handdator

Visa fullständig version : Kreatin Fråga


ggg
2007-08-13, 19:31
Tja alla, har bara en liten fundering... mitt kreatin (Star Nutritions) tog slut igår och jag har en nyköpt burk Fairing Kreatin Monohydrate, jag vet att det inte är ett måste att ta uppehåll efter en kreatinkur men hur är det om man byter mellan olika varumärken.. kan jag bara fortsätta som vanligt eller behövs ny uppladningsfas eller är ett uppehåll rekommenderat?

Handcuff
2007-08-13, 19:33
Tja alla, har bara en liten fundering... mitt kreatin (Star Nutritions) tog slut igår och jag har en nyköpt burk Fairing Kreatin Monohydrate, jag vet att det inte är ett måste att ta uppehåll efter en kreatinkur men hur är det om man byter mellan olika varumärken.. kan jag bara fortsätta som vanligt eller behövs ny uppladningsfas eller är ett uppehåll rekommenderat?

Monohydrat som monohydrat..så varför byta bara för att etiketten har andra bokstäver :confused: Svar: Nej du kan köra på som vanligt.

ggg
2007-08-13, 22:49
ah ok, tackar för svaret, bara att kötta på som vanligt då :hbang:

Alfred Nobel
2007-08-13, 23:01
Det tycker jag, kör på.

EiseltUK
2007-08-13, 23:06
Det tycker jag, kör på.

Niklas, det går inte att svara på ditt pm. Du får maila oss din fråga på vanlig mail eller så måste du acceptera privata pm under inställningarna.