![]() |
|
Haha dessa 2 alltså..
|
Citat:
Edit inser också att det är i morgon skit också |
Citat:
13:00: Invägning i Ericsson Globe. Ingång via entré 2. Söndag 28 Maj 14:00: Samtliga entréer öppnar 15:30: Första fighten börjar 19:00: Huvudkortet - Alexander "The Mauler" Gustafsson vs Glover Teixeira 22:00 ca-tid: Evenemanget slutar |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu när Rumble är ute ur divisionen har den här matchen så stor betydelse för vem som kommer att bli nästa titelutmanare. Alexander kommer inte kunna "säkra" den här matchen som mot Jan Blachowicz. Utan det gäller att han kommer ner väl förberedd och i bra form precis som om han lika gärna skulle ha fightats mot DC. Vid det tillfället måste han ha varit i sin bästa fysiska form någonsin. Jag vet inte hur mycket hans ryggskada har påverkat honom och att han blivit pappa med allt vad det innebär. Det är en match som Alexander bara ska vinna i mina ögon. Men jag utesluter ingenting. Jag tippar tidigt avslut Alexander eller så blir det en vinst på domslut. Jag tror verkligen att Alexander har en chans att vinna sin UFC-titel mot Jon Jones. Men inte mot Daniel Cormier. Off topic: Daniel Cormier vs Jon Jones. Jag vill verkligen att Cormier ska vinna. Han förtjänar det. En riktig champion. Är det någon gång Daniel Cormier ska besegra Jon Jones så är det nu. Efter lång frånvaro och t.o.m MMA-fansen börjar lessna på Jon Jones p.g.a allt skit han ställer till med. Sedan att han är en genial fighter det spelar ingen roll en sån nolla ska inte få vara mästare. Så jävla enkelt är det. :d |
Citat:
UFC borde göra sig själva en tjänst och öppna upp plånboken. Middleweight är den bästa viktklassen just nu. |
Citat:
|
Verkar som att Angela Mangana blir sparkad från Alliance MMA pga det som hände med Cyborg:
Citat:
|
Då är vi igång! :)
|
Nu är det dags för Reza Madadi.
Jag har aldrig riktigt gillat honom om jag ska vara helt ärlig. Det sägs vara hans sista match. Jag tror att han förlorar på DC. Men vi kommer få se show. Många tittare vill säkert att han få avsluta sin karriär med en snygg vinst i globen. Men jag tror att han kommer få det tufft. Hans chans att vinna är att få in en sub tidigt. Desto längre matchen går blir det svårare för honom. Det är iallafall min gissning. |
Gud vilka hemska kommentatorer, synd för kåkfararen Madadi som förlorade på split.
|
Håll gärna tråden uppdaterad för oss som inte kan se,
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:11. |
|