handdator

Visa fullständig version : Biverkningar av kosttillskott


diablogtr
2007-08-02, 16:57
Jag har börjat bli kass i magen av Fierce och undrar om det är någon mer än jag som blir det av no produkter, och vad ni gjorde åt saken? Det är mer än halva burken kvar och känns som bortkastade pengar att slänga det... Jag kan inte ta det med mat heller eftersom det tar bort B-alanin effekten.


Här är innehållsförteckning om nån är intresserad.

Supplement Facts
Serving Size: 17g
Servings Per Container: 50
Amount
Per Serving % Daily
Value*
Calories 0 0%
Calories from Fat 0 0%
Sugars 0 g 0%
Cell Hydration Matrix 4.0 g †
(Dicreatine-Malate, Creatine-Malate, Creatine-Ethyl-Ester
HCI)
Neuro Substrates 3.8 g †
(L-Taurine, N-Acetyl-L-Glutamine, L-Tyrosine & Caffeine
Anhydrous)
Creatine AssimilatorTM 2.5 g †
(Betaine Anhydrous & Glycocyamine, Guanidinopropionic
Acid (3-GPA™)
DuralastTM Matrix 2.4 g †
(Glucuronolactone & L-Aspartic Acid, b-Alanine)
Nitro NO 2.25 g †
(L-Arginine-Alpha-Ketoglutarate & L-Ornithine
Alpha-Ketoglutarate)
*Percent Daily Values are based on a 2,000 calorie diet.
†Daily Value Not Established
Other Ingredients:
Citric Acid, Calcium Silicate, Natural and Artificial Flavors (Spray Dried Orange Oil, Spray Dried Orange Juice), Aspartame1, Acesulfame-K, F.D. & C. Colors (Red No. 40, Yellow No. 6)

NO Yeast, Corn, Wheat, Sugar, Salt, Soy, Dairy, or Fish added.

1PHENYLKETONURICS: Contains Phenylalanine
Recommended Use: Take 1 scoop and mix into 12oz. of cold water 30 minutes before your workout and/or immediately upon awakening.
Warning! Do not exceed one scoop per serving or two scoops per 24 hour period. Space servings at least 6 hours apart. Do not consume past 6pm.
Before beginning any program of weight loss, consult your health care practitioner.
***These statements have not been evaluated by the FDA. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Handcuff
2007-08-02, 16:58
Ge fan i skiten. Garanterat mer prestationshöjjande att vara bra i magen....*screwy*

Alfred Nobel
2007-08-02, 16:59
Jusst nu finns det två alternativ.

1. Sluta använda preparatet och återgå till normal hälsa
2. Fortsätt förbruka fierce men ta smällarna

Är man med i leken får man leken tåla :/

diablogtr
2007-08-02, 18:11
Ge fan i skiten. Garanterat mer prestationshöjjande att vara bra i magen....*screwy*
Dom dagarna man får en bra effekt uppväger nog de dåliga dagarna, hmm

Jusst nu finns det två alternativ.

1. Sluta använda preparatet och återgå till normal hälsa
2. Fortsätt förbruka fierce men ta smällarna

Är man med i leken får man leken tåla :/
japp :/

Doris
2007-08-02, 19:04
kreatin generellt ger mig rännsketa :/

ikariotis
2007-08-02, 19:05
jag blir också risig av fiecre

Rahf
2007-08-02, 22:10
Är huvudet dumt får kroppen lida.

Det räcker med att säga det, tolka det hur ni vill.

Spawn
2007-08-03, 11:19
Jag äter Sumplex Creatin köpte det igår och märkde direkt att magen sa ifrån kanske hade att göra med att jag råkade ta 1 matsked! istället för 1 tesked shit vad jag e korkad. Men tog en till nu efter träningen fy vad det smakar piss och ger gaser.

gibfel
2007-08-03, 12:23
Fierce hjälpte mig inte ett piss*grr* Är typ psykiskt till 90%. Tror man på det så funkar det, tror man inte på det så funkar det inte. Mest en psykologisk prestationshöjare enligt mig.

leddan
2007-08-03, 18:16
jag är inne på min tredje burk fierce och tycker att det är en bra produkt.blev lite kass i magen i början men d gick över

blekfet2
2007-08-03, 19:08
Fierce hjälpte mig inte ett piss*grr* Är typ psykiskt till 90%. Tror man på det så funkar det, tror man inte på det så funkar det inte. Mest en psykologisk prestationshöjare enligt mig.

Jasså, för mig funkar det helt klockrent. Kan bero på att jag då kanske är inte är psykiskt klen?!