Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Träningsjournaler & Bilder (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nano-Sekund bygger & äter!, samt jobbar och sover! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=156157)

Nano-Sekund 2012-09-30 09:37

Journal-läsar tävling Sep-Challange !
 
1 bifogad(e) fil(er)
Sista dagen på Sep-challange mellan jag & Chrille87!

Tänkte ge er läsare chansen att vinna en #KUGGA #UPP t-shirt genom att gissa hur detta kommer att sluta?

Regler!
- Gissa hur många reps Ola gör idag (OBS idag)
- Gissa hur många reps Chrille gör idag (OBS idag)
- Skriv en rolig kommentar till detta! Får vara hur galen & komisk som helst. Ifall 2 personer gissar rätt på repsen så är roligaste kommentaren avförande för vem som vinner tröjan !!

Våga gissa nu! Bry er inte om att det är min journal, jag tar absolut inte illa upp ifall ni tror stenhårt på Chrille !!

Vem vinner ?

Niwah 2012-09-30 10:13

Ola klarar 10,8 reps och Chrille klarar mot förmodan bara 9 reps.
Ola var utvilad för att vara en duracelllkanin och kunde #Kuggaupp.
Chrille går hem och funderar om sin laddning dagen innan som bestod av kinabuffé och 14 glassbåtar verkligen var optimal.

Pinoy 2012-09-30 10:46

Chrille klarar 10 reps med nöd och näppa medan Ola låg och försökte kriga upp 11 st, men även han hamnade på 10 reps.

Varför blev det inte så att Ola hamnade på 10 reps och inte 11? Jo, det var faktiskt så att Ola glömde sin PWO-ritual som består av att sitta i ett helt svart rum och tugga taggtråd samtidigt som han lyssnar på Meat Hook Sodomy av Cannibal Corpse.

Ni undrar säkert varför Ola gör detta. Svaret är enkelt: För att han kan.

Riddle 2012-09-30 12:22

Chrille vinner på 11, och du klarar 10½ :)

Nano-Sekund 2012-09-30 13:30

Ett förtydligande är att denna tävling är öppen tom. Kl 20.00 ikväll. Då postas dagens försök på Sep-Challange upp i form av film.

OBS! - ni behöver ej skriva en kommentar, räcker med antal reps för oss båda. Hamnar man däremot lika med någon annans tips så är kommentaren avgörande.

Så ta chansen & vinn en #kuggaupp tröja i valfri storlek & färg !!

- Detta är ju ett ypperligt läge för er som inte haft pengar & möjlighet att handla en tröja !! -

stockinger 2012-09-30 14:14

FunnyFatGuy - 15 reps
BIG C - 12 reps

Kör nu Ola Kör bara, tänk för fan inte kör bara !!

FiremasterX 2012-09-30 14:39

Första gången jag skriver här, men jag är en daglig följare av denna minst sagt grymma journal :)

Ni båda är ju riktiga monster i allt som har med pressar att göra - men jag måste ändå säga att jag lägger mina ägg enligt följande;

Nano pressar med nöd och näppe upp 11reps p.ga. att han under det sista lyftet lägger i den växeln många inte ens vet existerar, och chrille pangar upp 10,5 reps.


I have a good feeling about this. :D

tompee 2012-09-30 14:48

Ja ni! detta blir väldigt svårt att spekulera i. Så här tror jag

Ola: 10, smörjer upp kuggarna och seger upp den sista.
Chrille: 10, där det sista lyftet kommer gå lätt och alla tror att chrille kommer göra 11, men kuggarna hakar upp sig och det hela stannar där.

Det blir alltså ett X i denna challenge ;)

Olsson80 2012-09-30 15:18

Går mot strömmen här och säger Chrille!
Jag tror på 11-9, Nano har jobbat helvetespass 3x12tim, sätter sina spår oavsett hur stark man är, Chrille har slappat och laddat med lösgodis och Cola, väger garanterat in på kilot extra inför le grand finale..
Tror han MINST är lika taggad som en kåt kanin på svensexa.. Så, Chrille #KUGGAR #UPP denna gången!

Likeapeanut 2012-09-30 15:23

Två riktiga sagoväsen går mot varandra ännu en gång.
Testo nivåerna i bägge gym ligger på ett absolut max, men ola har fått för lite skönhetssömn under helgen så resultaten blir?:
Ola 10rep
Chrillo 11rep

Ola - Tror att du kommer fastna på 9e reppet men med en vilja av stål så kastar du upp en 10a!
Chrill - Kör på tills 10e rep men tänker på hur mycket det tog på sist att förlora mot Björnpappa-Ola så av en ren vilja dunkar han upp 11a och tar hem segern!

Grunty 2012-09-30 15:25

Ola ola ola ola!!!

Fastback 2012-09-30 15:38

Ola - 10rep
Chrille - 12rep

Ni båda är sjuka! #Kugga#UPP förfan!!

thethoos 2012-09-30 16:00

Ola 11

Chrille 13

zarnyhax 2012-09-30 16:05

Jag vet inte ens vad SEP-Challenge är för något, men jag gissar att Chrille gör 10 reps och Ola gör 12 reps.

tommie-92 2012-09-30 16:47

Chrille gör 11 reps.
Ola gör 13 reps.

Ola gör 2reps mer pga den enkla anledningen att han laddade med rulltårta och kexchoklad medan Chrille nöjde sig med enbart kexchoklad!


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)