handdator

Visa fullständig version : Vad bör man skriva på kuveret innehållande arbetsansökan?


Stoltz
2007-08-02, 16:01
Imorgon ska jag iväg och söka jobb, besöka några butiker, skaka hand, skratta åt dåliga skämt och lämna ansökan. Dock står jag nu i valet och kvalet.
På kuveren som innehåller mitt personliga brev och min CV, står butikens namn. Men ska jag inte skriva mer därtill, på själva kuveret?

Tips, förslag och dåliga skämt välkomnas.

X-ecuter
2007-08-02, 16:06
Imorgon ska jag iväg och söka jobb, besöka några butiker, skaka hand, skratta åt dåliga skämt och lämna ansökan. Dock står jag nu i valet och kvalet.
På kuveren som innehåller mitt personliga brev och min CV, står butikens namn. Men ska jag inte skriva mer därtill, på själva kuveret?

Tips, förslag och dåliga skämt välkomnas.



Mjältbrand skrivet med getblod :naughty:

Dålig humor man har LoL

schabo-labo
2007-08-02, 16:09
"Arbetsansökan" kanske? så att rätt person får kuvertet

Snafu
2007-08-02, 16:16
Imorgon ska jag iväg och söka jobb, besöka några butiker, skaka hand, skratta åt dåliga skämt och lämna ansökan. Dock står jag nu i valet och kvalet.
På kuveren som innehåller mitt personliga brev och min CV, står butikens namn. Men ska jag inte skriva mer därtill, på själva kuveret?

Tips, förslag och dåliga skämt välkomnas.

Om du är sugen på att dra och jobba i England istället kan du alltid skicka PM. Eventuella säljjobbserfarenhet är alltid ett plus.

Stoltz
2007-08-02, 16:17
Om du är sugen på att dra och jobba i England istället kan du alltid skicka PM. Eventuella säljjobbserfarenhet är alltid ett plus.

Det är faktiskt något som kanske sker om några månader om jag får saker och ting rätt på min nuvarande agenda först. Så tack :)!

Antosh
2007-08-02, 16:35
Du kan ju alltid åka till Irland, har du suttit vid en dator innan och kan svenska så kan du få jobb som teknisk support här, åtminstonde i Dublin. :)

Jobb sökes gärna via nätet, tex www.jobs.ie

egge
2007-08-02, 17:20
Du kan ju alltid åka till Irland, har du suttit vid en dator innan och kan svenska så kan du få jobb som teknisk support här, åtminstonde i Dublin. :)

Jobb sökes gärna via nätet, tex www.jobs.ie

Är det inte bättre med engelska?:confused: