom va för 2timmar sen. cain 244 om det är vad du undrade. Skriv namn här så ska jag försöka komma ihåg vad dom vägde.

nmanradnävna 2010-10-23 00:17

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4656072)
dom va för 2timmar sen. cain 244 om det är vad du undrade. Skriv namn här så ska jag försöka komma ihåg vad dom vägde.

Ah vet att det redan har visats men missade det och vill se det inspelat nu.
Tack iaf

babidi 2010-10-23 00:22

arielhelwani brukar klippa ihop weignin klipp med en snabb tit på båda på vågen sen staredown. Kommer vara uppe när du vaknar imorgon.

nmanradnävna 2010-10-23 00:24

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4656080)
arielhelwani brukar klippa ihop weignin klipp med en snabb tit på båda på vågen sen staredown. Kommer vara uppe när du vaknar imorgon.

Hittade det på ufc's hemsida nu. (ufc.com/live)
Måste ju se hela för att dämpa abstinensen :)

Tompeii 2010-10-23 00:42

när kommer countdown? fått för mig att de brukar släppas ett par dagar innan eventet?

babidi 2010-10-23 01:00

de har kört primetime istället för countdown inför det här eventet. Finns 3 delar. Tror dom finns uppdelade i smådelar på youtube. sök runt lite så hittar du nog.



http://www.youtube.com/user/Nic1985H

den killen har episode 3 på sin youtube.

Erik__ 2010-10-23 10:09

Dom har gjort både en kort och en lång countdown också =D

Petoria 2010-10-23 10:23

http://img801.imageshack.us/img801/1079/headswap.jpg

Heniin 2010-10-23 11:09

Citat:

Ursprungligen postat av Petoria (Inlägg 4656327)

där har huvudet bytt kropp ser jag :P

eternallord 2010-10-23 12:04

Citat:

Ursprungligen postat av Heniin (Inlägg 4656397)
där har huvudet bytt kropp ser jag :P

Nothing gets by you! :D

Tediiieee 2010-10-23 12:15

Nu när ufc 121 inte kommer sändas live från tv4sport och istället går på canal + sport.
Kommer det finnas livestreams med bra kvalitè?

Bailah 2010-10-23 12:39

Haha satt och stirrade på bilden tänkte FAN Va liten Brock ser ut?! Såg ju på the weigh in och han var fan mycket större, sen såg jag tatueringen.. Sneaky!

HulkH 2010-10-23 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 4656515)
Haha satt och stirrade på bilden tänkte FAN Va liten Brock ser ut?! Såg ju på the weigh in och han var fan mycket större, sen såg jag tatueringen.. Sneaky!

HAHAH jag med fan..:D

Tänkte, ooofta brock är sådär liten.

Kwon 2010-10-23 13:12

Citat:

Ursprungligen postat av Heniin (Inlägg 4656397)
där har huvudet bytt kropp ser jag :P

Hahahah Bra shoppat, titta även på Dana Whites blick, han vill va med i buren

http://i51.tinypic.com/2ih5uhh.jpg
http://img217.imageshack.us/img217/9772/26304491.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/...10ufc/1010.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/...10ufc/1018.jpg
http://www.combatlifestyle.com/pics/...10ufc/1028.jpg




LESNAR VELASQUEZ BREAKDOWN!
KUL ESPN-KLIPP!!
<---

cero 2010-10-23 14:49

Haha, fan va Brock ser hardcore ut i skägget.

cero 2010-10-23 14:54

"Brock, en av de bästa doublelegs i mma?

- vad säger ni?

Aimar 2010-10-23 15:06

Tror ni de kommer finnas stream till dagens matcher?

sz0 2010-10-23 15:15

Ufc visas inte på normal TV i Sverige längre ellerhur?

cero 2010-10-23 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 4656793)
Ufc visas inte på normal TV i Sverige längre ellerhur?

Nej. Canal plus.

Kwon 2010-10-23 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av sz0 (Inlägg 4656793)
Ufc visas inte på normal TV i Sverige längre ellerhur?

Tv4 Sport en vecka senare om du orkar vänta.

Dvs Bisping VS Sexyama ikväll och Brock VS Cain NÄSTA vecka.

Orkar du vänta?`:D

babidi 2010-10-23 16:15

Vilka funderar på att sitta uppe ikväll? tänkte flytta laptopen till sängen och lira fifa på tvn mellan matcherna för att inte somna. Känns som detta event är värt att se live.

Petoria 2010-10-23 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av babidi (Inlägg 4656912)
Vilka funderar på att sitta uppe ikväll? tänkte flytta laptopen till sängen och lira fifa på tvn mellan matcherna för att inte somna. Känns som detta event är värt att se live.

Mycket möjligt att jag gör det, har inte bestämt mig än. Måste egentligen plugga ganska mycket imorgon men det funkar nog ändå :D

Kwon 2010-10-23 16:18

jag kommer INTE missa Brock Velasquez VS Cain Linsner LIVE!

Krampus 2010-10-23 16:19

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4656918)
jag kommer INTE missa Brock Velasquez VS Cain Linsner LIVE!

Yaaaaoooo, teh likz plz? :)

Kwon 2010-10-23 16:23

Brock har växt iochmed att de har SLAYER på gymet
http://www.terezowens.com/wp-content...ck1_medium.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1635422_n.jpg
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._7293479_n.jpg

Kwon 2010-10-23 16:25

OBS

Aftonblaskan älskar Brock också

GLÖM KLITCHKO, GLÖM TYSON, HÄR ÄR FIGHTINGVÄRLDENS STÖRSTE!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4646617.ab

Kwon 2010-10-23 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 4656921)
Yaaaaoooo, teh likz plz? :)

Dyker upp senare här

http://www.mmavista.com/

Krampus 2010-10-23 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4656946)
Dyker upp senare här

http://www.mmavista.com/

Aha, aha! Mucho gusto! Gracias!

Kabuto 2010-10-23 16:39

Jag ska se det med några polare inatt, kommer bli sweet :)

dared 2010-10-23 17:46

Kommer stanna uppe, riktigt bra kort och jag har lite pengar på några fighter för att krydda det hela lite extra :D

Har en del på Cain bland annat, fast utan mitt bett skulle jag nog garanterat hejat på Lesnar, något jag inte gjort tidigare i speciell utsträckning. Cain har ju verkligen ruggigt ointressant personlighet, dock ett intressant mma-game.

Rahf 2010-10-23 18:28

Jag smyger in lite resultat från K-1 MAX här.

Såg två matcher:

Arthur Kyshenko -Mohammed Khamal gav rättvis vinst till Khamal som hade tryck mest hela tiden mot vad jag förmodar är en förbluffad Kyshenko. Galans största upset. Möter Khamal någon som kan hålla huvudet kallt mot en väldigt offensiv fighter så får han problem, repetitiva kombinationer kan ställa till det för honom.

Petrosyan - Vitaly Hurkou såg Petrosyan återigen fastställa att han utan tvekan är den bäste fightern i K-1 MAX. Fantastiska kontringar, oslagbart försvar och han nötte ner Hurkou genom tre underhållande ronder. Nämnas bör att Hurkou såg orutinerad och överambitiös ut i första ronden. Petrosyan är utan tvekan min favorit-fighter i K-1 MAX.

Marocko har för övrigt fått ut ett par duktiga fighters verkar det som.

delta_mats 2010-10-23 19:27

Satte lite pengar på Cain så det vill till att han nitar Mr Brock.

tano 2010-10-23 19:33

Hoppas Cain vinner. Av någon anledning gillar jag inte Brock särskilt mycket. Spännande hursomhelst.

Egentligen borde man kanske gå till en pub och se det live, men har mycket andra saker för mig ikväll.

nmanradnävna 2010-10-23 19:39

I natt smäller det utav bara fan. Har suttit och mjölkat ur varenda intervju och anann skit som finns att tillgå men nu är det fan snart dags.

Hoppas det inte blir ett ensidigt beatdown från Cain i 5 ronder och hoooppas att Shields inte drygar ut Kampmann i 5 ronder.

Beethoven 2010-10-23 20:01

Börjar galan 04.00?
Vill inte gå upp så tidigt.
Om jag går upp 06, då borde jag hinna se main event?

babidi 2010-10-23 20:17

Alla som sitter uppe ikväll kopiera listan och skriv till erat namn. Måste har säkrade diskussionshomies och underhållning mellan boutsen.


Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi

dared 2010-10-23 20:25

Jag är game

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared

Hank 2010-10-23 20:29

24 brocktober. Bättre än julafton!

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank

panzerpig 2010-10-23 20:34

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank
Panzerpig

(ska göra ett seriöst försök med alarm osv :))

Kwon 2010-10-23 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4657431)
Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank
Panzerpig
King Grub
Allan
Hackstait

Bättre än Julafton!

Petoria 2010-10-23 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4656938)
OBS

Aftonblaskan älskar Brock också

GLÖM KLITCHKO, GLÖM TYSON, HÄR ÄR FIGHTINGVÄRLDENS STÖRSTE!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article4646617.ab

Hahah fy fan va kass artikel :D

"Mixed material art är ett samlingsnamn för de kampsporter där man tränar sparkar, slag, kast och markkamp med inriktning på fullkontakt. "

Kwon 2010-10-23 21:35

HAHAHA

Mixed Material Art äger

Malin Wahlberg med kollen. :D

Petoria 2010-10-23 21:38

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Petoria

samerino 2010-10-23 21:39

Vilken tid börjar det?

Tigerkotten 2010-10-23 21:47

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Tigerkotten

(dock kommer jag sitta på mmanytt chatten o snacka där)

babidi 2010-10-23 21:55

Jag sitter uppe ikväll (UFC 121):
babidi
dared
Hank
Panzerpig
Kwon
Petoria
Tigerkotten

Kul, men satan va många timmar det är kvar. Ska man försöka få lite sömn?

Kwon 2010-10-23 21:56

Du vet hur det blir

Går du och lägger dig nu kommer du inte orka se det Live sen.

Första tanken blir, äh jag ser det imorgon istället.

Salus 2010-10-23 22:01

ska försöka lura tjejen att somna i soffan, sedan streama eventet från sängen utan att hon vaknar :D

so boys - count me in!

http://www.youtube.com/watch?v=F3PJEZcA4Kw

värmer upp med den låten ;)

_slipknot1_ 2010-10-23 22:10

Jag är nog på om man inte blir dödstrött innan hehe

Kwon 2010-10-23 22:15

Alltså, Brock VS Cain är så episkt att man inte kommer bli lika trött av att hålla ut som vid andra UFC-events (UFC 118 jag tittar på dig)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)