handdator

Visa fullständig version : Hårt satsande byggare söker hårt satsande träningspartner


Gymguy
2003-04-08, 07:36
Tjena
_
__ Värt ett försök att efterlysa en träningspartner här. Bor man i Jönköping är man ganska ensam om att satsa på byggning, eller? Finns det någon hårt satsande byggare i Jönköping som saknar en träningspartner?

Volymträning står på programmet för mig, efter en längre deff. Har mkt flexibla arbetstider, så jag kan nog anpassa mig efter dig. Är superdisciplinerad i gymmet och allt som har med träning att göra.

Om du finns och saknar tränigspartner, hör av dig, så kör vi ett pass eller två, pratar ihop oss och ser hur det funkar. Fakta om mig hittar du i min profil, där även adressen till min hemsida finns.

Roland (alias GymGuy)

Munter
2003-04-08, 07:40
Schysst fysik på bilderna ! Hoppas du hittar någon kollega :)

Gymguy
2003-04-08, 09:25
Hej,

tackar! Jo, det är ju det som är problemet. På sörre orter är ju koncentrationen av byggare litet större. Här i Jönköpig är man så vit jag vet ännu ganska ensam. Hoppas det finns nån där ute ...

Officer
2003-04-08, 09:45
Håller med om att du har riktigt bra fysik!
Hoppas du hittar en passande träningspartner.

Gymguy
2003-04-08, 10:44
Tjena,

tack "anabolic protein". I byggarhänseende saknar jag Stockholm en hel del. Flyttade därifrån för snart 2 år sedan. Man försöker väl göra sina intryck i bodybuilding världen härifrån isället - inte så lätt. Fast jar ett projekt på gång faktiskt med MuscleMag Internationals Bob Kennedy. Har skrivit en bok om byggares matvanor och vilka konsekvenser dåliga matvanor kan få. Tror att boken kommer att lyfta ganska många ögonbryn. Den kommer väl i höst.

Kör hårt,

Roland

FUn-tex SSwinger
2003-04-08, 11:20
Intressant, kommer boken möjligtvis komma ut på svenska eller är det enbart amerikanska som gäller?

Pudzianovski
2003-04-08, 11:23
Dig jag har man ju hört talas om. ända till min stad.

:D

Lycka till med din byggning.

.:IronPumper:.
2003-04-08, 13:55
var hittar ni bilderna?

Pez
2003-04-08, 14:12
Originally posted by Gymguy
Fakta om mig hittar du i min profil, där även adressen till min hemsida finns.

Roland (alias GymGuy)

Först vill jag bara säga välkommen till Kolozzeum. :thumbup:

Sen vore det kul om du la upp några bilder i våran bildkategori, då din hemsida inte klarar så mycket trafik. :D

mvh
/pez

Gymguy
2003-04-08, 15:25
Tack killar för de positiva kommentarerna. Angående boke "Anabolic protein" så heter den "Eating to win, losing your mind? The eating and dietig behaviors of bodybuilders and power sprot athletes", dvs Äter du för att vinna eller bli knäpp? Kroppsbyggare och kraftsportars ät ' och dietbeteenden. Om de blir en säljsucce kommer den säkert att äversättas. Någon liknande bok finns inte att tillgå någonstans, men det ligger i Bob Kennedys hand.

Pez, tack flr välkomnandet. Jag försökte faktiskt infoga bilder hör i norse, men det visade sig vara ganska svårt. Alla bilder var för stora i Kilobytes oavsett hur mycket jag förminskade upplösningen. Nu är jag ganska ny i sådana hör foruumsammanhang, så jag vet inte riktigt hur det funkar. Jag lär mig väl.

mvh

Roland

z_bumbi
2003-04-08, 15:35
Gymguy: Några exempel från boken ? Är det analys av dieter som är allmänt förekommande eller vad går den ut på ?

Gymguy
2003-04-08, 15:50
Boken handlar om vad som händer med psyket när man deffer OCH med kroppen.... och framför allt varför. Deff är något som somliuga gör och förlprar både optimal prestation och sinnesnärvaro -för att inte tala om att ingen vill vara kompis med någon som hårddeffar :-) De är snarstuckna, irriterade, glömska, ibland deppade.... och det intressantaste är kanske att de ibland faller offer för illusioner, som bokstavligen är hjärnspöken, nämligen att i brist på tillräcklig energi och näring störs deras kroppsuppfattning uta att de är medvete om det. De blir aldrig deffade nog, ser för taniga eller för stora, eller för osymmetriska ut m m. TROTS att alla runt omkring tycker att de aldrig sett bättre ut.

Boken diskuterar hur man skall undvika detta och kommer därför in på myter, kroppsfettsnivåer, "roid rage" ... som sannolikt inte existerar... me det gör faktiskt "diet rage", boken abslutas med förslag på hur - och varför - offseason ätandet bör se ut, och hur tävlingsförberendande diet bör se ut för att man skall fungera optimalt - inte bara kroppsligt utan psykiskt. De två följs åt - alltid!

Roland

z_bumbi
2003-04-08, 16:38
Gymguy: Verkar intressant !:thumbup: