![]() |
Trista bilder :O
|
Quinton ”Rampage” Jackson och Cheick Kongo kommer till Sverige
"Quinton ”Rampage” Jackson och Cheick Kongo i Superior
Quinton ”Rampage” Jackson och Cheick Kongo meddelade idag att de kommer att komma till Sverige för att se Superior Challenge II – Resurrection live från ringside på lördag. Vem vet, man kanske kan få chansen att mingla med dem på efterfesten på Restaurang Metro. " http://www.superiorchallenge.com/index.php?c=nyheter |
Citat:
|
Citat:
|
Jag ska också dit
|
Ska ni va uppe och kika i natt? funderar på det men diggar inte Paulo och Ian som kommentatorer. Synd att dom inte kör Goldberg och Rogan direkt istället.
|
Om jag inte somnar innan så kommer jag se det iaf live, tycker det e helt annan stämning att se det direkt än dagen efter.
|
Finns det ingen stream eller så från det amerikanska? Orkar verkligen inte höra på Robertobrödernas skit.
|
Vad är det som går inatt? UFC 90 redan?
|
Jepp UFC 90 inatt. UFC 89 räknas knappt tycker jag. Liksom Leben VS bisping som huvudmatch..
|
Tråååååååååkigt! Jävligt nice söndag imorrn med andra ord. Tur man inte har två tentor nästa vecka, varav en på måndagmorgon. EHM. :(
|
Citat:
Svenskarna var ju dock höjdpunkten på 89, och presterade bättre än vad jag trodde!*popcorn* |
Keith Jardine rockar loss!
Det är iofs inte han men bra lik iaf. |
Några nyheter på den kvinnliga mma-fronten, vad händer med dom nu efter elites undergång?
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:09. |