handdator

Visa fullständig version : Dagsformen på Daniiiel


Daniiiel
2007-08-12, 20:00
Eftersom dagsforms tråden inte finns kvar så får jag väl skapa en egen. Riktig sälform men styrkan är grym nu. Började deffen för en vecka sen.

http://i19.tinypic.com/6fkdgyr.jpg

http://i10.tinypic.com/67qr3m8.jpg

mela
2007-08-12, 20:03
Vi Vill Se De Olbigatoriska Vi Vill Se De Obligatoriska!

Raggis
2007-08-12, 20:07
Ser grymt ut Daniel. Bra armar, bra guns, bra trapz... I like!

L-Sami
2007-08-12, 20:09
Jävligt bra massa, deff på det där blir kanonens :thumbup:

Animalistic
2007-08-12, 20:12
bra massa & groooff kropp


PS; i LAV din tatuering *cupid*

vsson
2007-08-12, 20:19
Riktigt grov och jävla nice gadd. Minus för vantarna. =)

Daniiiel
2007-08-12, 20:26
Tack tack för alla kommentarer*cupid*

Handskarna är hardcore som fan, råkade tvätta dom i för höga grader en gång så det är ett äventyr varje gång man ska försöka få på dom.

Dnepr
2007-08-12, 20:32
En deff hade inte skadat. Bra att du har börjat.

Cilia
2007-08-12, 20:32
bra massa
handskar är def hardcore, jag kör med handskar
kan man bli tuffare?



En deff hade inte skadat.
äsch, mulligt är gulligt

Daniiiel
2007-08-12, 20:33
En deff hade inte skadat.

Om du läser lite nogrannare så kommer du se att jag precis startat deffen;)

Daniiiel
2007-08-12, 20:35
En deff hade inte skadat. Bra att du har börjat.

Nu har du editat din post 3 gånger, svårt att bestämma dig?

Dnepr
2007-08-12, 20:38
Nu har du editat din post 3 gånger, svårt att bestämma dig?

Jag tycker man ska använda tiden till det den är till för.

Jacksatan
2007-08-12, 20:40
En deff hade inte skadat. Bra att du har börjat.

haha, ja det kom ju från rätt person. tjockis.

Jacksatan
2007-08-12, 20:42
föresten känner jag att alla positiva omdömen man fsjälv fått här på kolo genast tappat en smula i värde...

Dnepr
2007-08-12, 20:42
haha, ja det kom ju från rätt person. tjockis.

Det var längesen jag var tjock. Nu är jag bara grov med ett kolossalt tryck. Men ändå har jag inte kört sånt som du har kört.

Daniiiel
2007-08-12, 20:43
bra massa
handskar är def hardcore, jag kör med handskar
kan man bli tuffare?


Jo jag håller med fullt ut:D Förstår inte riktigt denna avsky för handskar, tycker det är döskönt att ha.

Jacksatan
2007-08-12, 20:43
Det var längesen jag var tjock. Nu är jag bara grov med ett kolossalt tryck. Men ändå har jag inte kört sånt som du har kört.

Det kanske du borde, det var en "hell of a ride" så länge det varade

Daniiiel
2007-08-12, 20:44
Eran chat får gärna fortsätta i någon annan tråd.

Jacksatan
2007-08-12, 20:48
Eran chat får gärna fortsätta i någon annan tråd.

Fine.
Omdöme: Bred midja och för mkt fett för att göra nån vettig analys. Däremot har du ju helt klart muskler och jag tror pecsen o axlarna kommer se bra ut när du deffat ner dig.

Daniiiel
2007-08-12, 20:50
Fine.
Omdöme: Bred midja och för mkt fett för att göra nån vettig analys. Däremot har du ju helt klart muskler och jag tror pecsen o axlarna kommer se bra ut när du deffat ner dig.

Jo helt klart..blir lätt lite väl mycket skitmat när man "bulkar". Magen är nog där det hamnat mest fett.

LadyInsane
2007-08-12, 20:52
Oj, min kommentar blev raderad.

Menade helt enkelt att jag skulle vilja se bilder på benen.

Daniiiel
2007-08-12, 20:53
Oj, min kommentar blev raderad.

Menade helt enkelt att jag skulle vilja se bilder på benen.

Haha ja din kommentar var lite rolig men nog fattade jag att det var benen du reffererade till:D

LadyInsane
2007-08-12, 20:58
Haha ja din kommentar var lite rolig men nog fattade jag att det var benen du reffererade till:D

Bra det!

Aldrig för mitt liv att jag skulle uttrycka perversheter i trådar fyllda av bilder på nakna grabbar...*whistle*

Yucko
2007-08-12, 21:10
Glömde svara..105 ligger den på.

Mycket kött *flex* Bra tryck i gunsen helt klart.

Hur mycket ska herrn gå ner? Hoppas du orkar köra hela vägen, än fast det är riktigt tråkigt att dieta.

Daniiiel
2007-08-12, 21:21
Mycket kött *flex* Bra tryck i gunsen helt klart.

Hur mycket ska herrn gå ner? Hoppas du orkar köra hela vägen, än fast det är riktigt tråkigt att dieta.

Kommer börja med 10 kilo och se hur det ser ut därifrån. Har inget mål att bli superrippad utan vill mest komma i en mer trivsam vikt och form. Tär på psyket att vara knubbig.

Sniggel
2007-08-12, 22:18
Hur länge har du varit på din nuvarande vikt?
Detta är bara min personliga erfarenhet men jag tycker inte det är en bra idé att gå upp i vikt och helt plötsligt börja deffa, bättre isåfall att stanna kvar på sin nuvarande maxvikt och utnyttja styrkan och prestera på gymmet i några månader innan man börjar deffa för att hinna bygga lite kvalitetsmuskler/styrka till innan man sätter igång deffen. men nu kanske du varit på den vikten ett tag?

Daniiiel
2007-08-14, 16:25
Hur länge har du varit på din nuvarande vikt?
Detta är bara min personliga erfarenhet men jag tycker inte det är en bra idé att gå upp i vikt och helt plötsligt börja deffa, bättre isåfall att stanna kvar på sin nuvarande maxvikt och utnyttja styrkan och prestera på gymmet i några månader innan man börjar deffa för att hinna bygga lite kvalitetsmuskler/styrka till innan man sätter igång deffen. men nu kanske du varit på den vikten ett tag?

Tja har väl legat på 100+ i snart ett halvår. Skulle jag vara smart så vore det väl bättre att ligga kvar här som du säger ett tag till nu när styrkan är så bra å så. Men som sagt det känns som man missar en del när man känner sig så knubbig, muskler är inte allt.

Daniiiel
2007-08-30, 21:31
Lite uppdatering, har inte hänt så mycket 3kg ner än så länge. Har strypt kolisarna ganska hårt nu och kommer ligga på under 2000kcal i 3 veckor och se vad som händer.

http://i18.tinypic.com/63hznsl.jpg


Slänger in en liten offtopic bild med, var och körde "airsoft" eller vad det heter. Var som counterstrike IRL och man använde gevär som skjöt soft air kulor. Vi använde bara en vanlig hood som skydd så jävlar var det kändes när man blev nermosad av skott, har hela kroppen fulla av sånnahär märken:D Men kul som fan var det!

http://i1.tinypic.com/4ut9o36.jpg

LadyInsane
2007-08-30, 21:41
Ser ju ut att vara nice tryck i pecs och biceps..!

Har svårt att slita blicken från din karp...*cupid*

Daniiiel
2007-08-30, 22:01
Ser ju ut att vara nice tryck i pecs och biceps..!

Har svårt att slita blicken från din karp...*cupid*

Bröst har alltid varit min bästa muskelgrupp..i love tits*cupid*

Du får komma å schmeka karpen :naughty:

Martin.Svensson
2007-09-01, 14:55
Lite svårt att säga nått om vad som släpar, men lite muskler finns ju.

Sen beror ju det lite på vad du hjar för mål, men med en deff skulle det kunna bli en bech kropp!

Bara att kötta på!

Daniiiel
2007-09-01, 18:24
Lite svårt att säga nått om vad som släpar, men lite muskler finns ju.

Sen beror ju det lite på vad du hjar för mål, men med en deff skulle det kunna bli en bech kropp!

Bara att kötta på!

Just nu är väl mest målet att komma i en trivsam form, annars har jag inga mål alls förutom att sakta bli större och starkare. Jag har inte samma diciplin som du*cry*