handdator

Visa fullständig version : Samma vikt men ...


nboi
2007-08-12, 02:04
Om någon i förbifarten säger att guuud så smal du blivit, men trots det så är det ca 1år sen du träffat personen ifråga och har samma vikt nu som då. Hur fan ska man tolka sånt som en styrketränade snubbe ?. Typ har jag blivit mindre ? ...oh noooes ? jävla dilemma det där hehe.

Rahf
2007-08-12, 02:06
Om någon i förbifarten säger att guuud så smal du blivit, men trots det så är det ca 1år sen du träffat personen ifråga och har samma vikt nu som då. Hur fan ska man tolka sånt som en styrketränade snubbe ?. Typ har jag blivit mindre ? ...oh noooes ? jävla dilemma det där hehe.

Du har bättre form än förra årets sälfest.

Var det vad du ville höra? Den här tråden passar väl nästan bättre i allmänt.

nboi
2007-08-12, 02:11
hehe fin reply där, sälfest tack :). Men smal är inte det man vill höra igentligen när man lyfter vikter 5dar i veckan, typ biffig eller nått. Men smal wtf. Bah skulle lika gärna bara kört kardio i stället för styrke 5dar iveckan senaste året hehe.

Raggis
2007-08-12, 02:30
Sätt igång och ät?

Eddie Vedder
2007-08-12, 07:38
hehe fin reply där, sälfest tack :). Men smal är inte det man vill höra igentligen när man lyfter vikter 5dar i veckan, typ biffig eller nått. Men smal wtf. Bah skulle lika gärna bara kört kardio i stället för styrke 5dar iveckan senaste året hehe.

Vill du höra "vad grov du har blivit" så lyder du helt enkelt Raggis råd om att sätta igång och höja energiintaget. Ser inte riktigt ditt problem faktiskt, uppenbarligen är du inte särskilt grov men kanske i fin form för det.

Jag skulle personligen föredra alternativ 2 men vill man höra att man är grov så är det ju helt enkelt dit du måste sträva. Hade du överätit ordentligt i kombination med din styrketräning hade du inte fått höra att du blivit smal, tro mig.;) Nu menar jag inte att du skall sträva efter att bli fet men att bli fetare är tyvärr en "bieffekt" (ett nödvändigt ont helt enkelt) av att bli muskulärt grövre.