![]() |
|
|
Citat:
|
HAha, war warmaster!
|
Tips på schyssta matcher man kan kika på online? Matcher som redan avklarats dvs. Helst inte sådana där någon knockas eller liknande i första ronden.
|
Citat:
Annars är det grabbar som Overeem tagit in i campet bl a för att få träna mot stora pojkar, och ja det är Eric Prindle. Ryan Jimmo som hukar över den lila dildon. Apropå Overeems hästkött, så testade han sig själv tydligen typ 6 gånger och skickade in resultaten till NSAC, och blev dessutom testad på order av Kizer åtminstone en gång nästan direkt efter en av hans egna tester (antagligen för att kolla att han inte cyklade på igen). Så man kan nog vara hyffsat säker på att han iaf var ren under den perioden. Skulle inte förvåna mig om han kommer bli utsatt för ett antal randoms ytterligare. |
|
|
War datsik!
|
UFC till Sverige :p
|
Shit vilken cameltoe på ringbruden längst till vänster. Invägning LIVE yo!
|
Någon mer som håller på Bisping? :)
|
Of course! Han är KUNG!
|
Citat:
Citat:
http://www.totalprosports.com/blog/w...el-bisping.gif |
Någon annan som har tänkt på att Rouseys fotarbete är lite... konstlat och tafatt?
Alltså inte bara i boxning utan överlag. Det ser bara inte ut som det kommer naturligt. Skulle jag se henne röra på sig och inte veta vem hon var, så skulle jag aldrig tro att hon var en fantastisk atlet. Fast å andra sidan tyckte jag alltid Fedor också såg obekväm ut i sina rörelser. |
UPPDATERING: Källan säger att Gustafssons motståndare är klar, men däremot säger han också att det inte är säkert att svensken går match på Friends Arena. Det är alltså inte garanterat att ”The Mauler” går match på galan, dock troligt.
UPPDATERING 2: MMAnytt har kontaktat Gegard Mousasis manager, som inte hört något alls om matchen. Enligt källan är Gustafsson bokad mot en motståndare, men det är alltså inte Mousasi. Det finns risk för att en annan fighter har skadat sig och att Gustafsson ersätter. MMAnytt håller på att kontakta Lyoto Machidas manager för eventuella uppdateringar kring skador. UPPDATERING 3: Både Machida och Henderson uppges vara friska, MMAnytt inväntar svar från Blackzillians |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:18. |
|