![]() |
|
man kan köpa den för 2 dollar på ufcs hemsida
|
Citat:
|
Spoiler Warning ..
Varför skall Bjelkis gå och loosa för, så typiskt.. Rear naked i första ronden. Hepp hepp |
Tråkig gala, tycker dock det va skoj att Shogun spöade chuck. Men hoppas Silva får möta GSP och för riktigt med stryk! :)
|
Glöm, GSP skulle bli knäckt som alla andra. GSP är bra men aldeles för förutsägbar.
Galan var sisådär, men jag blev grymt irriterad på den sugiga kanadensiska horpubliken som buade. Satt det bara en massa fyllbultar o bönder i publiken eller? Att sedan också bua under domslutet är bara enormt otacksamt och äckligt. Idioter. |
Citat:
Sen att bua ut den förmodligen tråkigaste titelmatchen i UFC;s historia tycker jag är berättigat. Jag hade fanimej buat jag med. |
|
Citat:
Och ingen är gladare än jag att shogun visade att han är tillbaka!!! :hbang: Tillbaka med facestomps och soccerkicks så är allt som det ska vara igen :D |
Spoiler
Vad faan sysslade bielkheden med! Han har ju sett ut att vara i så sjukt bra jävla form och så kommer han in och lyfter inte ens ett finger i offensiven. Råttapan också. Vad tror ni, är han ute för gott nu eller? |
Citat:
|
Citat:
|
Såg någon interviuv som var upplagd på Davids hemsida, låter lite korkat när man säger att man inte bryr sig om motståndaren i huvud taget och att man inte studerar personen ifråga någonting !!..
I min mening är det jävlit dumdristigt, man vill väll ha så mkt som möjligt på sin motståndare. Undrar om man kommer få se han något mer i UFC.. Pd |
Tråkig gala.
Tråkigt att Iceman och David förlorade också. En hel månad till nästa event också. Bara hoppas The Dragon tar bältet av Rashad :thumbup: |
Citat:
Jag reagerade snarare över att publiken buade rätt lite. Hade galan hållts i USA hade det buats tio gånger mer, troligen. Matchen var ju helt sinnesjukt seg och tråkig. I första ronden rörde dom inte varandra på typ 2½ minut. |
Silva är en smart och effektiv fighter. Om Leites lägger sig ner på rygg så fort det hettar till kan inte gärna Silva lastas för det. Transatlantisk publik beter sig som vanligt som ett gäng red necks.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50. |
|