![]() |
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Köra rattfull och ta olagliga droger som man kan dö utav är ganska egoisktist mot sin familj. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det var du som skrev "droger som man kan DÖ utav" som en separat anledning till varför man är egoistisk.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag dricker inte alkohol själv. Men det är lagligt och tror inte så många dör av att dricka 1 gång. Men jag har känt 2 personer som dött av överdos och tror inte dom räkna med att dö utan att de bara skulla "snorta lite med sina vänner".
Känner inte Jon Jones, men av det jag läst och sett så är det ingen person för mig. Gillar inte religösa pundare som är hycklare. Älskar o se han fightas dock och kommer fortsätta göra de :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Verkar inte som en särskild vettig poäng. Det är bara idioter som dör av överdos (och oftast i kombination med alkohol dessutom). Finns ingen anledning att se mer ner på en människa för att de tar en lina, än om de tar några drinkar imo. Förstår inte varför man skulle älska sin familj mindre för det. Då borde folk inte köra bil, för risken att dö i en bilolycka är isf mycket större.
Aja, men nog om det kanske. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:09. |
|