![]() |
|
För helvete Thiago, vad pysslar du med :smash:
Struntar i hur jäkla trött man är, ligger man under med två ronder så försöker man avsluta i dom lägena, även om man riskerar att bränna ut sig. Bästa han kunde hoppas på var ju att det skulle bli oavgjort om han trodde han skulle få en 10-8 rond i sista. Hoppas det är ok med en utrustningsfråga här i tråden. Om ni skulle köpa tandskydd, vilket skulle ni köpa? |
Citat:
|
Beror ju på, jag kör med standard, men om jag köper nytt kanske jag köper ett dyrare. Vissa specialtandskydd kan säkert sitta sämre och vara jobbigare att andas med, medans andra nog kan vara bättre än standard.
Om man kör fullkontaktfighter kan det nog vara värt att iaf titta runt efter mer än de för 40 kr. Har för mig ett klipp jag sett där en ringläkare betonade vikten av ett bra tandskydd eftersom det fungerar för att dämpa hur käken/hjärnan rör sig vid ett mottaget slag. Vet dock inte till vilken utsträckning detta blir bättre eller hur bra tandskydd är som avviker sig från standard 40 kronors. |
Nån som tror ufc fightnight den 11 jan. blir nå sevärt?
|
Har också alltid bara kört med "40kronors" varianten, har funkat bra.
|
Citat:
|
Huvudsaken är väl att man köper ett som man kokar och formar. Det ska sitta som en smäck när man trycker in det i käften.
|
Citat:
Ok de man gjuter men de räknas ej. Pd |
Citat:
|
Citat:
|
Såg just WEC 45!
Riktigt bra fighter imo. Tycker WEC levererar gala efter gala. Ska bli skoj att se LW titelmatchen på söndag :thumbup: Faber gör comeback också! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Annars kan jag säkert få det billigaste och sitta bra med, men det kanske är mer svårknådat. :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:14. |
|