handdator

Visa fullständig version : Fairings Kreatin från Webshop


Fairing
2003-04-11, 13:00
Jag fick följande på mail i morse........

"När man beställer från Er, får man kreatinet paketerat i burk eller får man det skickat i plastpåsar? Jag frågar eftersom jag har vänner som har beställt fairings kreatin på en nätbutik och fått hemskickat fryspåsar, handskrivet fairings på, med något slags pulver."

Handla ALDRIG av Naturensdroger eller internetshopen för dom säljer EJ Fairings produkter trots att dom hävdar det i produktinfo.

:insane: :insane: :devil: :smash:

PS om någon annan har varit med om liknande så maila mig på info@fairing.se

Patte
2003-04-11, 13:05
Stäm dem jävlarna! Bättre att köpa från återförsäljare man litar på eller direkt från er site :)

Bamse
2003-04-11, 13:13
Originally posted by Fairing
jag har vänner som har beställt fairings kreatin på en nätbutik och fått hemskickat fryspåsar, handskrivet fairings på, med något slags pulver.

Det :cheers: vi för!

Not.

Fairing
2003-04-11, 13:21
Patte!

Vi jobbar på att kunna stämma Lars som äger Naturensdroger men han har rejäla skulder till skattemyndigheterna så personligen tror jag att han skiter i om vi stämmer honom.

Patte
2003-04-11, 13:33
Ok! Då är det inte så jäkla stor idé.

Synd att det händer en del sådana här saker. Inte undra på att denna branschen får ett dåligt ryckte ibland.

Vet du fler än dem två återförsäljarna som gör så eller? Lika bra att sprida ut vilka det är, så att ingen är dum nog att handla från dem

JJ
2003-04-11, 14:07
Undrar vad det är i påsarna? Bakpulver:laugh:

muskelbyggarn
2003-04-11, 14:43
Då samlar vi ihop en fin trupp som uttdelar valfritt antal FRIslag på denne "återförsäljare" :D

Vänl,,,
Tobbe

Fairing
2003-04-11, 14:52
Undrar hur många gånger man har fått sådana tankar som du Tobbe:(

Men innan man har hunnit ner till Åg--?n i Bromölla så har väl ilskan lagt sig.

Men det känns riktigt jävligt att det inte går att komma åt honom på något sett.:furious:

Wilson
2003-04-11, 17:58
:laugh: :laugh:
fryspåsar med handskriven text.... LOL de var nog den roligaste luraffären jag hört om på länge..

han borde väl gå å få tag i när man vet hur han ser ut och allt...

Det förvånar en faktiskt att han informerar på sin sida ganska tydligt när en produkt är farlig eller bör ta det försiktigt med. Synthol tex..

Mallan
2003-04-11, 20:25
Originally posted by Fairing
Undrar hur många gånger man har fått sådana tankar som du Tobbe:(

Men innan man har hunnit ner till Åg--?n i Bromölla så har väl ilskan lagt sig.


Ok, da börjar jag...för sa jädra fort lägger sig inte min ilska
http://www.smiliemania.de/smilie/00000095.gif

Fairing
2003-04-24, 08:31
Även droger.nu kör med samma bluff:insane:

muskelbyggarn
2003-04-24, 08:46
Jo det är finfina killar det där. Jag säger det igen, säg till när vi skall ta till väpnad kamp.

Vi gör som så att vi matar inte våra hundar på några dagar och släpper lös dem på denna puckojävelidotfan :D
Fast det är roligare att sköta "the dirtywork" själv. Så Lasse skaffa en storbildstv till ditt kontor så kollar vi på Taxidriver och ger oss iväg :D :angel:


Vänl,,,
Tobbe

Janna
2003-04-24, 08:56
men va sjutton .. ni måste ju kunna anmäla dem .. det här e ju sjukt de lurar sina konsumenter och ni hamnar i dålig dager ...

Kebab-Arne
2003-06-17, 17:00
Originally posted by Fairing
Även droger.nu kör med samma bluff:insane:

Jupp, kom över det när jag kom in på droger.nu

http://www.droger.nu/BODYBUILDING.HTML
Seg länk dock...

Det står Kreatin Monohydrate... men sen kommer Fairing in i bilden helt plötsligt. Verkligen kopierat texten på ett skumt sätt.

Sen finns det Synthol Muscle Magic.
http://www.droger.nu/SYNTHOL.HTM

"Från kvastskaft till stålman utan att lyfta en vikt, kan det vara möjligt? Öka t.ex dina biceps med 5 cm utan att träna! klicka på länken för mer information"

Oh yeah:naughty:

shirunai
2003-06-17, 17:35
wow måste inhandlas

King Grub
2003-06-17, 18:01
Originally posted by shirunai
wow måste inhandlas

Är det näste Greg Valentino vi har här? :D :nono:

Team 666
2003-06-17, 20:37
Det är väl noll problem att jävlas tillbaks om du nu vill det - skicka in ett antal beställningar till naturens droger och skit i att hämta dem. Han lär ju knappast anmäla om du beställer prohormoner eller annat, ja vad fan som helst av den dynga som han säljer.

Det är ju hur lätt som helst att sänka en internetbutik som säljer suspekta grejer.

mvh,,

EiseltUK
2003-06-18, 09:53
De borde kanske ha tagit bort namnet Fairing när de snodde texten. :D

/ Henrik

Kebab-Arne
2003-06-18, 19:49
Eiselt: Ni har inga planer till att införa nån liknande Muscle Magic grej i ert sortiment?:D

Pressarn
2003-06-18, 22:03
Fattar inte att ingen har dött av deras mirakelgrejer, eller? Kollade på droger.nu precis under bb-avdelningen, sorgligt samtidigt som skrattretande. Fan vad jag tycker synd om folk som går på det och bokstavligt talat förgiftar sig själva :insane:
Att man inte ens stänger ner sidorna??! :insane: :insane: :insane:

Nitrometan
2003-06-19, 14:29
Jag åker till Bromölla ibland och tittar på bio, finns väl en och annan i närheten som gör det. Man kan ju ta med sig en slägga nästa gång man åker dit...

donniv
2003-06-26, 00:53
Fan stämmer inte var ine på Naturensdroger.nu o kolla
dom skriver att fairings kreatin är dåligt inte att dom säljer..
Syntolen var rolig nu slipper man tränna..:booty:

Pez
2003-06-26, 01:53
Originally posted by donniv
Fan stämmer inte var ine på Naturensdroger.nu o kolla
dom skriver att fairings kreatin är dåligt inte att dom säljer..
Syntolen var rolig nu slipper man tränna..:booty:

*fniss*
Dom är roliga där dom.. behåller Fairings text men tar bort "Fairing", sen är det ju underbart dåligt språk i texten dom lagt till....haha

saxat från naturensstjärt.nu:
"OBS! Vårt låga pris beror inte på att kreatinet är sämre andras det är andras pris på kreatin som är sämre! (Vi säljer inte bl a Ferrings skit kreatin)"

/pez :laugh:

muskelbyggarn
2003-06-26, 08:16
Gillar detta också:
"Monohydrate är den ursprungliga kreatin formen.Vårt Kreatin är 100% microniserat, ultrarent och kristallklart. Det finns en stor kvalitetsskillnad på olika kreatinfabrikat, men detta kreatin är nog det renaste och bästa du kan hitta på marknaden."

ultra rent och kristallklart, den var bra den. Sedan texten om "lasses skitkretin" visar ju bara vilken jävla fåntratt det är som äger det där företaget. Han äter nog förmycket av sina egna svampar...


Vänl,,,
Tobbe

Castro
2003-09-09, 07:52
Originally posted by muskelbyggarn

ultra rent och kristallklart, den var bra den. Sedan texten om "lasses skitkretin" visar ju bara vilken jävla fåntratt det är som äger det där företaget. Han äter nog förmycket av sina egna svampar...


Hehe :laugh:

Prankie
2003-09-09, 08:05
:laugh: Våran egna kreatin... Hemmagjorda i köket där min frugan slakta kreatinkossor av högsta kvalitet. :D

Muaytudd
2003-12-28, 19:04
Han säljer Synthol oxo ju.


Jag trodde det var olagligt att sälja fritt ng nso ska injeceras i Sverige.



Det står iaf ngt om att det är olagligt att ta in det i landet när man åker över bron.

mr.jeppe
2003-12-29, 11:38
Fan också!
Jag som har 1kg Fairing kreatin som jag ska hämta ut idag. Hade jag vetat att det är "Ferring skit", hade jag såklart handlat på naturensdroger....:D

DiZi
2003-12-29, 13:21
Originally posted by mr.jeppe
Fan också!
Jag som har 1kg Fairing kreatin som jag ska hämta ut idag. Hade jag vetat att det är "Ferring skit", hade jag såklart handlat på naturensdroger....:D

Haha, bäst att du bestället från droger.nu nästa gång då, *NOT* !
:laugh: