handdator

Visa fullständig version : Max os


Megadels
2007-08-18, 13:20
Jag vet inte om detta är rätt del av forumet att skriva om detta i.
Enligt min kompis som har tränat i två tre månader (har tränat innan osså), så ska det finnas ett program som heter max os. Som gör att man tränar en muskel varje dag (vilar onsdag och söndag). Jag har försökt hitta det programet på google, men hittar inte det. Han säger att många bodybuilders använder det också. Jag har tränat ett tag, men skulle behöva nytt schema.

Så jag undrar om folk har någon länk och vad ni själv tycker om det.

Tack på förhand!

:thumbup:

polaren
2007-08-18, 13:33
Jag vet inte om detta är rätt del av forumet att skriva om detta i.
Enligt min kompis som har tränat i två tre månader (har tränat innan osså), så ska det finnas ett program som heter max os. Som gör att man tränar en muskel varje dag (vilar onsdag och söndag). Jag har försökt hitta det programet på google, men hittar inte det. Han säger att många bodybuilders använder det också. Jag har tränat ett tag, men skulle behöva nytt schema.

Så jag undrar om folk har någon länk och vad ni själv tycker om det.

Tack på förhand!

:thumbup:

Menar du Max OT?

snuggles
2007-08-18, 14:06
Googla på Max OT så hittar du nog en del.

Johan.P
2007-08-18, 14:32
Testa sök på forumet också, har tagis upp en hel del.

Slartibartfast
2007-08-18, 15:11
http://www.discussbodybuilding.com/downloads/Max-OT.zip

Simson
2007-08-18, 15:28
Sammanfattningsvis kan Max-OT beskrivas som en klassisk tränings approach (tunga basövningar, rel låg reps, hög intensitet etc) i ny AST förpackning för att sälja kosttillskott. Den är onekligen, säljande & inspirerande skriven så om man diggar sånt kanske det kan vara en kick i träningen. Instruktionen bör nog läsas med en nypa salt, det låter ju lätt som om AST upfann benböjjen om man skulle tro dem rakt av.

Slartibartfast
2007-08-18, 15:38
Sammanfattningsvis kan Max-OT beskrivas som en klassisk tränings approach (tunga basövningar, rel låg reps, hög intensitet etc) i ny AST förpackning för att sälja kosttillskott. Den är onekligen, säljande & inspirerande skriven så om man diggar sånt kanske det kan vara en kick i träningen. Instruktionen bör nog läsas med en nypa salt, det låter ju lätt som om AST upfann benböjjen om man skulle tro dem rakt av.

Sant. Man blir lite trött på AST som vill ta åt sig äran för nåt de inte kommit på. Och speciellt att de måste prångra sina tillskott som tillhörande.

Det sagt är nog max-ot det internet-program som givit de bästa resultaten åt de allra flesta. Just för att det är ett väldigt gediget och fungerande upplägg.