![]() |
|
Nya tungviktstaktiken mot bra strikers verkar vara att låta dom slå och hoppas på att dom tröttnar fortare än en själv. Nelson skulle bara haft lite kardio så hade det nog funkat!
Som kwon sa är brock o cain nog bra bättre än JDS just nu. Eller så hade Nelson för bra haka |
Tycker inte det. Nelson såg bedrövlig ut på alla sätt. Snyggt av Hughes där! Aldrig sett en sådan choke förut.
|
Oj Hughes va oväntat. Gubbstyrka i högsta grad
|
Jävlar vilken kondition och driv Clay Guida har. Fortfarande lika fräsch i slutet av matchen som i början. Vad hände med Dos Anjos igentligen, bruten käke?
|
"Hola at me baby" - James Toney. :D
|
hahahahaha Struve mot World of Warcraft-matchen! :D
Helt galen comeback! Riktigt sagoslut! Brock och Cain är för bra för Dos Santos ja, ingen tvekan |
Ganska roligt när man såg att killen som vann hade 24-4 record. Såg ju inte så vass ut kanske.
|
John blanket Fitch är alltid lika "underhållande"
|
Och fitch ligger sig till ännu ett domslut. Effektivt, men ack vad tråkigt.
|
It's TIIIIMMMEEEEE! :D
edit: Grymmaste låten att gå in till, ain't no sunshine! |
Komigen nu silva, 4 minuter av ansiktsförstörandes och sen knockout i femte. Ge mig!!!
|
Omfg
|
Jag ligger fan på golvet i fosterställning och vågar knappt kolla.
|
Wtf!!!!!
|
Jaaaa!!! SÅ ska det se ut!!!
|
Vaaaaaaaaaaad hÄndeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr!??????????????
|
Å herre skapare!
|
Klarar inte detta... VA FAN HÄNDER??????
|
Silva för guds skull! Kommer bokstavligt talat börja gråta om Sonnen vinner.
|
Upp på fötterna för fan!!!!!!!!!!111!!!!!
|
Jag med, känner bara hur jag vrider å
vänder mig. Detta gör sååå ont i mig!!!' |
Sonnen blir trött! Knockout i fjärde ronden!
|
Men gå upp på fötterna för i helvette!!!! Dumt att sätta sig i halvguard.
|
NEEEEEEEEEEEJ!!! va fan han hade det juuuuuu!!!!!
|
Sonnen tar hem det!!! KOM IGEN NU SONNEN!
|
Varför försöker han inte komma upp?!?!??!?!?! SONNEN SKA DÖ.
|
Femte ronden - nu gäller det. Åker dom ner på marken igen kommer jag kasta TV'n ur närmsta fönster.
|
Ska vi se Sonnen vinna alla 5 ronder? Mot Silva? JA VISST SKA VI DET!
|
Men vad i helvette. *grr27**grr27**grr27**grr27**grr27*
|
Känner hur mitt allt raserats nu. Jag e förstörd..
|
Gick ju bra för Silva inatt:) skönt att se.
|
Nej nej nej nej
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa |
Hahahahhahahahhahahaha
fuskhora sonnen!!!! |
Mitt liv har fått ett syfte. Aldrig blivit så glad för något på TV som nu.
|
Man såg ju hur Silva höll i hans vrist i typ 30 sekunder men han gör inget åt det, jag bara satt och väntade på att triangel skulle komma...
|
Haha att han inte imponerade och blev grindknullad 90% av matchen? For sure.
|
Jag blir ledsen. Sånt där ska inte ske.
|
Äh, Silva var värdelös denna matchen. Blir det en re-match tror jag han har lärt sig en läxa, och kommer dominera! Detta var verkligen inte den personen vi brukar se.
|
Ojojojojojojojojojojojjojojoj, vilken jävla match!
Och lite lätt kontrovers på slutet som avrundning... :D |
Citat:
|
Never count out the Spider!
Sonnen gav honom en riktig match dock! Såg vi inte lite ankdans i rond 1? :D |
Förresten känns som ni grabbar tar det hela lite väl seriöst kanske... ;)
|
Nästa gång Sonnen, nästa gång...
|
Klart det Är seriöst Snuggan!!!!!!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Han väntade säkert tills 5 ronden. Han hade lätt kunnat avsluta sonnen innan om han bara hade velat. Han gjorde ju knappt nåt försök att komma upp igen eller gå på submission. Ville väll bara reta upp folk
|
Dom säger att bra fighters brukar bli bättre efter en förlust. Om dom är så dominerande som Silva varit. Och jag tror att Silva tar detta som en förlust och kommer tillbaka ännu bättre.
Hatar Sonnen av hela mitt hjärta, men han ska ha cred för att han var riktigt bra. Silva slarvade som fan, första gången jag sett han svinga sådär, det är inte han. Period. Han fick lite panik, och tror att hela media hysterin tog på honom. Men fyfan, har aldrig varit så nervös i hela mitt liv, aldrig. Jag tar detta lite för seriöst kanske, men fyfan.. Var tvungen å gå ut i rond fyra ett tag, klarade inte se mer. UGH säger jag bara! |
Citat:
|
Måste dock säga, visste fan inte att Silvas chin var gjord av granit. Fyhelvete va han tog stryk, inte en scratch!
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Galan blev sämre än vad den hade kunnat bli.. Fan vad Thiago Alves såg seg ut, blev cutten för hård för honom? Måste ta hem prelims imorgon, vill se Dustin Hazelett! |
Nu har jag inte sett många fighter med Silva eller ufc för den delen heller sen jag själv började träna kampsport för ett tag sedan, men är det inte dags för Silva att träna lite BJJ och takedown defence? Rätta mig gärna om jag har fel jag har som sagt inte sett många fighter med Silva.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Visst har man en dålig dag ibland, Silva sa ju dessutom att han hade skadat revbenen och doktorn avrådde från att slåss, men sen är ju en del slump också - finns felmarginaler på alla slag. Grejen med en bra brottare är att man kan inte göra några misstag utan att riskera få ligga på golvet resten av ronden. Citat:
|
Var väl mest att Silva inte var sig själv. Alls.
Kolla tex, Silva mot Henderson, marquart, Maia. |
Det stämmer att Chael Sonnen är extremt bra brottare med galet självförtroende,styrka och driv. Jag håller med om att jag tror att Anderson Silva blev ganska psykad till denna match.
|
Får väl kolla upp det kanske, egentligen bryr jag mig inte om honom sedan jag tappade allt intresse för honom i matchen mot Maia.
|
Helt klart en sevärd och spännande match!
Hur kände ni er efter den fjärde ronden? :D |
Bailah: Don't worry, you're not alone bro. :D
Klicken: Förstår inte hur det kan få dig att tappa allt intresse för honom? Visst, många ogillade det. Men det är fortfarande samma Silva. Hoppas på en re-match snarast! |
Citat:
|
Cero: Jag vet inte riktigt heller, men första matchen jag såg med Silva var just den med Maia, så första intrycket var ju så dåligt man kan tänka sig. Äsch jag vet inte, det är ju ingen snack om saken killen kan slåss men det räcker inte alltid för mig. En positiv attityd i octagonen ser jag som en självklarhet.
|
Jag har nu bestämt mig för att Silva trollade alla igen.
|
Pressconferens nu, vill se va silva säger :p
|
|
Hatar vad ufc har gjort med deras hemsida. Någon som vet när post press conference brukar vara?
|
Sänds nu på mmajunkie.com
|
Lol wtf @ main eventet. :D
Underhållande gala iaf, alla fighterna var riktigt bra imo. |
Denna min när triangeln satt
http://images.damncrows.com/img/upld/crazy-ginger.gif |
|
|
jag orkade inte se klart matchen mellan silva och sonnen hur gick det?
|
Silva vann via submission med ca 1 minut kvar, rätt oförtjänt, Sonnen dominerade honom hela matchen, men men...
|
Citat:
Sonnen dominerade matchen och var värd segern, men på ett sätt skönt att legenden fick vinna :) |
BJJ is GAY
Do you think maybe Chael changed his opinion now? :D |
|
Helt psykiskt utmattad efter att ha sett eventet. Orkar inte ge en ordentlig utvärdering så jag lämnar er med:
man är rätt överlägsen när man på sin absolut sämsta dag vinner över sin motståndare som har sin absolut bästa dag. |
Fan va glad jag blev när silva satte den triangle choken :D
Blev lite besviken på Roy Nelsons kondition bara, trodde den var bättre än så |
Citat:
|
Tråkig sista rond för mig som skulle vinna 5000kr på matchen...
|
Ah jäkla skit att Silva tog hem det. Allt kan ju hända i en match och Sonnen klappade helt klart ut men damn vad jag ville se Silva förlora. Helt överkörd på alla plan av Sonnen.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Totalt dominerad - Nej. I slutet av dagen handlar det bara om vem som vann inte hur personen ifråga vann. Silva borde subbat han i första med tanke på hur länge han lämnade armarna i farliga lägen. |
All heder till Sonnen. Nästa gång kanske du står där som en champ istället.
|
Nån som vet var man kan hitta prelimsen förresten?
|
Post-fight konferansen.
|
Så fort matchen började så kom jag fram till att jag hejjade på Sonnen. Re-matchen måste ske snart!
|
Citat:
|
|
|
När jag såg matchen satt jag bara och funderade på vilka sätt Doctor Snuggles skulle ta och försvara att Silva blev totalt ägd hela matchen. Till och med stående åkte han på några riktiga proppar som gjorde att han hamnade på rygg. När Silva fick ett lägge i top position så vände Sonnen helt enkelt på honom och på rygg var Silva helt enkelt chanslös att komma på fötter igen.
Men jag blev ändå glad när Silva vann. Blir lätt så att man håller på den som åker på spö. Fast i slutändan ska det medges att jag helst vill ha Silva som tittelhållare. |
Tano: Man såg ju tydligen att Silva inte var på topp. Att en medelmåttlig striker som Sonnen kunde skaka om Silva på fötterna räcker som argument. Här snackar vi om enligt många mma's bästa striker. Visst, creds för Sonnen för en jävligt grym prestation, men endå. Vi får se hur det går på deras rematch.
|
Maia lyckades ju träffa anderson hårt flera ggr också.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:57. |
|