handdator

Visa fullständig version : Bilder på er tjejer!


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Jorgen
2007-08-16, 20:00
I denna tråden lägger endast tjejer upp bilder.
Här finns inga krav på bildkvalité, poser eller liknande.
Använd sunt förnuft när du kommenterar en bild. Raggning, sexistiska kommentarer o dyl är inte tillåtet.
Tråden kommer att vara hårt modererad!

Jorgen
2007-08-16, 20:00
Den tidigare tjejtråden finns här. (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=80947)

Endura
2007-08-19, 23:33
Ja, nån lär väl börja den här tråden gissar jag...

Tog lite bilder på skoj i samband med ett axel-pass, inga seriösa poser alltså, tränar på dem i smyg ännu :em:
Tycker dagsformen känns bra, planerar en bulk under hösten/vintern och hoppas lägga på mig massa så det räcker för pallplacering nästa år :cool:

tntballe
2007-08-19, 23:38
vilka armar :thumbup:

Tuniz
2007-08-19, 23:42
Ser riktigt bra ut, Endura :thumbup:

Jäkla fina armar och axlar. Ryggen är svår att se men från dom vinklarna ser det inte ut som du fuskar med ryggen :D

L-Sami
2007-08-19, 23:44
Det man ser av bilderna ser bra ut :thumbup:

Slartibartfast
2007-08-19, 23:46
Ser riktigt bra ut, Endura! Har du tävlat förr?

LadyInsane
2007-08-19, 23:52
Endura, det ser verkligen jättebra ut!

+ Sjukt läckert träningslinne!

Yucko
2007-08-19, 23:55
Vajjert :thumbup:

Hur länge har du trennat?

Cilia
2007-08-20, 07:58
vilka axlar!!!!
och rygg

Endura
2007-08-20, 08:21
Tack alla, superkul med så fina kommentarer!
Jag lägger nog upp en egen tråd längre fram i samband med bulken och tänkte ta mer seriösa bilder, samt en bodpod-mätning innan som jag kan lägga upp då.

Ser riktigt bra ut, Endura! Har du tävlat förr?
Nej, aldrig. Just därför lägger jag så mycket möda på att få det så bra som möjligt från början. Min plan är att ställa mig på scenen för första gången vintern 2008 i antingen BF eller AF. Innan dess ska jag hinna med en seriös uppbyggnadsperiod, som kommer kräva all kraft av psyket - är så van vid den BF% jag har idag...
Det som gör att jag har gott självförtroende om det hela, är faktiskt till största del de kunskaper jag fått från Kolo. Jag finner det idag extremt lätt att påverka min kropp, vikt och kost i den riktning jag vill och det har jag er alla att tacka för! *kissass*

Endura, det ser verkligen jättebra ut!
+ Sjukt läckert träningslinne!
Supergammalt Adidas-linne, ett av favoriterna just för att ryggen syns så bra :em:

Hur länge har du trennat?
Jag delar upp min träningstid i två perioder: innan de kunskaper jag nu har och efter... Perioden innan räknas som iaf 5-6 års försök på seriös träning varav 4 mer inriktat på styrketräning blandat med bland annat boxning.
Den perioden innefattade också en hel del vikt-noja, ångest, dålig kost-koll, halvdan teknik/kontakt, samt ett tänk som fastnat i gamla myter...
Perioden efter är den mest seriösa träningen och enbart koncentrerad på styrketräning och har pågått snart ett år. Jag har tränat mycket på teknik och kontakt, men hela tiden legat på energibalans eller minus, så nån massa har inte direkt skaffats den tiden... Men det kommer nu!


Ser riktigt bra ut, Endura :thumbup:
Jäkla fina armar och axlar. Ryggen är svår att se men från dom vinklarna ser det inte ut som du fuskar med ryggen :D
Ryggen är min favoritgrupp tillsammans med axlarna. Men jag fuskar inte med några delar ;)

Kung Bruno
2007-08-20, 09:02
Tog lite bilder på skoj i samband med ett axel-pass, inga seriösa poser alltså, tränar på dem i smyg ännu

Ser jäkligt bra ut imo ;)!

Apropå skivstången, vilka vikter kör du skivstångscurl med?

Endura
2007-08-20, 10:47
Ser jäkligt bra ut imo ;)!
Apropå skivstången, vilka vikter kör du skivstångscurl med?

Tack :)

30-32,5 kg (stång inräknad)
8 reps
3 set

Brukar ha fin teknik och göra övningen långsamt, men de sista händer det att jag "halvsvingar" upp :em:

denpa
2007-08-20, 10:50
Impad Endura!
Ryggen är jag avis på

Ironbabe
2007-08-20, 10:51
Ja, nån lär väl börja den här tråden gissar jag...

Tog lite bilder på skoj i samband med ett axel-pass, inga seriösa poser alltså, tränar på dem i smyg ännu :em:
Tycker dagsformen känns bra, planerar en bulk under hösten/vintern och hoppas lägga på mig massa så det räcker för pallplacering nästa år :cool:
Det ser onekligen lovande ut för en tävlingsdebut. Är resten av kroppen lika välutvecklad? :thumbup:

Endura
2007-08-20, 15:57
Det ser onekligen lovande ut för en tävlingsdebut. Är resten av kroppen lika välutvecklad? :thumbup:

Kul att höra, tack :)

Hamstring, vader och rumpa har bra former (även om allt kan förbättras), jobbar på volymen på framsidan, har lite för mycket sprinter-känsla där än så länge. Men de kommer :cool:

no1fitness
2007-08-21, 06:10
Blev positivt överraskad av Endura. :)
Kommer bli kanon !! :thumbup:

no1fitness
2007-08-21, 06:11
Jag tycker det är kul att hålla denna tråden vid liv, så jag postar lite bilder nu. :)
Från klockan 05.30 i morse. Vikten ligger på 74 kg ungefär och längden 171 cm som vanligt.

no1fitness
2007-08-21, 06:12
Baksida.
Röv-midja skillnaden är lite väl stor. :D Men det ska ändras.

no1fitness
2007-08-21, 06:14
Benen har jag jobbat hårt med under höst/vinter och jag hoppas det blir någon volym kvar framöver.
Jag ser ingen större skillnad tycker jag på nu och i höstas på AF SM, men skam den som ger sig.

AFanatic
2007-08-21, 06:22
Anna: Sjuka ådror på biccarna så här i BÖRJAN av dieten. Det är bara :hbang: . Jag tycker benen ser grövre ut men det är alltid svårt att säga av att bara se på bilderna.

Cilia
2007-08-21, 06:30
Röv-midja skillnaden är lite väl stor.
jag antar att du inte har frågat Kwon där? *w*


Anna: Jag tycker benen ser grövre ut men det är alltid svårt att säga av att bara se på bilderna.
tyckte också det.

Hades
2007-08-21, 06:41
Blir alltid lika imponerad när jag ser bilder på dig no1. Grymt bra, helt enkelt! :thumbup:

no1fitness
2007-08-21, 07:30
Anna: Sjuka ådror på biccarna så här i BÖRJAN av dieten. Det är bara :hbang: . Jag tycker benen ser grövre ut men det är alltid svårt att säga av att bara se på bilderna.

Tack, de brukar finnas där. ;)
Åh, tycker du !! JIPPI !! De är större på måttbandet i alla fall.
Kram !

jag antar att du inte har frågat Kwon där? *w*


tyckte också det.


Hehe, nej inte frågat honom.
Tack Sillen. Vad glad jag blir !! *cupid*

Blir alltid lika imponerad när jag ser bilder på dig no1. Grymt bra, helt enkelt! :thumbup:


Tusen tack Hades. *kissass*
Hoppas det blir ok på scenen i december i alla fall.

L-Sami
2007-08-21, 07:36
Bra form, NumberOneFitness :thumbup:

Endura
2007-08-21, 08:02
Riktigt snyggt no1! Siktar du på BF? Inser att konkurrensen kommer vara riktigt tuff, härligt! Tur för mig att du tillhör långa klassen och jag i korta, hihi ;)

snuttan347
2007-08-21, 08:24
*rolleyes* grymt Anna och Endura*flex*

GymTT
2007-08-21, 08:30
ser galet bra ut anna! keep on fighting

no1fitness
2007-08-21, 08:35
Bra form, NumberOneFitness :thumbup:

Tack så mycket ! :)

Riktigt snyggt no1! Siktar du på BF? Inser att konkurrensen kommer vara riktigt tuff, härligt! Tur för mig att du tillhör långa klassen och jag i korta, hihi

Buhu, är jag så liten ? ;)
Nej då, jag satsar på BB på Licoapokalen i år.
Lycka till med tävling och diet !

grymt Anna och Endura

Tack-kram Snuttan. *cupid*

ser galet bra ut anna! keep on fighting

Tackar och bockar !


Vilken respons !!:)
Tack igen alla som kommenterat.

Corpze
2007-08-21, 09:08
Micket pra joppat! keep on rocking 24/7

Laijza
2007-08-21, 09:27
no1fitness: Ser helt suveränt ut, outstandning! , and you know it ;)

Domi
2007-08-21, 09:37
Endura mkt fint!

No1 biggie *flex*

Mirre
2007-08-21, 13:24
Jag tycker det är kul att hålla denna tråden vid liv, så jag postar lite bilder nu. :)
Från klockan 05.30 i morse. Vikten ligger på 74 kg ungefär och längden 171 cm som vanligt.

Är spännade och följa din utveckling mot scenen. *popcorn*
Kör hårt, fast det vet jag ju att du gör! Jag menar ännu hårdare. :thumbup:

Ironbabe
2007-08-21, 20:38
Riktigt snyggt no1! Siktar du på BF? Inser att konkurrensen kommer vara riktigt tuff, härligt! Tur för mig att du tillhör långa klassen och jag i korta, hihi ;)

:laugh: Bra diss :D

Anna! När ska du egentligen upp på BF scenen? Vi väntar alla med spänd förväntan..Du skulle vara jättesöt i bling bling och högklackat tror jag *cupid*

Annas bilder är väl ok tycker jag! Kanske en aningens för mjuk och blek men det går säkert att fixa till. Lycka till gumman :devil:

Endura
2007-08-21, 23:29
:laugh: Bra diss :D

Menade det verkligen inte som en diss, tycker hon är skitfin, är ju så man får kalla fötter... :em:

no1fitness
2007-08-22, 06:18
Micket pra joppat! keep on rocking 24/7

Tack tack !

no1fitness: Ser helt suveränt ut, outstandning! , and you know it ;)

Oj, snällt sagt. :)
Ibland tycker jag det ser ok ut och andra dagar känns allt bara skit...


No1 biggie

:D Jag försöker så gott jag kan.

Är spännade och följa din utveckling mot scenen. *popcorn*
Kör hårt, fast det vet jag ju att du gör! Jag menar ännu hårdare. :thumbup:

Hehe det blir itne alltid så hårt under passen nu, men jag kör i alla fall så hårt jag orkar och kan nu.
Tack detsamma ! Du kommer vara grym på scenen på SM.
Tokspännande.

Ironbabe
2007-08-22, 07:08
Det blir väl ungefär samtidigt som du hittar dit antar jag. :D
Säg till en stund i förväg bara.
Tack för lyckönskandet ! Jag säger väl detsamma även om jag inte vet när du kommer tävla nästa gång...;)

Ah..du och jag Anna, tillsammans på en blingbling scen, det vore nåt :naughty:

Hur lång stund innan behöver du få beskedet? Du behöver nog inte så lång tid på dig när jag tänker efter, du deffar ju bort fettet på typ 3 veckor *gah!* Värre för en smalfeting som jag..

Kanske kommer upp till BTB och då kan vi tävla om inte annat..i godis och bullätning (vet att du är nästan lika bra som jag där) :D

tano
2007-08-22, 07:52
:laugh: Bra diss :D



Va??!? :confused:

Cilia
2007-08-22, 08:05
Va??!? :confused:
hon tyckte en BB-tjej såg ut som en BF-tjej.
Det är ett känsligt ämne.

Ironbabe
2007-08-22, 09:03
Menade det verkligen inte som en diss, tycker hon är skitfin, är ju så man får kalla fötter... :em:
Jag förstår att det inte var din mening, jag retades mest Anna ;)
Va??!? :confused:
hon tyckte en BB-tjej såg ut som en BF-tjej.
Det är ett känsligt ämne.

Cilia prickade som vanligt in det rätta svaret :thumbup:

Piranha
2007-08-22, 10:52
Mera bilder, mindre snack tanter :thumbup:

:Virro

T-train
2007-08-22, 10:57
Dagsformen...från igår*flex* Känner mig konstigt nog i rätt bra form. Har gått ner ett kilo o det finns mer att ta av..men ska ju inte tävla så det duger till dagsbehov;)

Helen@
2007-08-22, 11:04
Mera bilder, mindre snack tanter :thumbup:

:Virro

På tal om tanter :D här kommer en till *flex*

//Helena

Sadde
2007-08-22, 11:12
På tal om tanter :D här kommer en till *flex*

//Helena

jäklar, riktigt fina armar!

Eldhroka
2007-08-22, 11:22
T-train tvingar mig *kissass*
Först två bilder efter gårdagens träningspass.
41930

41931

Morgonformen idag 64.1kg:
41932

no1fitness
2007-08-22, 11:39
Ah..du och jag Anna, tillsammans på en blingbling scen, det vore nåt :naughty:

Hur lång stund innan behöver du få beskedet? Du behöver nog inte så lång tid på dig när jag tänker efter, du deffar ju bort fettet på typ 3 veckor *gah!* Värre för en smalfeting som jag..

Kanske kommer upp till BTB och då kan vi tävla om inte annat..i godis och bullätning (vet att du är nästan lika bra som jag där) :D

När det är bling-bling det handlar om behöver jag nog 4 veckor i stället för 3. :D

Ahh, bullar säger du. Bakar du så äter jag.

Kom...nu...sugen...på...bullar...*gah!*

Piranha
2007-08-22, 11:44
På tal om tanter :D här kommer en till *flex*

//Helena

Fortfarande riktigt köttig ser jag :thumbup: , inga planer på att kliva upp på scen igen?

no1fitness
2007-08-22, 11:45
Dagsformen...från igår Känner mig konstigt nog i rätt bra form. Har gått ner ett kilo o det finns mer att ta av..men ska ju inte tävla så det duger till dagsbehov

Coola stjärnor på en stjärna. :D
Inget fel på armarna där inte !


På tal om tanter :D här kommer en till

//Helena

Tanterna lär ju rocka denna tråden !!
Snyggt ! :hbang:

T-train tvingar mig
Först två bilder efter gårdagens träningspass.


Stor skillnad från senast jag såg bilder på dig. :)
Alltså bra skillnad. :D

Helen@
2007-08-22, 12:02
Tanterna lär ju rocka denna tråden !!
Snyggt ! :hbang:

...he he...tack, det duger för mig nowadays, har lämnat över byggandet till Dig kära Anna :) följer Dig med entusiasm och kollar gärna fler bilder på Din enorma utveckling de sista åren :thumbup: mycket bra jobbat vännen......

Kramen
//Helena

Ironbabe
2007-08-22, 12:06
Dagsformen...från igår Känner mig konstigt nog i rätt bra form. Har gått ner ett kilo o det finns mer att ta av..men ska ju inte tävla så det duger till dagsbehov
Du är KONSTIG *whistle* Ska du inte tävla, vaffo inte då?
På tal om tanter här kommer en till *flex*

//Helena
Jahopp, nu vill man ju verkligen inte lägga upp några bilder på sig själv när både Anna och Helena visar sina mukkler *gah!*

De där armarna ser stoooora ut, vad mäter de? Bra form overall skulle jag vilja säga oxå!
T-train tvingar mig *kissass*
Först två bilder efter gårdagens träningspass.
41930

41931

Morgonformen idag 64.1kg:
41932

Wiiiiiie, vart håller du på o tar vägen kvinna?! Formen blir ju bara grymmare och grymmare för varje gång du postar en bild *drool*

mini
2007-08-22, 12:11
Helen@, trevliga lats och armar. Synd om du inte tävlar mer, det behövs fler tunga damer.

Eldis, bra form, jättefin mage, mer axlar skulle vara fint.

Helen@
2007-08-22, 12:16
Fortfarande riktigt köttig ser jag , inga planer på att kliva upp på scen igen?

*gah!* Vafalls, jag vill ju vara liten numera ju "köttig"?!...hmmm....damn, får dieta mer och ge fasiken i viktlyftandet ;)

Skämt åsido: lite kuriosa då - tröttnade ur rejält på gymmandet efter att ha, mer eller mindre, "bott" på gym sedan -89. Tränade inte alls på över året, promenerade inte ens. Mullade till mig (godis varje dag *mumma* + andra onyttiga livsmedel förtärdes), muskelmassan minskade drastigt men så en dag nu i februari som var vaknade jag till liv igen. Fick en chock av min egen spegelbild - hade gått upp en cirka 10 kg och det var då inte i muskelmassa iaf *spy* och såg ut som en soffpotatis.....Det var iof bra för då blev det startskottet till att "Nej, nu fan får det vara nog, så här vill jag då rakt inte se ut". Satte fart med gymmandet (dock inte så som innan) och allra mest med kondition/fettförbränningsträning. Träning allt mellan 2-4h, så gott som, varje dag (och gör fortfarande) och ganska strikt diet. Resultat -13 kg sedan februari och är nöjd med kropp/formen nu.....Så, "Pirre", nej, tävla varken ska eller vill jag igen (been there, done that). Vill kunna ha klänning/kjol på mig utan att se ut som en transvestit med den stora muskelmassan jag då hade. Tränar bra mycket mindre styrka nu, enbart för att se så snygg ut som möjligt....ha ha...inte bygga :D

Brinner däremot fortfarande för sporten och kommer följa den ändå, alltid, och ge den mitt fulla stöd, speciellt tjejer som väljer byggningen.

Mvh Helena, avdankad byggerska :Virro

T-train
2007-08-22, 12:18
Jahopp, nu vill man ju verkligen inte lägga upp några bilder på sig själv när både Anna och Helena visar sina mukkler *gah!*




+100 kändes som jag borde låtit bli o posta ser ju otränad ut brevid en starking som Helena

Helen@
2007-08-22, 12:21
Jahopp, nu vill man ju verkligen inte lägga upp några bilder på sig själv när både Anna och Helena visar sina mukkler *gah!*

De där armarna ser stoooora ut, vad mäter de? Bra form overall skulle jag vilja säga oxå!



Kom igen Tina, vet Du har massor av mukkler *flex*

Mäta armarna?! Huga, det håller jag inte på med längre, har fått för mig att jag ska försöka vara mer kvinnlig och då mäter man ju inte sina armar ju ;) nåja, jämförelsevis med innan så typ spaghettimått :D

//Helena

Helen@
2007-08-22, 12:26
Nu lägger ni av tjejer, annars blir det smisk för er hela bunten......Dåtid, dåtid vill jag poängtera (nåja, bilden är från helgen) ser numera ut som vem som helst som gymmat ett tag....In med bilder, det är mycket roligare än allt snack, och sluta med att nervärdera er själva. Alla är bra på sitt vis och man kan inte jämföra sig med en gammal kärring som tränat i snart 20 år ändå.....Så, kom igen nu girls.......

Så, som "Pirre" - Jag vill också se fler bilder och mindre snack :thumbup:

//Helena

Helen@
2007-08-22, 12:35
Också från i helgen som var.....

Eldhroka
2007-08-22, 12:37
Stor skillnad från senast jag såg bilder på dig. :)
Alltså bra skillnad. :D

Tackar. Kul att höra.


Jahopp, nu vill man ju verkligen inte lägga upp några bilder på sig själv när både Anna och Helena visar sina mukkler *gah!*

Wiiiiiie, vart håller du på o tar vägen kvinna?! Formen blir ju bara grymmare och grymmare för varje gång du postar en bild *drool*

*tihi*
Finns mycket kvar att ta av dock..

+100 kändes som jag borde låtit bli o posta ser ju otränad ut brevid en starking som Helena

Ehh, hallååå? Vågar jag så.....


Seså damer upp med bilder nu!!

Stumpis
2007-08-22, 13:32
Jösses vilka kvinns det finns på detta forum!
Bugar åt er allihop, grymma prestationer. :bow:
Lika bra att jag oxå vågar mig med här, var ju med i förra tjej-bilds-tråden, även om formen var lite annorlunda då...

Jepp, here we go!

T-train
2007-08-22, 13:39
Jösses vilka kvinns det finns på detta forum!
Bugar åt er allihop, grymma prestationer. :bow:
Lika bra att jag oxå vågar mig med här, var ju med i förra tjej-bilds-tråden, även om formen var lite annorlunda då...

Jepp, here we go!

Inget fel på den formen:) Looking damn goood!

no1fitness
2007-08-22, 13:48
...he he...tack, det duger för mig nowadays, har lämnat över byggandet till Dig kära Anna :) följer Dig med entusiasm och kollar gärna fler bilder på Din enorma utveckling de sista åren :thumbup: mycket bra jobbat vännen......

Kramen
//Helena

Vad gullig du är. :)
Nu blir jag om än mer taggad till att vara på topp tills december.
Tack ! *cupid*

no1fitness
2007-08-22, 13:49
Jösses vilka kvinns det finns på detta forum!
Bugar åt er allihop, grymma prestationer. :bow:
Lika bra att jag oxå vågar mig med här, var ju med i förra tjej-bilds-tråden, även om formen var lite annorlunda då...

Jepp, here we go!

My goodness ! :hbang:
Dina armar ska jag sno en natt när du sover. :devil:

Cilia
2007-08-22, 15:11
Också från i helgen som var.....
Vilken form du sitter inne med
vore kul att se dig innan du började igen



Jösses vilka kvinns det finns på detta forum!
Bugar åt er allihop, grymma prestationer. :bow:
Lika bra att jag oxå vågar mig med här, var ju med i förra tjej-bilds-tråden, även om formen var lite annorlunda då...

Jepp, here we go!
bra stumpan
ryggen ser bra ut, som om vidden har ökat men svårt att säga utan jämförelsebilder.
armarna är som vanligt bra.

har inte riktigt fattat om du har kört på under ditt uppehåll eller inte

Stumpis
2007-08-22, 15:23
T-train; tack tjejen! Det känns helt ok att bara träna för att må bra och för att det är kul. :)

no1; mina armar rör du inte, nåt som är i klass med dig kan jag väl få ha? *cry*

Cilia; vilka ögon du ligger inne med, du har så rätt så i att vidden på ryggen har ökat. Chins ftw. Och ja, jag har tränat under mitt Kolo-uppehåll, hela tiden, ungefär som vanligt. :)

Nu drar jag till Malta. Ses om en vecka!

nossie
2007-08-22, 16:09
Också från i helgen som var.....

Helen@ Du är grym!... :hbang:


nossie

Jorgen
2007-08-22, 16:18
Dagsformen...från igår*flex* Känner mig konstigt nog i rätt bra form. Har gått ner ett kilo o det finns mer att ta av..men ska ju inte tävla så det duger till dagsbehov;)
Men du är i rätt bra form så den känslan är inte så konstig.
På tal om tanter :D här kommer en till *flex*

//Helena

Ehrm, du får inte kalla dig själv för tant. En tant ligger inte inne med en fysik som din.
Det ser väldigt bra ut må jag säga.

Ironbabe
2007-08-22, 17:35
Stumpis: Det syns verkligen att du inte har legat på latsidan! Dina armar har alltid varit bra och nu har de blivit ännu bättre! Håller med Sillen om att vidden har förbättrats oxå! Skitsnyggt tjejen *cupid* :hbang:

Ironbabe
2007-08-22, 17:52
Efter ett hyffsat bröstpass på STK så vågar jag lägga upp en bild. Träningen går framåt och styrkan är på väg tillbaka :) Slätheten får ni på köpet, det är gott att fika! *drool*

(poseringen är inte den bästa jag vet, det är dock kul att leka BB)

AFanatic
2007-08-22, 17:52
Vadå slät? Jag ser ju tom ådror på biccen Tina! :hbang: Ser mkt pra ut.

Cilia
2007-08-22, 18:17
Vadå slät? Jag ser ju tom ådror på biccen Tina! :hbang: Ser mkt pra ut.
ärsch hon går bara med håven

men dom där pecsen ser ut att ha jobbat, strålande

babbett
2007-08-22, 18:35
Vilka tjejer säger jag bara!!!! :hbang: :hbang: :hbang:

T-train
2007-08-22, 18:42
Men du är i rätt bra form så den känslan är inte så konstig.


Tack, jag visste att det fanns en anledning till att jag gillar dig:)

Ryska_raketen
2007-08-22, 18:48
Efter ett hyffsat bröstpass på STK så vågar jag lägga upp en bild. Träningen går framåt och styrkan är på väg tillbaka :) Slätheten får ni på köpet, det är gott att fika! *drool*

(poseringen är inte den bästa jag vet, det är dock kul att leka BB)

Ser bra ut. Singel?

ligne
2007-08-22, 19:04
Ironbabe

jag tycker inte att du ska undvika att visa ansiktet för jag vill minnas att du är väldigt vacker.

för övrigt ser formen mycket bra ut :thumbup:

Ryska_raketen
2007-08-22, 19:25
Tror du att det är för att man är ful som man "mörkar" ansiktet? Nu är inte detta en ursäkt för min egen del, jag är ful.

Fairing
2007-08-22, 19:32
Efter ett hyffsat bröstpass på STK så vågar jag lägga upp en bild. Träningen går framåt och styrkan är på väg tillbaka :) Slätheten får ni på köpet, det är gott att fika! *drool*

(poseringen är inte den bästa jag vet, det är dock kul att leka BB)

wow , hoppas du kommer på Lördag. Har bakat speciellt goda bars till Tigge:D

Hälsa till Bosse i receptionen på STK från Don Frye då kommer han skina upp som en sol:D

Ironbabe
2007-08-22, 19:32
Vadå slät? Jag ser ju tom ådror på biccen Tina! :hbang: Ser mkt pra ut.
Tack tjejen, jag ska bli lika snygg som du :D Du måste ha en jäkligt bra syn du..för den där ådern orkar knappt igenom stoppningen men den gör tappra försök *fniss*


men dom där pecsen ser ut att ha jobbat, strålande
Japp, de fick jobba idag, de var så duktiga såååå. När får jag se dig komma o jobba på pecsen då?
Ser bra ut. Singel?
Thanx ryckiraketen. Jag har alltid plats för en toyboy till, när kommer du? ;)
Ironbabe

jag tycker inte att du ska undvika att visa ansiktet för jag vill minnas att du är väldigt vacker.

för övrigt ser formen mycket bra ut :thumbup:
Tack för komplimangen men nu var det träningsformen jag ville visa :D

Ironbabe
2007-08-22, 19:49
wow , hoppas du kommer på Lördag. Har bakat speciellt goda bars till Tigge:D

Hälsa till Bosse i receptionen på STK från Don Frye då kommer han skina upp som en sol:D

Jag har planerat att komma såklart. Meh..är det bara specialbars till Tigge? vad har jag gjort för fel då *cry*

Det står väldigt sällan någon i den där repan, hur ser han ut den där Bosse då så jag vet vem jag ska prata med :D

Fairing
2007-08-22, 19:59
Jag har planerat att komma såklart. Meh..är det bara specialbars till Tigge? vad har jag gjort för fel då *cry*

Det står väldigt sällan någon i den där repan, hur ser han ut den där Bosse då så jag vet vem jag ska prata med :D

Bosse skall vara där Mån-Fre 18,00-21,00, typ 188 ,115kg, snaggat mörkt hår

Kommer troligtvis hälsa på han i morgon

Med barsk ton brukar han säga: "haru träningskort ?? annars ingen träning"

Självklart får jag baka iordning något till mamsen oxå

tinus
2007-08-22, 20:06
Bosse skall vara där Mån-Fre 18,00-21,00, typ 188 ,115kg, snaggat mörkt hår

Kommer troligtvis hälsa på han i morgon

Med barsk ton brukar han säga: "haru träningskort ?? annars ingen träning"

Självklart får jag baka iordning något till mamsen oxå

Ja då kan du ju ta och hälsa på mig denna gång då..*slap*

:D

Tina din lilla lus.. Du lyckas alltid vara på STK de få gånger jag inte är där men jag tycker om dig ändå*cupid* och slät?! Knappast ser kanon ut!!!*flex*

Action
2007-08-22, 20:08
Sluta chatta i tråden.. förväntar mig ju bilder när tråden uppdaterats... *slap*


:D

Allan
2007-08-22, 20:25
Sluta chatta i tråden.. förväntar mig ju bilder när tråden uppdaterats... *slap*


:D

Bra där!

T-train
2007-08-22, 20:49
o en pecsbild till..nu saknas bara lite mer ben i den här tråden:)

heraso
2007-08-22, 20:50
Helen@: Om jag ser ut sådär när jag är "tant", då är jag en lycklig kärring! :hbang: :D

Muskelbyggaren
2007-08-22, 21:29
Beundransvärt, till alla som postat bilder! På Kolozzeum lär man sig verkligen att även tjejer kan bli grova.

Anna.L
2007-08-23, 21:43
Hoppas att ni ursäktar att jag inte postar någon bild men ville bara kommentera att jag är riktigt glad över att tråden lever vidare i ny form. Ni fortsätter att inspirera mig tjejer! *yourock*

bear.flowertwig
2007-08-23, 22:38
Sickna amasoner! :Virro


No1: hmm, vad var det för fel på röv-midje-ratiot menar du? :)

Helena: galet! :bow:

...för att nämna några. T-train behöver knappast skämmas å Tina ser ju alltid löjligt bra ut.



Men var är Afan i den här tråden...? *kissass*



Mer bilder bitte *cupid*

LadyInsane
2007-08-23, 22:47
o en pecsbild till..nu saknas bara lite mer ben i den här tråden:)

Det är väl dags att ställa upp.

Kan tyvärr inte träna påkarna på ett tag nu eftersom mina knän krånglar alldeles förmycket. Dethär är dock formen på dem...

42013
(Ska skärpa mig och ta riktiga bilder någon dag. :))

Sadde
2007-08-23, 22:52
Det är väl dags att ställa upp.

Kan tyvärr inte träna påkarna på ett tag nu eftersom mina knän krånglar alldeles förmycket. Dethär är dock formen på dem...

42013
(Ska skärpa mig och ta riktiga bilder någon dag. :))

Riktigt fina ben, så ska kvinnoben se ut! :thumbup:

Vinter
2007-08-23, 23:20
Det är väl dags att ställa upp.

Kan tyvärr inte träna påkarna på ett tag nu eftersom mina knän krånglar alldeles förmycket. Dethär är dock formen på dem...


Du skulle verkligen ta och leta runt bland specialister och se vad dem kan göra åt problemen. Har du kikat på olika typer av simmning eller vattenlöpning? Skulle kunna fungera som alternativ träning och spara dina knän. Men ser bra ut, vältränad juh :thumbup:

AFanatic
2007-08-24, 05:34
Sickna amasoner! :Virro

Men var är Afan i den här tråden...? *kissass*



Mer bilder bitte *cupid*

Instämmer. Många grymma tjejer på brädan.

Här är jag: Jag tränar knappt längre så jag lägger upp en bild där det ser ut så också, för som sagt det är ganska nära sanningen. 1-2 månader sedan:

http://img504.imageshack.us/img504/9075/picture114nk5.jpg

Cilia
2007-08-24, 06:51
Fanatico du är också grym.
Du har fin form där

Otto P
2007-08-24, 07:00
Instämmer. Många grymma tjejer på brädan.

Här är jag: Jag tränar knappt längre så jag lägger upp en bild där det ser ut så också, för som sagt det är ganska nära sanningen. 1-2 månader sedan:

http://img504.imageshack.us/img504/9075/picture114nk5.jpg

Jäklar vilken bredd, bra lats!

Ironbabe
2007-08-24, 07:12
Instämmer. Många grymma tjejer på brädan.

Här är jag: Jag tränar knappt längre så jag lägger upp en bild där det ser ut så också, för som sagt det är ganska nära sanningen. 1-2 månader sedan:


Meh..varför tränar du inte så mycket längre? skada? :(

Din rygg blir bara bredare och bredare, kanske tur att du vilar lite så du inte lyfter när det blåser ute :D

tinus
2007-08-24, 16:21
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

T-train
2007-08-24, 16:27
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Wow...vad bred du är:D När får vi se underdelen?

Jorgen
2007-08-24, 16:27
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Om jag klagar på någons blekhet är det som att kasta gigantiska stenar i små glashus.

Bra erectorer och traps, axlarna ser inte så tokiga ut heller i denna posen. Träningen verkar gett resultat. Formen verkar vara i rätt bra fas ser det ut som. Kommer att bli skitbra detta vännen. *cupid*

tinus
2007-08-24, 16:29
Wow...vad bred du är:D När får vi se underdelen?

Aldrig i helvete?!:D Antar att jag måste visa eländet på scenen men inte före dess du*whistle*

tinus
2007-08-24, 16:31
Om jag klagar på någons blekhet är det som att kasta gigantiska stenar i små glashus.

Bra erectorer och traps, axlarna ser inte så tokiga ut heller i denna posen. Träningen verkar gett resultat. Formen verkar vara i rätt bra fas ser det ut som. Kommer att bli skitbra detta vännen. *cupid*

Så sant,du är fasen ÄNNU blekare..Ska vi kanske tävla?10 ggr i solarium den som fortfarande är blekast vinner? Någonting säger mig att det är jag..*gah!*

Tack men om det ser ut som om jag har hyffsade axlar måste det vara en synvilla,för de ligger tyvärr rejält efter men skam den som ger sig!
Tack för de snälla orden*cupid*

Jorgen
2007-08-24, 16:37
Så sant,du är fasen ÄNNU blekare..Ska vi kanske tävla?10 ggr i solarium den som fortfarande är blekast vinner? Någonting säger mig att det är jag..*gah!*

Tack men om det ser ut som om jag har hyffsade axlar måste det vara en synvilla,för de ligger tyvärr rejält efter men skam den som ger sig!
Tack för de snälla orden*cupid*

Vi har en helt annan tävling att avgöra först. Har du funderat ut ett bra pris till mig när jag vinner över dig än? Eller jag får välja vad jag vill? :naughty:

Jag tror inte att dom ligger så mycket efter som du själv tycker att dom gör. Hade varit intressant att se en linepose framifrån.

Du vet att jag inte säger så bara för att vara snäll. Jag menar det. :)

Ryska_raketen
2007-08-24, 16:40
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Hade ju föredragit att få se hela bilden, som den du skickade över msn *whistle* Bra traps,axlar och armar! Lite mer köttandes med ryggen :)*flex*

tinus
2007-08-24, 16:54
Jörgen: Du..jag springer ifrån dig vilken dag som helst,så det är nog bäst du börjar tänka ut ett pris!
Ja visst vore det intressant:D men nu räcker det för idag!

Raketen: schhhhh!Den var enbart för privat bruk!*slap*

Ironbabe
2007-08-24, 18:26
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Men shiiiit vad du är snygg sis *drool* Axlarna ser verkligen biffiga ut, o de där armarna *flex*

Krampus
2007-08-24, 18:30
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Moste.....göra...klasonggrepp..på..dig...AAAAAARRR GH!!!

AFanatic
2007-08-24, 18:39
Fanatico du är också grym.
Du har fin form där

Jag känner mig inte sån! *cry* Jag går ju bara sönder hela tiden.

Tack. :)

Jäklar vilken bredd, bra lats!

Tack! Ja haha bred är jag allt.

Meh..varför tränar du inte så mycket längre? skada?

Din rygg blir bara bredare och bredare, kanske tur att du vilar lite så du inte lyfter när det blåser ute

Ja ryggen/bäckenet strular. Haha ja det kanske är bra...Bara jag fortsätter stretcha när jag inte tränar så kan det nog bli bättre. Tack tjejen.

Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Va tusan äter du egentligen. Har du speciell axelgröt? Ge mig receptet är du snäll. *popcorn* Ser über ut, snyggt!

bear.flowertwig
2007-08-24, 19:01
Instämmer. Många grymma tjejer på brädan.

Här är jag: Jag tränar knappt längre så jag lägger upp en bild där det ser ut så också, för som sagt det är ganska nära sanningen. 1-2 månader sedan:

http://img504.imageshack.us/img504/9075/picture114nk5.jpg


Tjusigt. Klyschor som "bra ram" mm snurrar förbi. Ryggen ser ju ladugårdsbred ut även i otränat läge.

Inte varit uppdaterad här så jag hade inte koll på skadeläget. Trist värre. Hade varit skoj att se dig på scen. Men du är väl inte direkt lastgammal så det ska väl hinnas med ändå när fabror doktorn rättat till dig :thumbup:

bear.flowertwig
2007-08-24, 19:02
Dagens BLEKA rygg.

Hårt. Brett. Imponerande!

Jorgen
2007-08-24, 19:23
Efter ett hyffsat bröstpass på STK så vågar jag lägga upp en bild. Träningen går framåt och styrkan är på väg tillbaka :) Slätheten får ni på köpet, det är gott att fika! *drool*

(poseringen är inte den bästa jag vet, det är dock kul att leka BB)

Smal midja, bra armar, fin röv och rejält tryck i pattarna. Vad mer kan man begära?

tinus
2007-08-24, 19:42
Ironboobies: Gullo!!*cupid*

Kjampus: Det ger du fn i!!*slap*

Afan: Äter?Just nu ingenting i stort sett*cry* Vad gillade du skorna?*drool*

Bear.. : Tack så mycket!

AFanatic
2007-08-24, 19:53
Tjusigt. Klyschor som "bra ram" mm snurrar förbi. Ryggen ser ju ladugårdsbred ut även i otränat läge.

Inte varit uppdaterad här så jag hade inte koll på skadeläget. Trist värre. Hade varit skoj att se dig på scen. Men du är väl inte direkt lastgammal så det ska väl hinnas med ändå när fabror doktorn rättat till dig :thumbup:

Tack. Då kanske det inte gör ngt att ryggträningen blir lite lidande pga problemen. ;) Den dag jag står på scenen igen tänker jag vara i mycket bättre form än första gången, och det sker förhoppningsvis innan jag blir tant på riktigt. :D



Afan: Äter?Just nu ingenting i stort sett Vad gillade du skorna?*drool*


Nej det är ju klart - men du får bra avkastning! Dösnygga. Du har snart ett MMS. :D

Domi
2007-08-24, 20:49
Tinus axlar... :thumbup:

no1fitness
2007-08-25, 05:12
Fantastico : Jag har berömt dig så många gånger för din rygg så denna gången får du vara utan fina ord. :D





Neeeeej då. Dina lats är så sjukt snygga, grymma och bra !! :hbang:


Tinus : Men WTF, är det tävling på gång igen och jag vet inget. *cry*
Ser ju galet hårt ut redan nu. ( Jag gissar att det blir SM ? ).

Smal midja...*drool* snygga axlar och bastanta klubbor.

Sexy baby !

Helen@
2007-08-25, 06:40
Slätheten får ni på köpet, det är gott att fika!

Ja, minsann gott är det, det är bara fattiga människor som inte har råd att fika :D

Tävling framöver igen? Tell me, jag har ju inte hängt med sista åren alls :)

//Helena

Helen@
2007-08-25, 06:40
Smal midja, bra armar, fin röv och rejält tryck i pattarna. Vad mer kan man begära?

Snuskgubbe :D

//Helena

Cilia
2007-08-25, 08:48
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.
Jag klagar aldrig på dig tinnitus.
Du är snygg

Yankeee
2007-08-25, 10:03
Grymt tinus :bow:

tinus
2007-08-26, 13:39
Tinus axlar... :thumbup:

Tack,jag jobbar som tusan på att få dem att växa..




Tinus : Men WTF, är det tävling på gång igen och jag vet inget.
Ser ju galet hårt ut redan nu. ( Jag gissar att det blir SM ? ).

Smal midja... snygga axlar och bastanta klubbor.

Sexy baby !

Nej nu har du visst missat någonting igen! Galet hårt är det inte men tack och ja det blir SM.

Hey!! Sexuella trakasserier!:D

Jag klagar aldrig på dig tinnitus.
Du är snygg

Nu börjar jag bli orolig..är du måhända full sillen?! Eftersom du säger så snälla saker ;)

Grymt tinus :bow:

Tack lilla sötnos.*kissass*

no1fitness
2007-08-27, 04:57
No1: hmm, vad var det för fel på röv-midje-ratiot menar du? :)



:D
Röven moste minska massor. *gah!*

Fed up
2007-08-27, 12:22
Idag har jag haft fototajm och målet som var att vara i bättre form än förra året har utvärderats. Tveksamt om jag klarade det, men vafasen. Fler bilder och bilder från förra året finns i min journal *reklam reklam*

http://hanzo.mine.nu/~cm/1111.jpg
http://hanzo.mine.nu/~cm/22.jpg
http://hanzo.mine.nu/~cm/66.jpg
Här slår jag "en sissa", hehe
http://hanzo.mine.nu/~cm/7.jpg
http://hanzo.mine.nu/~cm/12.jpg

Slartibartfast
2007-08-27, 12:29
Riktigt snyggt, feddan! Du ser riktigt fit ut! :thumbup: :thumbup:

Rahf
2007-08-27, 12:45
Feddan: Det tar sig! Formen är bättre än förra året men du ser minst lika stor ut.

iNCREDiBLE
2007-08-27, 12:47
Riktigt snyggt, feddan! Du ser riktigt fit ut! :thumbup: :thumbup:


+1! :hbang:

Corpze
2007-08-27, 15:30
håller med, mkt snygg kropp!

Ironbabe
2007-08-27, 15:35
Fed up: Visst klarade du det! Jag tycker det ser ut som du har förbättrat formen allover :thumbup: Lite mer axlar och rygg så blir det skitfint! Vet inte om det står nånstans men hur lång är du o vad väger frk?

Fed up
2007-08-27, 15:44
Riktigt snyggt, feddan! Du ser riktigt fit ut! :thumbup: :thumbup:

Feddan: Det tar sig! Formen är bättre än förra året men du ser minst lika stor ut.

+1! :hbang:

håller med, mkt snygg kropp!

Tack snällingar! Finns mycket kvar att jobba på, men man ska vara glad för det man har.

Fed up: Visst klarade du det! Jag tycker det ser ut som du har förbättrat formen allover :thumbup: Lite mer axlar och rygg så blir det skitfint! Vet inte om det står nånstans men hur lång är du o vad väger frk?

Tack! Ja, lite mer av allt vill jag ha, utom fläsk förstås, men jag jobbar på. Nu är målet att vara i ännu bättre form om ett år, då jäklar! :devil:

Vafan, har ni inte lärt er mina stats utantill än? Jag som trodde att ni inte gjorde annat än samla fakta om mig...Jaja, jag är 170 cm och väger 58-59 kg.

WheyProtein
2007-08-27, 17:17
Fed Up: Läckert värre! :thumbup:

rememberence
2007-08-27, 17:42
Ser riktigt bra ut, tycker nästan att ljuset inte gör dig rättvist?

Cilia
2007-08-27, 19:33
Jag håller med både Slarti (OMFG!!!!) och Ironboobies här Feddan.
Kul

Fed up
2007-08-27, 21:00
Jag håller med både Slarti (OMFG!!!!) och Ironboobies här Feddan.
Kul

Bra, var extra nyfiken på din åsikt eftersom du tyckte jag inte hunnit ifatt vad gällde axlar och armar. Tycker iof. inte att de är så mycket bättre än förra året, ganska jämnbra, men vissa andra delar har iallafall blivit lite bättre.

Fed Up: Läckert värre! :thumbup:

Tack!:em:

Ser riktigt bra ut, tycker nästan att ljuset inte gör dig rättvist?

Tack! Njä, ljuset är inte opti direkt, men det blir nog inte mycket bättre i vårt hem (om jag inte sätter inte spottar i taket lite raskt), tyvärr.

AFanatic
2007-08-27, 21:18
Fedup: Instämmer i hyllningskören - det ser riktigt bra ut. Du har definitivt lyckats, du ser större ut (muskulärt) än tidigare och mer slimmad samtidigt. Good work! :hbang:

T-train
2007-08-28, 05:38
Tycker alla som är mer slimmade än mig är skitfula*grr27* ..eller vänta..var det avundsjukadn som talade:smash:

Feddidupip ser bra ut:thumbup: Viist mer ben behövs, men skillnad från förra året apsolutt

Fed up
2007-08-28, 13:30
Fedup: Instämmer i hyllningskören - det ser riktigt bra ut. Du har definitivt lyckats, du ser större ut (muskulärt) än tidigare och mer slimmad samtidigt. Good work! :hbang:

Tack tjejen!!


Tycker alla som är mer slimmade än mig är skitfula*grr27* ..eller vänta..var det avundsjukadn som talade:smash:

Feddidupip ser bra ut:thumbup: Viist mer ben behövs, men skillnad från förra året apsolutt


Haha, jo, men visst behöver benen mer smisk. Tyvärr är det lilla som finns på dem nu i stort sett bara fläsk men ja, nu kan det ju bara bli bättre typ...Imorgon är det benpass!!:devil:

rememberence
2007-08-28, 15:06
Tack! Njä, ljuset är inte opti direkt, men det blir nog inte mycket bättre i vårt hem (om jag inte sätter inte spottar i taket lite raskt), tyvärr.

Hade en känsla av det, du har massa, det syns :)

Ironbabe
2007-08-28, 15:16
Ja, minsann gott är det, det är bara fattiga människor som inte har råd att fika :D

Tävling framöver igen? Tell me, jag har ju inte hängt med sista åren alls :)

//Helena

Nähädu, har ska det inte tävlas. Jag säger som Jörgen: Mysträning ftw! Har tappat alldeles för mycket för att kämpa om en respektabel placering så jag myser på ett tag till :D

no1fitness
2007-08-28, 16:15
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Lexidos
2007-08-28, 16:17
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Riktigt fin form :thumbup:

Krampus
2007-08-28, 16:24
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Alltså du är så jävla grym, snygg, überfysik och jag skulle kunna tänka mig att ha barn med dig om det inte vore för din fula dialekt. :)

Seriöst: :thumbup: Kanon. Men försök få till bättre ljus om det är möjligt.

Edit: Magen ser ut att ha blivit riktigt bra. Det var väll din svaga del när du körde AF?

Slartibartfast
2007-08-28, 17:21
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Sheissebananen!1!!!1 :eek:

Inte visste jag du var så galet bra! :bow:

Är du fitnessare ännu, eller har du gått över till byggning?

Jorgen
2007-08-28, 18:30
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Du har gott om tid på dig att öva in poserna. Det kommer att se skitbra ut i december.
Formen verkar ha förbättrats rätt bra sen sist. :thumbup:

Corpze
2007-08-28, 18:31
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

OMFG.... shit, riktigt bra form på dig du! :hbang:

AFanatic
2007-08-28, 18:36
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Nu börjar det likna ngt - jag får mer o mer en BB-känsla ju fler bilder med tiden du postar. :hbang: Grymt!

Yankeee
2007-08-28, 18:38
no1 ser ut som en no1 ska göra :)

Ironbabe
2007-08-28, 19:10
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Fasiken Anna, nu börjar jag tro att du faktiskt tränar ;)

heraso
2007-08-28, 20:17
no1: W-O-W! *drool* :hbang:

bear.flowertwig
2007-08-28, 20:27
:D
Röven moste minska massor. *gah!*

Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D


Jag tror inte röven moste nåt alls :D

Jorgen
2007-08-28, 20:28
Jag tror inte röven moste nåt alls :D

Du tror väl inte att det kommer att gå så bra på tävling om inte formen vässas?

bear.flowertwig
2007-08-28, 20:55
Du tror väl inte att det kommer att gå så bra på tävling om inte formen vässas?

Något annat har jag inte sagt.

Jorgen
2007-08-28, 20:59
Jag tror inte röven moste nåt alls :D

Något annat har jag inte sagt.

Då tolkade jag din förra post fel. Förstod inte riktigt vad du menade med den.

Yucko
2007-08-28, 21:15
Då tolkade jag din förra post fel. Förstod inte riktigt vad du menade med den.

Ah, det är bara du som får skoja lite om andras fysik. :thumbup:

bear.flowertwig
2007-08-28, 21:16
Då tolkade jag din förra post fel. Förstod inte riktigt vad du menade med den.

Jag syftade på att jag misstänker att man nog ska ta hennes självkritik med en grävskopa salt. Vilket ju visar sig på bilden. Det ser ju galet bra ut även innan formen är 100%ig.

Piranha
2007-08-28, 22:45
Eftersom formen kommer sakta men säkert så postar jag en bild från poseringsträningen i morse. :em:
Inte perfekt pose, men jag ger mig inte. :D

Sjukt hur mycket du får in midjan när du hårdnar till, den där ration blir grymm :thumbup: .

Linjerna på benen kommer bättre och bättre.

Fed up
2007-08-28, 22:56
Ser grymt ut no1! Snacka om att bli utklassad här i tråden...:em: :D

no1fitness
2007-08-29, 06:46
Alla underbara kommentarer förtjänar ett eget svar !

Riktigt fin form

Tusen tack !

Alltså du är så jävla grym, snygg, überfysik och jag skulle kunna tänka mig att ha barn med dig om det inte vore för din fula dialekt.

Seriöst: Kanon. Men försök få till bättre ljus om det är möjligt.

Edit: Magen ser ut att ha blivit riktigt bra. Det var väll din svaga del när du körde AF?

Haha, din dialekt då ? ;)
Ja, ljuset är sådär. Ska försöka fixa till det lite tills nästa gång.
Magen ser faktiskt rätt så bra ut i latspreadposen, men annars vet jag inte om den blivit så förbättrad tyvärr. Jäkla skitmuskel...

Marcus brukar säga att det är synd att jag inte har några magrutor med tanke på resten. :D

Sheissebananen!1!!!1

Inte visste jag du var så galet bra!

Är du fitnessare ännu, eller har du gått över till byggning?

Tackar Slarti.
Dissar du mig eller ? ;) Det är byggning som gäller i år i alla fall så får vi se efter det.

Du har gott om tid på dig att öva in poserna. Det kommer att se skitbra ut i december.
Formen verkar ha förbättrats rätt bra sen sist.

Tackar domarn, vi får hoppas det.
Ja, det har den faktiskt. Eller som Marcus uttryckte det " Fan vad du gått ner i fett !" He he, det blir lite skillnad när man spänner upp sig lite.
OMFG.... shit, riktigt bra form på dig du! :hbang:

Nu börjar det likna ngt - jag får mer o mer en BB-känsla ju fler bilder med tiden du postar. Grymt!

Kul bruden ! Jag börjar komma in i byggartänkandet jag också. :)

no1 ser ut som en no1 ska göra

Kram på dig Spankis.

no1fitness
2007-08-29, 06:50
Fasiken Anna, nu börjar jag tro att du faktiskt tränar

Hehe, visst är jag bra på att maska med träningen.

no1: W-O-W!

Tack så mycket Heraso. :em:

Jag tror inte röven moste nåt alls :D

Haha, inte det. Se bild nedan...;)

Sjukt hur mycket du får in midjan när du hårdnar till, den där ration blir grymm .

Linjerna på benen kommer bättre och bättre.

Tack ! Jag har turen att hja rätt så smal midja och breda höftben ( som jag annars hatar btw ) som gör att det blir en ok x-form.
Danke, benen börjar komma faktiskt.

Ser grymt ut no1! Snacka om att bli utklassad här i tråden...

Tack coola bruden !
Det lär jag inte göra. Du har gjort bra framsteg Feddan. :thumbup:
Snygg bikini också.


Sådär, en bild till från igår och där framgår det ju tydligt vart det mesta av fettet sitter...
Ursäkta att bilden blev lite kapad. Det är inte helt lätt att veta vart man ska stå med självutlösare.

Mirre
2007-08-29, 10:53
Lite fett kan jag allt skåda. :devil: Men bara lite och mycket mukkler! Går precis som det ska! Framåt! :thumbup: Funderar på om inte vi har ungefär lika smala midjor. :D

Domi
2007-08-29, 11:29
No1 :hbang:

chidde
2007-08-29, 13:18
no1fitness
är det tabu och fråga om en kvinnas midjemått? :D

AFanatic
2007-08-29, 16:39
Jag har 69 cm nu och minskar förhoppningsvis runt 4-5 cm tills tävlingen i december.

Wohooo! Alltså är jag inte allt för fet. :D (Vi delar samma midjesiffror nämligen.) ;)

no1fitness
2007-08-29, 17:34
Wohooo! Alltså är jag inte allt för fet. :D (Vi delar samma midjesiffror nämligen.) ;)

En bra siffra. :D

Din midja är galet smal i tävlingsform Fanatic ! *cupid*

Mirre
2007-08-29, 20:58
En bra siffra. :D

Din midja är galet smal i tävlingsform Fanatic ! *cupid*

Då är jag med i gänget (1 cm mindre bara). :D

Fed up
2007-08-29, 21:17
Jag kan också vara med i er klubb, men tyvärr är det här enda punkten som min fysik är lik era...*cry*

Men man ska ju ha nåt att jobba för också.:thumbup:

eleni
2007-08-29, 21:19
Ja shit nu kommer jag aldrig posta några bilder i denna tråden.
Dwarfed 4 life *cry*

Fed up
2007-08-29, 21:22
Ja shit nu kommer jag aldrig posta några bilder i denna tråden.
Dwarfed 4 life *cry*

Vadå, du är ju mycket biffigare än var jag är, gnäll inte! :smash:

ps. tränar du på gerdahallen? jag kommer kanske köra där två gånger i veckan nu för jag har tvåtimmars hål i mitt schema i lund då.

eleni
2007-08-29, 21:27
Vadå, du är ju mycket biffigare än var jag är, gnäll inte! :smash:

ps. tränar du på gerdahallen? jag kommer kanske köra där två gånger i veckan nu för jag har tvåtimmars hål i mitt schema i lund då.


Och har 10 cm tjockt lager av underhudsfett på hela kroppen. Jag är mjuk som bomull.

Nej jag tränar inte på Gerdahallen längre. De har renoverat där hela sommaren och gymmet har varit hullerombuller. Det blir nog skitbra när det är klart, men då bor jag förhoppningsvis inte kvar i Lund.

Fed up
2007-08-29, 22:20
Och har 10 cm tjockt lager av underhudsfett på hela kroppen. Jag är mjuk som bomull.

Nej jag tränar inte på Gerdahallen längre. De har renoverat där hela sommaren och gymmet har varit hullerombuller. Det blir nog skitbra när det är klart, men då bor jag förhoppningsvis inte kvar i Lund.

Äsch, vi vill se bilder på dig oavsett bomullsfaktor.

Vet du när det ska vara färdigt? Var ska du flytta, om man får fråga?

no1fitness
2007-08-30, 08:24
Då är jag med i gänget (1 cm mindre bara). :D

Vad var det jag sa !? Smalare midja än vad jag har. :D :thumbup:

Piranha
2007-08-30, 08:42
Vad var det jag sa !? Smalare midja än vad jag har. :D :thumbup:

Jag skulle vilja kommentera det hela, men då måste jag banna mig själv sen. *gah!*

Cilia
2007-08-30, 15:01
Jag skulle vilja kommentera det hela, men då måste jag banna mig själv sen. *gah!*

GO GO GO GO

Marija
2007-08-30, 18:25
Postade raddaflickor föreställer här under sist dagar, så jag skulle postade något bryter.

http://img249.imageshack.us/my.php?image=dcs0001ua9.jpg

Marija
2007-08-30, 18:42
http://img411.imageshack.us/img411/7854/dsc0003xn5kw9.jpg

Marija
2007-08-30, 18:45
http://img411.imageshack.us/img411/5207/dsc0002av4xb9.jpg

Marija
2007-08-30, 18:50
http://img115.imageshack.us/img115/2100/camera0207nd2op5.jpg

Marija
2007-08-30, 18:52
http://img115.imageshack.us/img115/132/camera0187sc7gd5.jpg

Marija
2007-08-30, 19:05
Idag har jag haft fototajm och målet som var att vara i bättre form än förra året har utvärderats. Tveksamt om jag klarade det, men vafasen. Fler bilder och bilder från förra året finns i min journal *reklam reklam*

http://hanzo.mine.nu/~cm/1111.jpg
http://hanzo.mine.nu/~cm/22.jpg
http://hanzo.mine.nu/~cm/66.jpg



Wooow girl, very very sexy, specialy mage :hbang: :hbang:

Eat good and train as hard as possible.

Marija
2007-08-30, 19:08
Dagens BLEKA ( Ha! nu kan ni inte klaga på det sillen å jörgen:D ) rygg.

Incredible :hbang:

Marija
2007-08-30, 19:11
Jösses vilka kvinns det finns på detta forum!
Bugar åt er allihop, grymma prestationer. :bow:
Lika bra att jag oxå vågar mig med här, var ju med i förra tjej-bilds-tråden, även om formen var lite annorlunda då...

Jepp, here we go!

Stumpis always big and strong

bear.flowertwig
2007-08-30, 19:11
Haha, inte det. Se bild nedan...;)


Äsch, PETITess ;)

Cilia
2007-08-30, 19:12
Postade raddaflickor föreställer här under sist dagar, så jag skulle postade något bryter.

http://img249.imageshack.us/my.php?image=dcs0001ua9.jpg
Jäklar vad du har växt.
Bra utveckling där

Mirre
2007-08-30, 19:21
http://img115.imageshack.us/img115/2100/camera0207nd2op5.jpg

Wow Marija! Fantasticno si narasla! *flex*

Ironbabe
2007-08-30, 19:35
Maria: Help..stor tjej du! Finns det tävlingsplaner tro?

Muskelbyggaren
2007-08-30, 19:50
Marjia, satan i gatan, grövsta tjejen på Kolozzeum?

Tuniz
2007-08-30, 20:29
Riktigt grov Marija! :O

you go, girl! :hbang:

Jorgen
2007-08-30, 20:56
Marija: Det ser mycket bra ut. Bra vidd på ryggen, ruskiga axlar, bra armar. Jag frågar som Ironbabe. Finns det några tävlingsplaner? För det finns potential iallafall.

Fed up
2007-08-31, 07:25
http://img115.imageshack.us/img115/2100/camera0207nd2op5.jpg

Grymt! Vilken biff!

Wooow girl, very very sexy, specialy mage :hbang: :hbang:

Eat good and train as hard as possible.

Tack så supermycket!:em:

Det ska jag, lovar!*flex*

heraso
2007-08-31, 08:34
Marija: Impressive!

ZHTOHELLAS
2007-08-31, 08:46
http://img115.imageshack.us/img115/2100/camera0207nd2op5.jpg

Större än dom flesta killar här på kolozzeum :D
Sjukt stor för att vara kvinna :hbang:

Stumpis
2007-08-31, 09:04
Marija; looking great! I´m really impressed (och mer än lite avundsjuk...) :hbang:

Vinter
2007-08-31, 09:10
Fan, inte kul att bli dwarfad av tjejer nuförtiden :D
Grymt imponerande fysik på eder damer.

no1fitness
2007-08-31, 11:08
Marija : Satan vad du är stor ! Även om jag sett dessa bilder tidigare så blir jag minst lika imponerad nu !! :hbang:

Har benen växt lika mycket som överkroppen ? :)

no1fitness
2007-08-31, 11:09
Äsch, PETITess ;)

Hehe, smickrare där. :D

Marija
2007-09-01, 17:24
Marija : Satan vad du är stor ! Även om jag sett dessa bilder tidigare så blir jag minst lika imponerad nu !! :hbang:

Har benen växt lika mycket som överkroppen ? :)

Tack Anna. Fråga inte mig att för mitt lägger benen. Det högväxt folket har mycket ofta problem med lägger benen ( I am 179 cm tall). Mig pröva förmiddag ;) ;)

Marija
2007-09-01, 17:27
Marija; looking great! I´m really impressed (och mer än lite avundsjuk...) :hbang:

Thanks Stumpis I am also impressed with You strong, big and muscular girl.

Marija
2007-09-01, 17:30
Wow Marija! Fantasticno si narasla! *flex*

Hvala Mirjana. Izgledas perfektno na novoj slici.

Jorgen
2007-09-01, 17:31
Tack Anna. Fråga inte mig att för mitt lägger benen. Det högväxt folket har mycket ofta problem med lägger benen ( I am 179 cm tall). Mig pröva förmiddag ;) ;)

That much muscles with your height is very impressive.
It would be interesting to see you on stage. Any plans to compete?

Marija
2007-09-01, 17:39
That much muscles with your height is very impressive.
It would be interesting to see you on stage. Any plans to compete?

First I will try in powerlifting, maybe also in bodybuilding, but I am little bit afraid of rigorous diet. Thanks on compliments Jorgen

Marija
2007-09-01, 18:25
Heraso, Cilia, tuniz, Muskelbyggaren, Ironbabe tack a lot

Fåtalet föreställer mer av mig

http://img530.imageshack.us/img530/9969/camera0176fi3.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/9827/camera0216vo2.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8256/camera0227rl5.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/1012/camera0237ab0.jpg

http://img530.imageshack.us/img530/504/camera0247ht9.jpg

Marija
2007-09-01, 18:31
En mer från todayen som är ledsen, 50 kg hantels

http://img266.imageshack.us/img266/1293/hpim0592no5.jpg

Banken pressen med 100 kg från däckar

http://img404.imageshack.us/img404/3505/workout025ck7.jpg

Fed up
2007-09-01, 19:13
En mer från todayen som är ledsen, 50 kg hantels

http://img266.imageshack.us/img266/1293/hpim0592no5.jpg


Ledsen?

Jag vill se dig i de obligatoriska poserna!*flex*

Du är grymt biffig!:thumbup:

Piranha
2007-09-02, 07:32
First I will try in powerlifting, maybe also in bodybuilding, but I am little bit afraid of rigorous diet. Thanks on compliments Jorgen

Great wide back, shoulders and biceps, trapz, but if you plan to compete as a bodybuilder you need to put a whole lot more mass on the legs.

:thumbup:

Rosett
2007-09-03, 22:10
Ojojoj... Vilken tråd!
Jag tänkte mig lite motivation men nu inser jag bara hur sjukt långt jag har kvar innan jag ens kan komma i närheten av de allra flesta här :em:

Vilka tjejer! Jag ska också bli stark! *flex*

LadyInsane
2007-09-03, 22:11
Ojojoj... Vilken tråd!
Jag tänkte mig lite motivation men nu inser jag bara hur sjukt långt jag har kvar innan jag ens kan komma i närheten av de allra flesta här :em:

Vilka tjejer! Jag ska också bli stark! *flex*

Kör hårt! Jag inte heller i närheten, men slänger upp bilder ändå!!:hbang:

Rosett
2007-09-03, 22:42
Haha, jag kanske måste lägga upp bilder. Mest som en kontrast, så alla andra får se hur vältränade de är ^^

Vi får se om jag törs. Måste hitta kameran dessutom...

LadyInsane
2007-09-03, 22:43
Haha, jag kanske måste lägga upp bilder. Mest som en kontrast, så alla andra får se hur vältränade de är ^^

Vi får se om jag törs. Måste hitta kameran dessutom...

I annat fall så är det bra att ha bilderna för sig själv. Då kan du jämföra senare och se vilka skillnader du har uppnått. :)

Frida-Mari
2007-09-04, 00:23
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg

Frida.B
2007-09-04, 00:49
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg

så fiint :)

Raggis
2007-09-04, 00:55
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg


Gryyyyyyyyyyyyyyymt :hbang:

mela
2007-09-04, 00:57
Marija: Great as always! I'm always impressed by you.

Krampus
2007-09-04, 01:20
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg

Det är quoata långa inlägg-dagen!!! :hbang:

no1fitness
2007-09-04, 06:21
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg

Jag vill också quota !! :D

Frida, din hårdhet är galen redan nu. Är du inte rädd för att slita ut dig ?
Du är ju typ tävlingshård redan nu.

Ahh, ådror på vaderna. *me like*

tntballe
2007-09-04, 07:33
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

alltid lika imponerande :thumbup:

lectris
2007-09-04, 08:31
[QUOTE=Frida-Mari;2496377]Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

oh *cupid* grym form, och jag gillar din top. Rosa :love:

Ironbabe
2007-09-04, 11:12
Frida: Du är ett jäkla monster!!! FREAK!!! ådror på benen lixom *gah!* kommer fan aldrig hända en annan..du finns inte *poff* :D

blekfet2
2007-09-04, 11:18
Heraso, Cilia, tuniz, Muskelbyggaren, Ironbabe tack a lot

Fåtalet föreställer mer av mig



http://img266.imageshack.us/img266/9827/camera0216vo2.jpg

http://img404.imageshack.us/img404/8256/camera0227rl5.jpg

http://img266.imageshack.us/img266/1012/camera0237ab0.jpg

http://img530.imageshack.us/img530/504/camera0247ht9.jpg


Mäktigt! *kissass*

Hur många år ligger bakom det bygget?

Juliette
2007-09-04, 12:31
[QUOTE=Frida-Mari;2496377]Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny203.jpg

oh *cupid* grym form, och jag gillar din top. Rosa :love:

Samma här! Är avis på både formen och topen! :)

Stumpis
2007-09-04, 12:40
Frida-Marie; helt underbart! Ådra på vaden... :hbang:
Ironbabe; det tåls att säga igen: dina axlar... *gah!*

Slartibartfast
2007-09-04, 14:39
Så långt tycker jag du inte har kvar att gå, och med tanke på hur långt du har gått...hatten av och :bow:

Beror ju iofs på vart hon siktar...

Scratch89
2007-09-04, 18:56
Du har så underbart fina former, Amy. Sen tycker jag att du poserar grymt för att inte ha tränat så mycket, och så har du bra vader också, ser det ut som. :)

Frida-Mari
2007-09-04, 20:06
Du är den verkliga trendsättaren här om någon! Den vägen du har gått känns det inte som jag skulle komma i närheten av. Träna på och ju mer muskelmassa du får desto bättre förbränning får du. Det har hänt massor, så sug åt dig av komplimangerna, det är du värd

+1!! Amy, du är verkligen en inspirationskälla!!!


men ang min näsa vet jag inte vilka ögon du ser med*spy* (-den e mitt absoluta komplex nr ETT)
------------------------------------------------------------------



Juliette, Lectris: tack tjejer! Jag har gått lös på linnet, det var faktiskt mkt sötare innan :D -men jag är ingen söt tjej ;)

Tina: du vet vad jag ska ha i utbyte för mina benvener *kissass*

Stumpis: Tack! fler ådror SKA fram*s*

Anna: Jag måste ju ligga i för att inte hamna allt förmånga mil efter Fitness No ONE! Näe, jag känner mej inte så sliten fysiskt ännu men visst är dieten tuffare denna gång helt klart -inte konstigt iofs eftersom jag var långt ifrån hård på min första tävling. Du ser (ruskigt) bra ut! Ser fram emot att stå breve dej på scenen (det Vet du!)

Tntballe & Krampus: :)

Frida: Right back at Ya!

Feddan: Vi får hoppas på att det inte införs fotoförbud på LP *s*Du får ta med dej Doris o komma o hälsa på snart! På nästa löp ska vi ta valpar är det tänkt, så håll utkik efter BRA hemåt Bellis kommande små änglar

no1fitness
2007-09-05, 07:01
+Anna: Jag måste ju ligga i för att inte hamna allt förmånga mil efter Fitness No ONE! Näe, jag känner mej inte så sliten fysiskt ännu men visst är dieten tuffare denna gång helt klart -inte konstigt iofs eftersom jag var långt ifrån hård på min första tävling. Du ser (ruskigt) bra ut! Ser fram emot att stå breve dej på scenen (det Vet du!)



Tack Frida. Detsamma !
Vi gymägare ( gymdrivare ) kommer bli grymma i december.:D

Ådror på benen är ett mål som jag ska försöka nå också, annars snor jag nog dina på inregistreringen. ;)


Banditen : Ännu mer framsteg. Snart är du där du vill vara. Duktig tjej. *klappar på huvudet som på min Bandit* :D

no1fitness
2007-09-05, 07:03
Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)

LadyInsane
2007-09-05, 07:32
INSANE!!:Virro

Ser otroligt bra ut!:thumbup:

heraso
2007-09-05, 07:36
Woho!*flex*

You go girl!:thumbup:

Mirre
2007-09-05, 07:39
Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)

Anna, vad ska jag säga? Sådärja, GRYMT BRA!! Så synliga skillnader för varje kort du lägger in. Och jag förutsätter att detta är bara början... :hbang:

Ironbabe
2007-09-05, 07:50
Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)

YES!! Let the picture battle begin *flex*

*ropen skallar* Frida och Anna

lectris
2007-09-05, 07:50
Fler bilder i min journal. :)

Bilden på magen i journalen var ju helt.. otroligt.. ja.. jag finner inga ord. :Virro Helt galet bra!

Cilia
2007-09-05, 07:55
Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)
snyggve, min favobild av dom *s*

Juliette
2007-09-05, 08:37
Juliette, Lectris: tack tjejer! Jag har gått lös på linnet, det var faktiskt mkt sötare innan :D -men jag är ingen söt tjej ;)


Jooooo, du är ju jättesöt, och din näsa likaså!

Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)

Grym bild, grym kropp :thumbup:

Det är så inspirerande att kolla på era bilder!

Fed up
2007-09-05, 08:59
nummerett: Vafasiken, du ser ju redan markant hådare ut än på förra bilden som du postade för vad? en vecka sen? crazy! :hbang:

no1fitness
2007-09-05, 11:03
Tack som f*n allihop ! *cupid* *cupid*
Jag blir verkligen jätteglad och taggad till att fortsätta när jag läser era komplimanger och svar.
Faktiskt så blir jag själv överraskad över hur "lätt" jag gått ner denna gången. Jag rör mig inte massor tycker jag ( iaf inte så jag tycker att jag verkligen sliter ), men fettet bara försvinner ändå.

Mirre : Nu är det dags för dig att lägga upp en bild hörredu ! :)

Tina : Haha försöker du dra igång något va ?! Va ?! :D

Feddan : Ja, det är exakt en vecka mellan bildera. Tackar !!

Sillen : Min favvo också. Synd att inte latspread är en av de obligatoriska för damerna. :D

Frida-Mari
2007-09-05, 14:27
Tina : Haha försöker du dra igång något va ?! Va ?! :D



Sjukt snyggt Anna! Förstår du nu varför jag måste ligga i? *gah!*
Jag har ju ingen chans mot din massa men jag ska definitivt göra mitt yttersta för att komma in på scenen så bra jag kan (jag har varit på väg att hoppa av min satsning 1 och tio ggr men skam den som ger sej :thumbup: )

Ja, Tina är en fena på att "försöka dra igång saker" :D Tur för mej att usb-uttaget på vår kamera verkar pajat, annars hade jag tänkt slänga upp en helkroppsbild jag med, men det är nog lika väl att det inte går -du är FÖR grym *drool*

Kram till dej och dina busmonster (hundarna, inte dommarstyrkan *s*)

chidde
2007-09-05, 15:01
BQ: kul och se att det händer saker varje gång du lägger upp en bild, och det var grova armar den här gången :thumbup:

no1fitness
2007-09-05, 18:48
Sjukt snyggt Anna! Förstår du nu varför jag måste ligga i? *gah!*
Jag har ju ingen chans mot din massa men jag ska definitivt göra mitt yttersta för att komma in på scenen så bra jag kan (jag har varit på väg att hoppa av min satsning 1 och tio ggr men skam den som ger sej )

Ja, Tina är en fena på att "försöka dra igång saker" :D Tur för mej att usb-uttaget på vår kamera verkar pajat, annars hade jag tänkt slänga upp en helkroppsbild jag med, men det är nog lika väl att det inte går -du är FÖR grym

Kram till dej och dina busmonster (hundarna, inte dommarstyrkan *s*)

Tack Frida, men så som du ser ut så måste JAG ligga i. :)
Din hårdhet kommer få att matcha och det gör att jag kör ännu hårdare. :D

Ge inte upp för guds skull ! Även om det är långa dagar nu i starten på gymet ni jobbar på, så går allt bara man vill och är nog motiverad.

Du, det är tur för MIG att din usb-uttag krånglar. Men jag är dock nyfiken på hur du ser ut i helkropp för det tror jag aldrig att jag sett. :)

Rock on ! Du är grym !!

Marija
2007-09-05, 20:44
Holy Cow Marija!!
You are GREAT!!!

I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...



http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/ny191.jpg

Tack Frida, är du också stor. Din lika väg för underarmenlooks kartlägger av Los Angeles. Och ditt knuffar den ursnygga looken

Marija
2007-09-05, 20:47
Ok, efter Fridas ådror på benen så kommer här min lilla defform. Dock på väg framåt i alla fall.:thumbup:

Fler bilder i min journal. :)

Nice, nice, nice

Marija
2007-09-05, 20:52
Mäktigt! *kissass*

Hur många år ligger bakom det bygget?


Jag utbildade kickboxing av 3 år, och jag har lyftt allvarliga 6 gå i ax. Tack

no1fitness
2007-09-06, 06:03
Nice, nice, nice

Thanks, and same to you ! :thumbup:

Klo
2007-09-06, 09:38
I´m just getting smaller and smaller :smash: But I guess that´s part of the game in dieting...



Men vilket jäkla lårsvep :eek:
Snyggt!

Eldhroka
2007-09-06, 11:08
Nu vill jag synas igen.. :em:

Så jäkla nöjd med passet idag.
(rapport i journalen ikväll)
Tog lite bilder när jag kom hem.



42430

42431

42432

Otto P
2007-09-06, 11:41
Nu vill jag synas igen.. :em:

Så jäkla nöjd med passet idag.
(rapport i journalen ikväll)
Tog lite bilder när jag kom hem.


Ser bra ut!
Grova armar :thumbup:

BarbieBottom
2007-09-06, 12:31
Nu vill jag synas igen.. :em:

Så jäkla nöjd med passet idag.
(rapport i journalen ikväll)
Tog lite bilder när jag kom hem.



Ser riktigt fräsch och hälsosam ut. De är de jag också är ute efter, skall följa din journal och lära mig *flex*

Fairing
2007-09-06, 12:36
Nu vill jag synas igen.. :em:

Så jäkla nöjd med passet idag.
(rapport i journalen ikväll)
Tog lite bilder när jag kom hem.


Ser jäkligt bra ut :D Lycka till och kämpa på*flex*

Frida-Mari
2007-09-07, 11:29
Tack Frida, men så som du ser ut så måste JAG ligga i.
Din hårdhet kommer få att matcha och det gör att jag kör ännu hårdare.

Ja, eller hur att du måste :smash:
Nej, du behöver inte bli hårdare tycker jag *whistle* *s*

Ge inte upp för guds skull ! Även om det är långa dagar nu i starten på gymet ni jobbar på, så går allt bara man vill och är nog motiverad.

Du, det är tur för MIG att din usb-uttag krånglar. Men jag är dock nyfiken på hur du ser ut i helkropp för det tror jag aldrig att jag sett.

Rock on ! Du är grym !!

Nej då, jag ska inte ge upp...har en tung period just nu bara, kan inte sova på nätterna. I natt sov jag 2 tim, är ledig idag så jag ska försöka ta igen några timmar samt städa & tvätta (hur hinner DU med allt..? fats det GÅR bara man VILL, I know *s*)

Fått iordning kameran nu, men jag ljög lite ang helkroppsbilden viss, men NÄSTAN helkropp iaf...

Det är DU som är grym....see U soon bejbi!

KLO: Oj! Tack så jättemkt!!!

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet067.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet118-1.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet095.jpg

Otto P
2007-09-07, 11:40
Mäktigt bygge!
Ser stenhård ut FM :thumbup:

Slartibartfast
2007-09-07, 12:09
Galet bra form på Frida-Mari!

Ryska_raketen
2007-09-07, 12:11
Mycket fint Frida-Mari!! Tryck in da bitZz!!

Calle Siren
2007-09-07, 12:20
Jäklar va bra Frida! I´m impressed :hbang:

Mvh Calle Sirén

Ryska_raketen
2007-09-07, 12:21
Upp med lite mer bilder du med calle! Du är ju inne i rätt tråd menar jag ;)

Calle Siren
2007-09-07, 12:33
Upp med lite mer bilder du med calle! Du är ju inne i rätt tråd menar jag ;)
Kanske du som ska posta här, tänker på ditt temporära överskott av östrogen :Virro haha
OT: Ska du kolla SM Tony?

Deceiver85
2007-09-07, 13:43
http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet067.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet118-1.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet095.jpg

Uhm, ja, vad ska man säga, "det syns att du tävlar"? Ser mycket bra ut, gillar främst axlarna på första bilden, damn! :hbang:

Stumpis
2007-09-07, 13:48
Frida-Mari; Jäklar va snyggt! Lyfter på hatten, bugar och bockar. :bow: :bow:

Corpze
2007-09-07, 15:25
http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet067.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet118-1.jpg

http://i240.photobucket.com/albums/ff316/LeraSoda/bildergymmet095.jpg

GRYM fysik där Frida-Mari *cupid*