handdator

Visa fullständig version : Nödvändigt att sova?


Kung Bruno
2007-08-18, 23:31
Okej, det handlar ju om min träning det här, så jag postar den på kolo, men visste inte vilket forum ...

Jag är 15 år och nybörjare inom styrketräning.

Är det nödvändigt att sova varje natt? Hämmar det något att vara vaken? Kommer jag växa/bli starkare mindre? Kommer min ämnesomsättning bli knäpp?

Ja, jag finner det totalt omöjligt att somna ...

Det som vore mest opti vore iaf Grub eller liknande uppslagsbok kunde posta upp en studie som är totalt oföreståelig för medel Svensson, som jag kan visa för farsan/morsan så att dom kan låta mig sluta sova - det kan jag ju ändå inte ...

*gah!* *mini* *bs*

skeletron
2007-08-18, 23:33
Okej, det handlar ju om min träning det här, så jag postar den på kolo, men visste inte vilket forum ...

Jag är 15 år och nybörjare inom styrketräning.

Är det nödvändigt att sova varje natt? Hämmar det något att vara vaken? Kommer jag växa/bli starkare mindre? Kommer min ämnesomsättning bli knäpp?

Ja, jag finner det totalt omöjligt att somna ...

Det som vore mest opti vore iaf Grub eller liknande uppslagsbok kunde posta upp en studie som är totalt oföreståelig för medel Svensson, som jag kan visa för farsan/morsan så att dom kan låta mig sluta sova - det kan jag ju ändå inte ...

*gah!* *mini* *bs*

Men seriöst har du hört nån någon gång säga att det är bra att inte sova?
;)
Är det inte rättså skönt att vara utvilad?

jwzrd
2007-08-18, 23:34
Okej, det handlar ju om min träning det här, så jag postar den på kolo, men visste inte vilket forum ...

Jag är 15 år och nybörjare inom styrketräning.

Är det nödvändigt att sova varje natt? Hämmar det något att vara vaken? Kommer jag växa/bli starkare mindre? Kommer min ämnesomsättning bli knäpp?

Ja, jag finner det totalt omöjligt att somna ...