![]() |
|
Jag vill att Shogun ska nita Forrest (Eller Rampage), Sen Rashad Evans, och sen nita Jones.
|
Citat:
Det var nog Chuck Vs Tito du tänker på. Och ja många tycker det är lite mjukisfasoner. |
Citat:
|
Tycker också det är lite löjligt att det skulle va macho att ta emot slag i ansiktet till man däckar när man känner att man inte kan ta sig ur/försvara sig. Konstigt att det inte är mindre macho isåfall att klappa ur för att man riskerar bli utstrypt.
Just det med tito och chuck var väl för att tito gnällde på en av sina atleter för att han klappade ur i en slagduell, och då reagerade väl chuck för att tito hade gjort likadant själv. |
|
Haha, ormhög!
|
Cool!
|
Det är mycket simplare än det ser ut vid första ögonkastet.
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Cruz - Faber, vem vinner?
Själv tror jag att Cruz har utvecklats tillräckligt mycket för att vinna denna gången, han kommer kunna använda sin brottning för att hålla det stående och dansa hem ett decision |
Citat:
|
Tycker som sagt det var konstigt att inte kommentatorerna kommenterade att Shogun tappade, eller att det kommenterats på något forum.
Men som sagt, jag tycker inte det är fel, om man vet att man är torsk, varför ska man riskera ytterliggare skador bara för att tillfredsställa machoideal. Tyckte faktiskt galan var en av de sämre på länge (har iofs inte sett undercard). Kollade fight night 24 igårkväll, tyckte den var betydligt bättre. Korean zombies twister var läcker =) |
Fedor Dokumentär från när han var yngre
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:24. |
|