handdator

Visa fullständig version : inbyggd bh


Laijza
2007-08-19, 12:29
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article583856.ab

ja, vad säger man... jag tycker mest det verkar sjukt. bh-band innanför huden alltså? eller? Hur ska man då kunna justera dom :confused:

Palm
2007-08-19, 12:55
Det kanske sticker ut två snören på ryggen som man kan dra i för att justera i vertikalled?

soulsplinter
2007-08-19, 12:56
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article583856.ab

ja, vad säger man... jag tycker mest det verkar sjukt. bh-band innanför huden alltså? eller? Hur ska man då kunna justera dom :confused:

Men gud vad sjukt!!!! *screwy*

Tolkia
2007-08-19, 13:58
Finns det den avlägsnaste möjlighet att det skulle gå att tjäna pengar på en grej, så lita på att någon lanserar den (fast hade det varit rätt datum idag hade jag trott att det var ett aprilskämt). *screwy*

Jag har dock liiiiite svårt att det skall bli någon succé med tanke på vilket utbud av BH:ar det finns (och att man i plastikoperationernas förlovade land USA lär vara tvungen att använda BH av anständghetsskäl hur välhängd man än är). If it ain't broken, don't fix it, typ.

Och fatta alla shoppingtillfällen som ryker ...

Stoltz
2007-08-19, 15:03
Någon som kan klistra in artikeln så man slipper klicka?

Tuniz
2007-08-19, 17:46
-_-

seriöst, det räcker med den smileyn -_-

Batman
2007-08-19, 22:35
fan vad smart uppfinning, men en liten fråga är ju om siliconet ska vara format som en kupa vad händer med alla känselnerver då ?

Har tidigare läst om en väldigt tunt "snöre" med hullingar på som kan sättas innanför huden som lyfter bysten med ganska bra resultat.

Vem behöver bota cancer när det finns perfekta bröst ?

mini
2007-08-19, 22:47
Jag vet inte varför det skulle vara sjukare än vanliga implantat?

Tuniz
2007-08-19, 23:46
"ååh! det är så jobbigt att ta på sig behå varje morgon, jag opererar nog in den istället"

ok, jag är kille men inte fan skulle man operera in en behå bara för att slippa använda en, eller..?

XroW
2007-08-19, 23:48
"ååh! det är så jobbigt att ta på sig behå varje morgon, jag opererar nog in den istället"

ok, jag är kille men inte fan skulle man operera in en behå bara för att slippa använda en, eller..?


Du missar en viktig sak min vän, När du får av henne kläderna så ser brösten ut precis som när hon hade kläderna på sig dvs dom hänger inte.

Underbar idé ! *drool*

boinnk
2007-08-19, 23:55
Tekniken är wunderbra!

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/08_02/013BRAGRAPHIC_468x369.jpg

Här är artikeln i DailyMail http://www.dailymail.co.uk/pages/live/femail/article.html?in_article_id=476131&in_page_id=1879&ICO=FEMAIL&ICL=TOPART

Deceiver85
2007-08-20, 00:01
Verkar vara så sjukt onödigt ingrepp för något som en vanlig konventionell BH klarar av. Var nöjd med era bröst tjejer, det är vi killar :D

Chaan
2007-08-20, 01:05
Sjukt *popcorn*

mini
2007-08-20, 05:44
Jag vet inte varför det skulle vara sjukare än vanliga implantat?

Eh, titanskruvar i revbenen? Mja. Kanske inte då.

Cilia
2007-08-20, 06:46
Du missar en viktig sak min vän, När du får av henne kläderna så ser brösten ut precis som när hon hade kläderna på sig dvs dom hänger inte.

Underbar idé ! *drool*

Verkar vara så sjukt onödigt ingrepp för något som en vanlig konventionell BH klarar av. Var nöjd med era bröst tjejer, det är vi killar :D
Det är faktiskt min erfarenhet med Deciever.
Sen finns det alltid killar som XroW men dom kan man vara utan.
Påfallande ofta har dom inte utseende att matcha ett par perfekta bröst ändå

Laijza
2007-08-20, 08:55
Eh, titanskruvar i revbenen? Mja. Kanske inte då.

ja de e just de som verkar lite scary, tycker jag.
Är idén förresten helt genomtänkt? jag menar, ifall man skulle gå ner i vikt å därmed få mindre bröst, måste man då lägga sig under kniven igen för att taighta åt banden?

Jag har då iaf inte haft tillräckligt med problem med vanliga bh:ar för att tycka att detta är en toppenidé :MrT:

machine gun
2007-08-20, 10:08
Du missar en viktig sak min vän, När du får av henne kläderna så ser brösten ut precis som när hon hade kläderna på sig dvs dom hänger inte.

Underbar idé ! *drool*

Samma sak gäller vid vanliga implantat.

Liten Men Fet
2007-08-20, 11:31
Det är faktiskt min erfarenhet med Deciever.
Sen finns det alltid killar som XroW men dom kan man vara utan.
Påfallande ofta har dom inte utseende att matcha ett par perfekta bröst ändå

Men för oerfarna killar som får hem en tjej och upptäcker att hon har en BH med extra stoppning i och som lyfter ordentligt så blir han självklart besviken och förvånad när brösten är hälften så stora och har en annan form. Det är ju falsk marknadsföring.
Vi killar går ju inte runt med kallsonger som lyfter och har inbyggd stoppning så det ska se ut som om vi har större snoppar...

Inte för att det spelar mig nån större roll men jag tycker det är konstigt att bli irriterad över att unga killar blir förvånade när dom upptäcker att tjejerna inte ser ut som dom trodde för att tjejen använde en BH som fick hennes bröst att se väsentligt större ut.

Skulle inte tjejerna bli besvikna om dom gick hem med en kille som såg välutrustad ut på krogen men det visade sig att han hade en dildo fastsydd i jeansen?

Laijza
2007-08-20, 11:40
Skulle inte tjejerna bli besvikna om dom gick hem med en kille som såg välutrustad ut på krogen men det visade sig att han hade en dildo fastsydd i jeansen?

:laugh: vilket exempel!