handdator

Visa fullständig version : DM häruppe.. var när hur?


emmzan
2007-08-06, 15:38
nåå?

O.W.
2007-08-20, 21:20
nåå?

ingen som vet...

När och var går DM i Östra distriktet?

[MUPP]Animal
2007-08-21, 16:00
Egentligen skulle Täby AK hållt i DM i år igen men Eskilstuna och Tumba ville så gärna och därför har vi tagit på oss en annan tävling i början av nästa år istället. Så jag tror att DM kommer gå i Eskilstuna. Men nästa år hoppas jag att vi kommer ha DM igen.

emmzan
2007-08-23, 07:02
Mjaha, några preliminära datum??

Antar det är SL i e-tuna och bänk i tumba då?

petersson
2007-08-23, 08:42
Mjaha, några preliminära datum??

Antar det är SL i e-tuna och bänk i tumba då?

DM i Eskilstuna låter som grejer *popcorn*

sweetkarolina
2007-08-24, 11:38
DM i Eskilstuna låter som grejer *popcorn*

men det kommer inte att hända.

antagligen inget i Tumba heller.

O.W.
2007-08-24, 12:37
men det kommer inte att hända.

antagligen inget i Tumba heller.

:confused:

[MUPP]Animal
2007-08-24, 20:50
Jaha men det här verkar ju väldigt intressant. Vi hade mer än gärna arrangerat årets DM, men var ju andra klubbar som SÅÅÅÅ gärna ville istället.

emmzan
2007-08-25, 09:56
Som vanligt bestäms det i sista minuten med andra ord. Trist när man inte har en aning om när saker sak ske och hela tiden får hoppas på att det inte krockar med jobbet när det väl blir beslutat :(

z_bumbi
2007-08-28, 08:11
Animal;2478977']Jaha men det här verkar ju väldigt intressant. Vi hade mer än gärna arrangerat årets DM, men var ju andra klubbar som SÅÅÅÅ gärna ville istället.

Jag vet inte vad som sas på mötet och protokollet berättar ju inte hur man kom till det beslutet som är, jag saknar t ex en rad om en begäran från berörda klubbar om att de vill arrangera och då särskilt just SL-DM.
Jag har satt blåslampan på lite folk idag men det finns också omständigheter som kan förklara varför det har strulat denna gång, jag ska hålla koll på vad som händer och när jag vet något helt klart inklusive datum så slängar jag ut det här.

sweetkarolina
2007-08-28, 12:16
okej, jag vet (men det kan ju ändras...) att väsby kommer hålla i BP-DM antingen 6:e oktober eller 13:oktober. (de hade bestämt 13:onde men skulle se om det gick att byta till 6:e)

SL-DM har jag nada koll på.

Tumba har problem som klubb och halva ASK's arrangerande krafter åker till VM i österrike typ 7-8:onde oktober, därför kan de ej ta DM.

petersson
2007-08-28, 14:26
okej, jag vet (men det kan ju ändras...) att väsby kommer hålla i BP-DM antingen 6:e oktober eller 13:oktober. (de hade bestämt 13:onde men skulle se om det gick att byta till 6:e)

SL-DM har jag nada koll på.

Tumba har problem som klubb och halva ASK's arrangerande krafter åker till VM i österrike typ 7-8:onde oktober, därför kan de ej ta DM.

Trevligt med väsby, då slipper man ju åka genom/runt hela stockholm för att komma fram :)

O.W.
2007-08-28, 22:52
okej, jag vet (men det kan ju ändras...) att väsby kommer hålla i BP-DM antingen 6:e oktober eller 13:oktober. (de hade bestämt 13:onde men skulle se om det gick att byta till 6:e)

SL-DM har jag nada koll på.

Tumba har problem som klubb och halva ASK's arrangerande krafter åker till VM i österrike typ 7-8:onde oktober, därför kan de ej ta DM.

Ja men det är väl bra att andra klubbar än ASK, Tumba och ibland Södra kör alla större tävlingar i distriktet. Bra att Väsby tar ett DM och kanske Täby. I Väsby har jag persat så det funkar:) går rykten om att det finns på bild där ännu:D .

O.W.
2007-09-09, 18:21
Finns det några nyheter om någon klubb kör DM?

Ifall det inte blir SL-DM är det någon som vet när(datum) några klubbar kommer köra sin serieomgång i oktober?

z_bumbi
2007-09-13, 16:53
ASK Eskilstuna har båda DM i år, mer info på styrkelyft.se

En liten skräll då jag trodde Väsby var klara för bänken men nu får jag äta mammas mat två helger i oktober..

O.W.
2007-09-15, 20:04
ok, om det är någon som känner till någon klubb runt sthlms området som kör en källartävling istället för SL-DM och något annat datum så hojta gärna till.

z_bumbi
2007-09-25, 07:25
Bänk-DM går tydligen i Katrineholm vilket var en nyhet..

sweetkarolina
2007-09-25, 10:58
Bänk-DM går tydligen i Katrineholm vilket var en nyhet..

ASK upptäckte att de även skulle arrangera seriefinal i OL samma dag som BP-DM därav ett hastigt "lokalbyte" men ASK hjälper nog till i Katrineholm med arrangemanget. *whistle*

Sicket kaotiskt distrikt ni har.


Olov, det är ju visserligen inte i Sthmlsområdet men jag hörde rykten om nån liten tillställning i Sölden som du nog kan tävla på *rolleyes*
Ses där btw.

mini
2007-09-27, 06:44
Brukar det finnas anmälningslistor publicerade innan tävlingsdagen? Hittade inget på ASK's hemsida.

z_bumbi
2007-09-27, 20:04
Brukar det finnas anmälningslistor publicerade innan tävlingsdagen? Hittade inget på ASK's hemsida.

http://www.styrkelyft.se/files/{EDDE689B-BE44-42D6-83DB-256AA55229DC}.doc

mini
2007-09-27, 21:05
http://www.styrkelyft.se/files/{EDDE689B-BE44-42D6-83DB-256AA55229DC}.doc

Tack.
Jag ska äta upp mig till 75.

O.W.
2007-09-28, 07:09
Tack.
Jag ska äta upp mig till 75.

*popcorn*

O.W.
2007-09-28, 07:15
ASK upptäckte att de även skulle arrangera seriefinal i OL samma dag som BP-DM därav ett hastigt "lokalbyte" men ASK hjälper nog till i Katrineholm med arrangemanget. *whistle*

Sicket kaotiskt distrikt ni har.


Olov, det är ju visserligen inte i Sthmlsområdet men jag hörde rykten om nån liten tillställning i Sölden som du nog kan tävla på *rolleyes*
Ses där btw.


Tack Karro att du fixade en tävling till mig:) då kan jag åka lite störtlopp på fritiden också*whistle*

Trevligt att du ska dit.

sweetkarolina
2007-09-28, 18:49
Tack Karro att du fixade en tävling till mig:) då kan jag åka lite störtlopp på fritiden också*whistle*

Trevligt att du ska dit.

Hehe, det var så lite så *whistle*

Störtlopp?? Själv tänkte jag ta med bikinin, är bara några mil ner till Italien...

O.W.
2007-09-29, 20:48
Hehe, det var så lite så *whistle*

Störtlopp?? Själv tänkte jag ta med bikinin, är bara några mil ner till Italien...


Bikini? Vi har ju massa trikåer med oss, de fungerar bra som baddräkter.

Nitrometan
2007-09-30, 10:22
Störtlopp?? Själv tänkte jag ta med bikinin, är bara några mil ner till Italien...
Jag känner till ett bra hus nära en strand (med utsikt över Medelhavet) nära Genua som ni kan hyra...

Mats Loefstroem
2007-09-30, 10:35
Olof och Karro på italiensk badsemester? Inte helt väntat faktiskt. Men då kanske Sweetkarolina kan lära Olof uppskatta högklassig espresso i alla fall...

sweetkarolina
2007-09-30, 17:01
Bikini? Vi har ju massa trikåer med oss, de fungerar bra som baddräkter.

Bada du i trikån, så tar jag bikinin. Jag är för blyg för att visa tuttarna.

Genua var typ 30 mil bort, det känns jobbigt att pendla upp till arenan, pust ska redan köra 170 mil tor. Såg dock att det går en flod genom Sölden, kan ju bada där istället.

Mats: Mission impossible eller? (Isåfall försöker jag gärna:D)