handdator

Visa fullständig version : Vad krävs för att se som bäst ut?


Sly!
2007-08-21, 15:52
Tja!

Jag kanske är lite utseende fixxerad men söker tips till att se så bra ut
som möjligt. Kan de va:

.God sömn
.linfröolja
.självklart träning...
.hjälper verkligen ungdomliga ansiktskrämer mot rynkor?

Kanske fåfängt fånig fråga men aagh finns ju inga dumma frågor sägs det...

Alla tips välkommnas:thumbup:

Rahf
2007-08-21, 15:56
God sömn,
god kost,
god träning,
hudvårdsprodukter för en massa pengar,
kosmetiska operationer,
myket tid att ta hand om sig själv med,
goda gener,
låg kroppsfetthalt för killar.

Ja det är väl ett urval.

regus
2007-08-21, 15:57
God sömn.
Snygga, välsittande kläder.
Dyr fin bil.
God hygien o kroppsvård.
Bra gener.

Handcuff
2007-08-21, 15:58
Tja!

Jag kanske är lite utseende fixxerad men söker tips till att se så bra ut
som möjligt. Kan de va:

.God sömn
.linfröolja
.självklart träning...
.hjälper verkligen ungdomliga ansiktskrämer mot rynkor?

Kanske fåfängt fånig fråga men aagh finns ju inga dumma frågor sägs det...

Alla tips välkommnas:thumbup:

Håller med om det Rahf sa ovan.

Fråga: Vad tänkte du linfröoljsn skulle göra för utseendet :confused: Kanske har försnyggande egenskaper jag inte känner till...

Animalistic
2007-08-21, 16:09
God sömn.
Snygga, välsittande kläder.
Dyr fin bil.
God hygien o kroppsvård.
Bra gener.


orka penisförlängande bil..

snygga tajta kläder, all heder åt det!

sedan allmänt vältränad kropp med låg bf% och lyckosamma gener

Hemi
2007-08-21, 16:14
Blåbär m fl bär skall innehålla mycket antioxidanter.

openside
2007-08-21, 16:18
Cash på hög

regus
2007-08-21, 16:20
snygga tajta kläder, all heder åt det!



Nej. Välsittande.
Edit: Glömde. Schysst lya.

Hemi
2007-08-21, 16:24
[…]Fråga: Vad tänkte du linfröoljsn skulle göra för utseendet :confused: Kanske har försnyggande egenskaper jag inte känner till...

Omega 3, tror jag, samt att det används för hud.

Deceiver85
2007-08-21, 16:41
Vadå "se bäst ut"?

larre
2007-08-21, 16:46
Vadå "se bäst ut"?

Det är när man ser bättre ut än bra. Som du sötnosen. *whistle*

Kanske flytta denna tråd från vikter & kondition till allmänt?

Raggis
2007-08-21, 16:57
Bara fula personer är fåfänga.

Knabb
2007-08-21, 17:03
Plastik kirurgi.

Sorry kunde inte låta bli.

Raggis
2007-08-21, 17:04
Bara fula personer är fåfänga.

*fåfängda :smash:

Svedberg
2007-08-21, 17:27
Vadå "se bäst ut"?

Han menar väl att optimera sitt eget utseende antar jag.

Don_Totti
2007-08-21, 17:36
Tipps från mig är att snygga brudar har oftast fula killar och tvärtom så skaffa dig en ful brud så kommer du att se bättre ut. Iallafall när ni är ute tillsammans.

dykarn
2007-08-21, 20:42
Tipps från mig är att snygga brudar har oftast fula killar och tvärtom så skaffa dig en ful brud så kommer du att se bättre ut. Iallafall när ni är ute tillsammans.

Man ser snyggare ut med snyggt sällskap, medelsnyggheten höjs.

gibfel
2007-08-21, 20:52
God sömn,
god kost,
god träning,
hudvårdsprodukter för en massa pengar,
kosmetiska operationer,
myket tid att ta hand om sig själv med,
goda gener,
låg kroppsfetthalt för killar.

Ja det är väl ett urval.


+1
Och vem f*n orkar hålla på med den skiten om man är en Svensson. Skaffa lite mer självkänsla så ordnar det sig kan jag lova.
För övrigt kan man lägga till:

Gå till frisör för enorma pengar.
Skaffa privar stylist som ordnar frilla, kläder m.m.
Sluta gå i skolan för att slippa stress.
Studier visar att man blir "snyggare" av en lycklig barndom. Hoppas du har en.
Skaffa verklighetstrogna linser med riktigt vacker färg.

Deceiver85
2007-08-21, 20:54
Man ser snyggare ut med snyggt sällskap, medelsnyggheten höjs.

Nej, tvärtom! Ju fulare sällskap, destå snyggare framstår du själv i jämförelse

bullshit
2007-08-21, 20:58
Rena fönster

dykarn
2007-08-21, 21:04
Nej, tvärtom! Ju fulare sällskap, destå snyggare framstår du själv i jämförelse

Hur het och attraktiv ser man ut om det enda man lyckats erövra är en gammal rugguggla?

Alfred Nobel
2007-08-21, 21:14
Hur hör lyxbilar och kosmetik produkter in bland träning, vikter och kondition? No offence, men det känns lite outside the box.

Annars har gener högst prio beroende på utseendet. Men via träning och bra kost kan du påverka utvecklingen.

Laijza
2007-08-21, 21:18
Kanske flytta denna tråd från vikter & kondition till allmänt?
+1

Träning och kost kan göra en hel del. Fast har du typ världens tristaste personlighet så kan inte ens en fin kropp ta dig speciellt långt..
Självförtroende is tha shit

dykarn
2007-08-21, 21:21
+1

Träning och kost kan göra en hel del. Fast har du typ världens tristaste personlighet så kan inte ens en fin kropp ta dig speciellt långt..
Självförtroende is tha shit

Det handlade ju om utseende

Matthew_90
2007-08-21, 21:32
*fåfängda :smash:

Nope, snarare tvärtom.

Laijza
2007-08-21, 21:36
Det handlade ju om utseende

Insidan ger utsidan sin glans. Är du självsäker å charmig så kan du gå från ok eller småful till att se bra ut.

Raggis
2007-08-21, 21:38
Nope, snarare tvärtom.

Nej. Dom som redan ser bra ut, behöver knappt göra något. Fåfänga är ett tydligt exempel på osäkerhet imo.

dykarn
2007-08-21, 21:39
Insidan ger utsidan sin glans. Är du självsäker å charmig så kan du gå från ok eller småful till att se bra ut.

Det märks ju först när du öppnar munnen, det som efterfrågades var väl just utseende?

Shajjn
2007-08-21, 21:59
Glad
Lekfull
..

Alpha male.

Don_Totti
2007-08-21, 22:06
Fast jag börja tveka om kost och träning gör att man ser bättre och yngre ut andledningen till det är svenska versionen av du är vad du äter. Hon som hjälper alla med träning och kost programledaren är runt 38 i alla fall om man ska tro den här länken http://www.flashback.info/showthread.php?t=325041 men ser ut som 58. Så spring till närmsta kebab eller pizzeria och avsluta kvällen med några bärs eller alkoholfri alternativ är läsk med extra socker i.

Knabb
2007-08-21, 22:33
Fast jag börja tveka om kost och träning gör att man ser bättre och yngre ut andledningen till det är svenska versionen av du är vad du äter. Hon som hjälper alla med träning och kost programledaren är runt 38 i alla fall om man ska tro den här länken http://www.flashback.info/showthread.php?t=325041 men ser ut som 58. Så spring till närmsta kebab eller pizzeria och avsluta kvällen med några bärs eller alkoholfri alternativ är läsk med extra socker i.

Hennes levande föda diet är nog inte någon hälso bomb som hon säger :)
Helt ärligt skulle jag inte bli förvånad om hennes ålder är mer än 38, hon beter sig som en mogen dam på dryga femtio.

MEDiAHORAN
2007-08-21, 23:00
Hennes levande föda diet är nog inte någon hälso bomb som hon säger :)
Helt ärligt skulle jag inte bli förvånad om hennes ålder är mer än 38, hon beter sig som en mogen dam på dryga femtio.Haha laaawl lite seriös han är http://www.flashback.info/showpost.php?p=4135147&postcount=13 . Undrar om livsglädje finns med på schemat?

Rahf
2007-08-21, 23:06
Insidan ger utsidan sin glans. Är du självsäker å charmig så kan du gå från ok eller småful till att se bra ut.

No offense, jag håller definitivt med dig också, men hur många medelkillar tror du ens får en syl i vädret på krogen om det första hon ser är en halvspetig karl med alldagligt ansikte?

Jag bara undrar, för jag tror faktiskt du är likadan, det är de flesta tjejer. Nu tar jag förbannat stora friheter men det är iaf vad jag kunnat komma på efter att ha studerat diverse scenarion på krogen.

Kwon
2007-08-21, 23:25
Jag ser som bäst ut när jag mår bra.

När man trivs med livet och allt går som det ska, då får man ett slags skimmer över hela kroppen. En slags glöd aka "The Glow".

Istället för att gå upp på morgonen schleten o dan och se en sunkig Sho'nuff i spegeln så ser man ist en positiv person som det fullkomligt glöder/lyser om av bra energi och utstrålar bra vibrationer.

Man är helt enkelt nöjd när man tittar i spegeln ist för att tänka, fyfan, jag måste göra si och så, göra ett lyft där, en fettsugning där etc osv. Tanken blir då ist "Damn, i look good!"

Ni som sett "The Last Dragon" vet vad jag pratar om.

olwe
2007-08-22, 07:34
Att ett gott självförtroende gör dig mer attraktiv är väll odiskutabelt men nu frågar han väll om ren fysisk "snygghet". Självklart kommer du att anses som snyggare om du är självsäker men det är väll inte det som trådskaparen efterfrågar?

Jag måste dock inflika om det här med snyggt sällskap/fult sällskap. Enligt min mening så ser du snyggare ut brevid fulare kompisar men du får GARANTERAT ett högre socialt värde om du går med en snygg tjej brevid dig (som kille). Genom att visa att du redan kan få snygga tjejer så har du redan "förkvalificerat" dig inför andra tjejer. Jag är övertygad om att många av er känner igen det här från egna erfarenheter om ni bara tänker efter lite.

Men vad som gör en person "snygg" och som går att påverka? Hm, svårt. Jag tror inte (är faktiskt tvärsäker) att det finns några speciella kosttillskott eller krämer som gör dig brad-snygg. Ge kroppen vad den behöver i kostväg, träna din kropp och tänk på små detaljer i ditt utseende. Framhäv det du redan har. Finns nog inte det tipps som du är ute efter.

Laijza
2007-08-22, 09:19
No offense, jag håller definitivt med dig också, men hur många medelkillar tror du ens får en syl i vädret på krogen om det första hon ser är en halvspetig karl med alldagligt ansikte?

Jag bara undrar, för jag tror faktiskt du är likadan, det är de flesta tjejer. Nu tar jag förbannat stora friheter men det är iaf vad jag kunnat komma på efter att ha studerat diverse scenarion på krogen.

Jo, på krogen så är det ju de snygga grabbarna som får all uppmärksamhet oavsett hur dom är som personer. Men ja, vad räcker det till då? några engångsligg? är det ett fint seriöst förhållande man är ute efter så är det iaf inte utseendet som har störst betydelse.

Men om vi nu struntar i bra självförtroende så äre väl, som många redan nämnt, bra gener, träning, plastikkirurgi å sånt som gäller.

Kwon
2007-08-22, 10:11
Att ett gott självförtroende gör dig mer attraktiv är väll odiskutabelt men nu frågar han väll om ren fysisk "snygghet". Självklart kommer du att anses som snyggare om du är självsäker men det är väll inte det som trådskaparen efterfrågar?

Tja, vad är fysisk snygghet? Folk har ju olik smak.

Det som e inne nu är säkert ute om tio år. :)

Är man nöjd, glad, får sin sömn, äter när man är hungrig och är hel och ren så ser man väl nog som bäst ut.

Det är iaf optimalt för mig, kan säkerligen skilja en hel del, då vissa kanske tycker de ser mest opti ut med synthol i armarna alt sillisar i brösten etc.

När man mår bra (fysiskt och psykiskt) så brukar man väl generellt se som bäst ut? :)

Make the most of what you got.

olwe
2007-08-22, 10:34
Tja, vad är fysisk snygghet? Folk har ju olik smak.

Det som e inne nu är säkert ute om tio år. :)

Är man nöjd, glad, får sin sömn, äter när man är hungrig och är hel och ren så ser man väl nog som bäst ut.

Det är iaf optimalt för mig, kan säkerligen skilja en hel del, då vissa kanske tycker de ser mest opti ut med synthol i armarna alt sillisar i brösten etc.

När man mår bra (fysiskt och psykiskt) så brukar man väl generellt se som bäst ut? :)

Make the most of what you got.


Du har ju helt klart en poäng i att skönhet är subjektivt. Frågan är väldigt svår att svara på.

Rahf
2007-08-22, 11:32
För att ge ett exempel på subjektiv skönhet kan vi ta våran kära Frida.B på forumet. Hon diggar kralliga karlar, riktigt kralliga karlar. Vi snackar supertungvikt i BB alltså. Såvitt jag vet så brukar hon inte falla pladask när det kommer bilder på Nick Auger eller Brad Pitt.

Skönhet är subjektivt! YAY!

Purren
2007-08-22, 11:33
låg kroppsfetthalt för killar.


O RLY?

Jag funderade på detta förut. Ser man bättre ut i ansiktet av lågt kroppsfetthalt eller är det bara kroppen det gäller?

Kwon
2007-08-22, 11:38
Här är en snubbe som ville se bättre ut.

30 kilos förändring på ett år och några månader.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=3980303

Rahf
2007-08-22, 11:40
Här är en snubbe som ville se bättre ut.

30 kilos förändring på ett år och några månader.

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=3980303

Och jag som frågade Jarod om jag fick starta en tråd om det där ;).

Den där killen måste ju ha nån utvecklingsstörning, eller åtminstone är han begåvningshandikappad.

soulsplinter
2007-08-22, 11:40
orkad einte läsa hela tråden, men jag måste bara äga en sak; att killar ska vara rådeffade är såååå överskattat! mycket mysigare med en vältränad kille med lite fett på kroppen faktiskt! (vet att jag inte bara talar för mig själv) :D

LadyInsane
2007-08-22, 12:28
orkad einte läsa hela tråden, men jag måste bara äga en sak; att killar ska vara rådeffade är såååå överskattat! mycket mysigare med en vältränad kille med lite fett på kroppen faktiskt! (vet att jag inte bara talar för mig själv) :D

U know it!!;)

Bulkform....*drool*

Arnold Armstrong
2007-08-22, 13:29
Sömn
Harmoni
Mat

Kolla bara på Piraten99!

NiXPhoenix
2007-08-22, 13:33
För att ge ett exempel på subjektiv skönhet kan vi ta våran kära Frida.B på forumet. Hon diggar kralliga karlar, riktigt kralliga karlar. Vi snackar supertungvikt i BB alltså. Såvitt jag vet så brukar hon inte falla pladask när det kommer bilder på Nick Auger eller Brad Pitt.

Skönhet är subjektivt! YAY!


HAHAHAH, träffsäkert inlägg där. :thumbup:


O RLY?

Jag funderade på detta förut. Ser man bättre ut i ansiktet av lågt kroppsfetthalt eller är det bara kroppen det gäller?


Om du är rejält tjock så ser ditt ansikte antagligen bättre ut när du går ner i vikt. Men det är ju individuellt, jag har själv t ex ett ganska runt ansikte för jämnan.
Fick höra av en kompis första året i gymnasiet att jag var smal men allt kunde gå ner lite i vikt trots allt, eftersom jag hade lite runda kinder bland annat. Jag vägde då 52kg kg på ca 172cm och tyckte inte hans plan var något vidare. Runt 20kg och några centimeter mer och det är ingen större skillnad på mitt ansikte, även om jag har mer fett nu.
Så har du inga fina ansiktsdrag att ta fram så lär inte en deffad form göra mycket för ansiktet.

Rahf
2007-08-22, 13:34
Sälform är banne mig inte attraktivt, inte är det kul för vardagliga livet heller. Fan man blir ju flåsig av att gå ett par kilometer.

NiXPhoenix
2007-08-22, 13:35
Sömn
Harmoni
Mat

Kolla bara på Piraten99!



Finns det bilder på honom uppe? Ni har en spännande journal må jag säga. ;)

Arnold Armstrong
2007-08-22, 13:42
Jo som ni kan läsa där nu finns förklaringen! Vi kommer nu jobba uppåt! Berget skall bestigas hördes nyligen skrikas (Ricky B)!