handdator

Visa fullständig version : Twinlab ripped fuel extrem


martial_man
2007-08-17, 23:47
tja allihopa jag tänkte fråga ifall nån visste vad för sorts gelatin som finns i twinlabs fettreducerings produkter? eller vilket gelatin brukar kapslarna va gjorda av? e de Svin,nöt eller fisk? skulle va skönt att veta innan man satte i sig:) så det vore schyst ifall nån kunnde berätta det

matlak
2007-08-18, 00:02
vet inte hur det är med twinlabs grejjer men det brukar stå på förpackningen tror jag

martial_man
2007-08-18, 00:08
det gör det inte står bara "Gelatin":s

Rahf
2007-08-18, 00:16
det gör det inte står bara "Gelatin":s

Och du utgår inte från att det kan vara klassisk vanlig gelatin? ;)

http://192.121.81.11/livsmedelsok/detalj.aspx?livsmedelsId=1219&vikt=100

Nu vet jag ju inte med största säkerhet om det är den gelatin du syftar på men det är vad livsmedelsverket kan erbjuda. Om jag inte har fel så är proteinet i gelatin ej fullständigt. Osäker på det dock.

martial_man
2007-08-18, 00:21
Men vad brukar vanligt gelatin va gjort av? vilket djur?

Rahf
2007-08-18, 00:32
Men vad brukar vanligt gelatin va gjort av? vilket djur?

Svin eller nöt.

martial_man
2007-08-18, 00:37
men vilken finns i twinlabs produkter? ellr vilket sorts gelatin är det vanligaste i kapslar? nöt lr svin?

Rahf
2007-08-18, 00:55
men vilken finns i twinlabs produkter? ellr vilket sorts gelatin är det vanligaste i kapslar? nöt lr svin?

Svin är vanligast. Varför är det så extremt viktigt att veta? Allergier? Religion? Principer?

Ifall du verkligen måste veta så får du kontakta Twinlab om det för det finns nog knappt nån här som kan svara på det.

martial_man
2007-08-18, 06:24
på grund av religionen:Pnär jag köpte produkten igår så glömde jag att lästa på innehållsförtäckningen och sen så visste jag inte ifall jag kunde ta det eller inte?:s men ska nog kantakta twinlab och fråga om inte redan nån annan härpå forumet vet vad de innhåller?

apa_ola
2007-08-19, 12:16
på grund av religionen:Pnär jag köpte produkten igår så glömde jag att lästa på innehållsförtäckningen och sen så visste jag inte ifall jag kunde ta det eller inte?:s men ska nog kantakta twinlab och fråga om inte redan nån annan härpå forumet vet vad de innhåller?

Bäst är nog att ringa till twinlab så du verkligen får ett riktigt svar. Rätt svår fråga att kunna sådär på stående fot ;)

Rahf
2007-08-19, 13:35
på grund av religionen:Pnär jag köpte produkten igår så glömde jag att lästa på innehållsförtäckningen och sen så visste jag inte ifall jag kunde ta det eller inte?:s men ska nog kantakta twinlab och fråga om inte redan nån annan härpå forumet vet vad de innhåller?

Ja då kan jag definitivt förstå att du vill veta.

Ring eller maila Twinlab. De är dem enda som kan med 100% säkerhet svara på din fråga.