handdator

Visa fullständig version : feta kostillskott


piraten99
2007-08-19, 14:37
hej!

jag tar dessa feta kostillskott. utarbetad efter den kroppsliga modellen.

på morgonen.
1 st krelalkalyn
2 st omega 3
1 st multi-vitamin

efter träningen
1 st krealka
1 gainer

vad tycker ni om desssa kostillskott?
ibland slår jag tillmed supergainer 650 kalorier

Raggis
2007-08-19, 14:41
Varför tar du kre-alkalyn på morgonen och efter träningen? *screwy*

Arnold Armstrong
2007-08-19, 14:44
Tjenare!

Efter jag passat (tränat) så tar jag en proteindrink. Det är det enda i dagsläget. Piraten99 kan du beskriva hur krealkalynet inverkar på din kropp och träning?


Varför tar du allt detta? För att maximera din träning eller för att det smakar väl? Annars då hur går det med bulken mannen? Vad kommer inhandlas härnäst i träningsväg?

Vinnaren har handlingsplaner, förloraren ursäkter! (på frågan skall du vinna idag)
Janne: SVAR JA!
Perto: Om vädret passar mig och mitt ben fungerar så kan jag vinna detta!

piraten99
2007-08-19, 14:48
Varför tar du kre-alkalyn på morgonen och efter träningen? *screwy*

ok grabben! före träningen tar jag.

för det står så på burken= "one in the morning and then a fat tablett one gång till before the träning"

piraten99
2007-08-19, 14:53
Tjenare!

Efter jag passat (tränat) så tar jag en proteindrink. Det är det enda i dagsläget. Piraten99 kan du beskriva hur krealkalynet inverkar på din kropp och träning?


Varför tar du allt detta? För att maximera din träning eller för att det smakar väl? Annars då hur går det med bulken mannen? Vad kommer inhandlas härnäst i träningsväg?

Vinnaren har handlingsplaner, förloraren ursäkter! (på frågan skall du vinna idag)
Janne: SVAR JA!
Perto: Om vädret passar mig och mitt ben fungerar så kan jag vinna detta!

det inverkar inte alls på min träning och på min kropp så har det väl en liten betydelse= man blir lite starkare under en längre sikt.

vet du vad omega 3 är? det är fisk. jag äter aldrig fisk.
vet du vad vitamineraler är? det är grönsaker och jag äter inte grönsaker
vet du vad gainers är? det är en tonfisk med russin och det är en blandning jag inte gillar så då betalar jag lite extra för att få en god jordgubbs drinkn istället!! pronto!

schabo-labo
2007-08-19, 16:41
hej!

jag tar dessa feta kostillskott. utarbetad efter den kroppsliga modellen.

på morgonen.
1 st krelalkalyn
2 st omega 3
1 st multi-vitamin

efter träningen
1 st krealka
1 gainer

vad tycker ni om desssa kostillskott?
ibland slår jag tillmed supergainer 650 kalorier
Hej. Efter att ha läst denna tråden http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96900
föredrar jag monohydrat istället för krealkaryn.

Apos78
2007-08-19, 17:34
vet du vad vitamineraler är? det är grönsaker och jag äter inte grönsaker
vet du vad gainers är? det är en tonfisk med russin och det är en blandning jag inte gillar så då betalar jag lite extra för att få en god jordgubbs drinkn istället!! pronto!

Vitaminer från naturliga källor är bättre än från tablett. Ät grönsaker!
Jag tar ingen gainer efter träning men inte heller tonfisk och russin. Men se, det går bra ändå ;)

piraten99
2007-08-19, 19:42
Vitaminer från naturliga källor är bättre än från tablett. Ät grönsaker!
Jag tar ingen gainer efter träning men inte heller tonfisk och russin. Men se, det går bra ändå ;)

ja såklart det går bra ändå. men om jag inte skulle ta något efter träningen så skulle det dröja 1,5-2 timmar tills jag äter så en gainer passar bra direkt efter träningen.

och sen så är det så att ca 15 minuter efter träning är det bra att få i sig energi för kroppen! pronto!

Arnold Armstrong
2007-08-22, 13:33
Då sa det pang kapisch boom! Så bröt en förre ut (förkylning).

Är det ngn som har vitamintips?

Alfred Nobel
2007-08-22, 14:02
Då sa det pang kapisch boom! Så bröt en förre ut (förkylning).

Är det ngn som har vitamintips?

Same here - Glass i stora lass metoden testar jag*drool*

Arnold Armstrong
2007-08-22, 14:08
Okej Glass i stora lass låter som en dålig flykt. Kör själv: Inget sysiskt, mycket frisk luft , dricka och softa!

Men inga vitaminer som e bra så det bara säger kapisch sen är det bra?

Motorbreath
2007-08-22, 15:19
Då sa det pang kapisch boom! Så bröt en förre ut (förkylning).

Är det ngn som har vitamintips?

C-vitamin botar inte förkylning iaf. Huruvida något annat vitamin gör det eller inte är jag osäker på.

Handcuff
2007-08-22, 15:30
C-vitamin botar inte förkylning iaf. Huruvida något annat vitamin gör det eller inte är jag osäker på.

Nej det finns inga vitaminer som "botar" förkylningar.

mangemani
2007-08-22, 16:00
fairings complete vitamin/mineral kombinerat med grönt te(antioxidanter) är överlägset när det gäller att hindra en från att bli sjuk tycker jag.
aldrig varit sjuk sen jag började med det(förutom 1 gång då jag hade en mildare magsjuka) och det var för en massa år sen nu.
detta i förebyggande syfte dvs,finns nog ingen vitamin/mineral som botar sjukdomar.