handdator

Visa fullständig version : vad stör du dig på just nu?


Jesper
2007-08-02, 10:19
vad stör du dig på? själv känner jag att stör mig på det mesta just nu.

jag stör mig på...

Den här urusla sommaren.
Att jag inte har några muskler.
Att jag har en ford fiesta och inte en lamborghini gallardo som brorsans bruds...syrras..killle... och förmodligen aldrig kommer ha.
Att jag inte kommer på hur jag ska bli rik.
Att jag inte pluggade när jag hade chansen.
Medelmåttiga brudar som fiskar komplimanger på div.forum.
Att folk är så in åt helvete trångsynta.
dubbelmoral.
Alla kassa radiokanaler man tvingas lyssna på hela dagarna...blir galen.
bantningsmetoder a'la aftonbladet.

bland annat...

L-Sami
2007-08-02, 10:24
Är ganska nöjd med allting. Jobbigt att vakna upp på morgonen till alarmet igen, var skönare att sova ut under semestern. Det är nog det jag stör mig på.

rememberence
2007-08-02, 10:25
Folk som startar trådar som redan finns:
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=56500&highlight=vad+st%F6r+du+dig+p%E5
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=50586&highlight=vad+st%F6r+du+dig+p%E5

Jesper
2007-08-02, 10:28
Folk som startar trådar som redan finns:
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=56500&highlight=vad+st%F6r+du+dig+p%E5
http://kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=50586&highlight=vad+st%F6r+du+dig+p%E5

kände att det behövdes en tredje.

rememberence
2007-08-02, 10:29
kände att det behövdes en tredje.

Det är lugnt, jag skämta med dig bara ;)

Jag stör mig nog mest just nu, just här på att jag inte har mina stora högtalare här *grr*

Jesper
2007-08-02, 10:30
Är ganska nöjd med allting. Jobbigt att vakna upp på morgonen till alarmet igen, var skönare att sova ut under semestern. Det är nog det jag stör mig på.

stör mig på folk som klagar på att semestern är slut när det finns folk som inte har någon alls (mig) :P

William
2007-08-02, 10:32
Stör mig inte på så jättemkt just nu faktiskt. Dock stör jag mig extremt mkt på en sak:

Fotgängare som går på cyeklbanan! Jag känner ett innerligt hat varje gång jag kommer cyklandes på cykelbanan och det är ngt pucko som går mitt i banan helt omedveten om sin omgivning. Speciellt när det finns en 1,5 meter bred gångbana precis bredvid! Det värsta är när man börjar ringa med ringklockan 30 meter bakom och personen/personerna är så borta att man måste ryta till i nacken på dom efter att ha bromsat in till fulltsändigt stopp för att dom ska flytta på sig.

Sen har vi alla småbarnsföräldrar som oftast går på gångbanan men låter kidsen springa runt och jaga varandra på cykelbanan intill! Skottpengar på fortgängare på cykelbanan säger jag!

mathor
2007-08-02, 10:34
Stör mig inte på så jättemkt just nu faktiskt. Dock stör jag mig extremt mkt på en sak:

Fotgängare som går på cyeklbanan! Jag känner ett innerligt hat varje gång jag kommer cyklandes på cykelbanan och det är ngt pucko som går mitt i banan helt omedveten om sin omgivning. Speciellt när det finns en 1,5 meter bred gångbana precis bredvid! Det värsta är när man börjar ringa med ringklockan 30 meter bakom och personen/personerna är så borta att man måste ryta till i nacken på dom efter att ha bromsat in till fulltsändigt stopp för att dom ska flytta på sig.

Sen har vi alla småbarnsföräldrar som oftast går på gångbanan men låter kidsen springa runt och jaga varandra på cykelbanan intill! Skottpengar på fortgängare på cykelbanan säger jag!

Håller med fullständigt. Jag börjar fundera på att lägga till handgranater till den traditionella cykeltillbehörsutrustningen.

Jesper
2007-08-02, 10:35
Stör mig inte på så jättemkt just nu faktiskt. Dock stör jag mig extremt mkt på en sak:

Fotgängare som går på cyeklbanan! Jag känner ett innerligt hat varje gång jag kommer cyklandes på cykelbanan och det är ngt pucko som går mitt i banan helt omedveten om sin omgivning. Speciellt när det finns en 1,5 meter bred gångbana precis bredvid! Det värsta är när man börjar ringa med ringklockan 30 meter bakom och personen/personerna är så borta att man måste ryta till i nacken på dom efter att ha bromsat in till fulltsändigt stopp för att dom ska flytta på sig.

Sen har vi alla småbarnsföräldrar som oftast går på gångbanan men låter kidsen springa runt och jaga varandra på cykelbanan intill! Skottpengar på fortgängare på cykelbanan säger jag!

jo det är mycket störande!

Stör mig på folk som inte ens klarar av att hålla utmärkt hastighet på vägarna. Vafan har man körkort för om man inte klarar av att hålla 90 på en 90 väg?

petersson
2007-08-02, 10:36
Stör mig lite på att jag är så lat för tillfället

soulsplinter
2007-08-02, 10:39
Att det gick åt helvete med mitt förhållande
Att jag alltid jobbar på dem soliga dagarna
Att jag glömde ta med bra musik till jobbet så nu kommer jag få lyssna på Alicia Keys tills jag långsamt döööööööööööööör
Alla snobbar i Täby (no offense :D)
Att jag inte kan komma på något bra att göra av mitt liv annat än att plugga till civilekonom (?)
Att alla mina kompisar har anorexia (jag skämtar inte)
Att jag har en liten finne på hakan
Har sthlm live biljetter på grönan i morgon, men inget sällskap :(
Att jag hatar att vara ensam, varför måste jag vara så jäkla översocial?

eeehh... ja säkert massa andra små saker också haha

Jag stör mig på att jag skriver upp vad jag stör mig på !

Fast egentligen har jag de rätt bra :)

Tolkia
2007-08-02, 10:41
Stör mig på folk som inte ens klarar av att hålla utmärkt hastighet på vägarna. Vafan har man körkort för om man inte klarar av att hålla 90 på en 90 väg?
Övre hastighetsgräns?

Jag stör mig på att semestern tog slut för fort.

Jay-Z
2007-08-02, 10:45
Folk som inte formulerar sig korrekt och sedan förväntar sig att man ska "läsa" mellan raderna och ändå förstå deras grumliga tankar.

Jesper
2007-08-02, 10:45
Övre hastighetsgräns?

Jag stör mig på att semestern tog slut för fort.

övre hastighetsgräns? som i 120 på 90 väg?

Avesta
2007-08-02, 10:47
P-lisan som igår satte en bot på 700 på biljäveln.
Fyfan!

Bönne
2007-08-02, 10:49
Idioter som inte tänker efter innan de parkerar.

egge
2007-08-02, 10:49
P-lisan som igår satte en bot på 700 på biljäveln.
Fyfan!

Varifrån kommer citatet i din signatur?

Yucko
2007-08-02, 10:51
Stör mig på folk som stör sig.

Stoltz
2007-08-02, 10:51
En brud jag snackade med igår som kommenterade att hon älskade vältränade killar och förstod inte hur killar kunde låta sig hamna ur form. Själv såg hon ut som om hon aldrig varit i närheten av någon sorts träning. *gah!*
Idiot!

Avesta
2007-08-02, 10:51
Varifrån kommer citatet i din signatur?

Max Payne, noir of the noirs.:thumbup:

egge
2007-08-02, 10:56
Max Payne, noir of the noirs.:thumbup:

Tack:)

Animalistic
2007-08-02, 11:07
Egoister..

STICK O BRINN !!!

Trassel
2007-08-02, 11:09
uhum, fotgängare på cykelbanor-hear hear.. trodde bilisterna skulle vara värst när jag började cykla i början på sommaren, men fan heller..

trängselskatterna..Det är billigare för mig att ta bilen till jobbet än att betala på infartsparkeringen samt t-bana, HUR TÄNKTE DE DÅ?? idioter..

Ironbabe
2007-08-02, 11:11
En brud jag snackade med igår som kommenterade att hon älskade vältränade killar och förstod inte hur killar kunde låta sig hamna ur form. Själv såg hon ut som om hon aldrig varit i närheten av någon sorts träning. *gah!*
Idiot!

ah..går även under ett annat namn - muskelf***a

Men det roliga är väl ändå att många vältränade killar har tjejer som bara sett ett gym på film :Virro

Dnepr
2007-08-02, 11:18
Jag stör mig på tjejer som inte ens sett ett gym på film. Jag menar, vad fan, har inte alla sett Pumping Iron? För övrigt en tråd med rolig topic, men funderar jag ett tag - så finns det tyvärr jävligt mycket som jag stör mig på.

Ironbabe
2007-08-02, 11:23
Jag stör mig på tjejer som inte ens sett ett gym på film. Jag menar, vad fan, har inte alla sett Pumping Iron?

Håller med dig, det är fan skandal! Jag skäms över mitt kvinnliga släkte *gah!*

GI-Joe
2007-08-02, 11:26
Stör mig på att Jay Cutler inte har skrivit till mig om privata kostråd och träning *mini* *gah!*

:D

Stoltz
2007-08-02, 11:26
ah..går även under ett annat namn - muskelf***a

Men det roliga är väl ändå att många vältränade killar har tjejer som bara sett ett gym på film :Virro

Killar får ha vem de vill enligt mig, likaså tjejer - Men det känns ganska illa när någon som sitter helt ur form klagar på att vissa killar aldrig tränar.
Jag råkade säga "Jag föredrar att träna från att sitta still, men jag antar att det är tvärtom för dig."

Aj... Där stör jag mig på mig själv också, var en dum grej att säga och borde inte ha gjort det. Fast det satte kanske en fot i arslet på henne, vem vet.

PS. Mitt ex såg faktiskt på Pumping Iron med mig :hbang: Hon gillade den, trots att hon avskyr gym :MrT:

Fed up
2007-08-02, 11:32
Medelmåttiga brudar som fiskar komplimanger på div.forum.


Vafan!? Jag är inte medelmåttig!! *cry* :D

--

Ok, jag stör mig på sjukt mycket men här kommer lite:

-När det står att det är 1 min kvar på tvättmaskinen och den sen kör i 8 minuter så man får stå och vänta i källaren *gah!*
-Att jag måste dras med två hundar som alltid vill gå åt varsitt håll
-Att jag måste åka till helsingborg ikväll så jag inte hinner gå ut och springa
-Att jag har en evinnerlig fläskdepå nederst på ländryggen som icke vill försvinna (sk. lovehandles)
- Att jag aldrig har tid och pengar att glida runt i affärer och handla på stan
-Vettiga människor med bisarra åsikter (typ rasister/homofober)
-Att mitt hår är tunt och slitet

Shit, jag har tunga problem i mitt liv alltså.

Dnepr
2007-08-02, 11:33
Stör mig på att Jay Cutler inte har skrivit till mig om privata kostråd och träning *mini* *gah!*:D

Och jag stör mig på att vissa kvinnliga medlemmar inte skrivit till mig privat.

PS. Mitt ex såg faktiskt på Pumping Iron med mig :hbang: Hon gillade den, trots att hon avskyr gym :MrT:

Hur i helvete kunde du göra slut med henne?? Hon måste varit underbar.

Ironbabe
2007-08-02, 11:38
Och jag stör mig på att vissa kvinnliga medlemmar inte skrivit till mig privat.

Det finns säkert en bra anledning till att det är så.. De kanske stör sig på dig?!

Dnepr
2007-08-02, 11:45
Det finns säkert en bra anledning till att det är så.. De kanske stör sig på dig?!

Är det så - så stör jag mig på att dom stör sig på mig. Det stör mig som fan.

Edit: Sen är dom säkert rädda för att bli anmälda efter den där dumma pm-tråden.

k4l_2007
2007-08-02, 11:45
Stör mig på folk som stör sig.

Då stör du dig på dig själv? :smash:

Ironbabe
2007-08-02, 11:47
Är det så - så stör jag mig på att dom stör sig på mig. Det stör mig som fan.

Det förstår jag att du stör dig på! Själv stör jag mig inte så mycket på dem som stör sig på mig! Låta såna petitesser störa sig pffft, finns bra mycket annat att lägga sin energi på!

Nåt jag stör mig på big time är ENERGITJUVAR, inte lätt att skaka av sig såna ibland, då gäller det att ha mycket viljestryka i lilla knoppen för att inte balla ur!

JustinCredible
2007-08-02, 11:54
Korkade kommentarer på youtube. Alltså helt otroligt vilka flum som skriver där:smash:

Dnepr
2007-08-02, 11:54
Det förstår jag att du stör dig på! Själv stör jag mig inte så mycket på dem som stör sig på mig! Låta såna petitesser störa sig pffft, finns bra mycket annat att lägga sin energi på!

Nåt jag stör mig på big time är ENERGITJUVAR, inte lätt att skaka av sig såna ibland, då gäller det att ha mycket viljestryka i lilla knoppen för att inte balla ur!

Jag brukar verkligen inte störa mig på såna som stör sig på mig. Men i detta fallet så kan jag faktiskt inte låta bli. /rodnar lite och gömmer mig bakom en kudde\

Energitjuvar är en jävligt bra grej att störa sig på. Usch.

Deceiver85
2007-08-02, 12:11
Att det gick åt helvete med mitt förhållande
...
Har sthlm live biljetter på grönan i morgon, men inget sällskap :(

Att jag hatar att vara ensam, varför måste jag vara så jäkla översocial?

*host host*

Det går lätt att fixa. Sen kan vi besöka Pride, det jag stör mig mest på nu

soulsplinter
2007-08-02, 12:19
*host host*

Det går lätt att fixa. Sen kan vi besöka Pride, det jag stör mig mest på nu


haha jaså du? ;) är inte du i Örebro?

hmm.. men Pride är väl trevligt? :D lite färglatt o lagom galet liksom

Stoltz
2007-08-02, 12:26
Just nu stör jag mig på att jag slant när jag rakade mig. Och det var inte ansiktet. *gah!*

LadyG
2007-08-02, 12:42
Jag stör mig på att folk promt ska spela fotboll mitt i natten, klockan 2-3 på natten!!!! Har de inga jobb de ska gå till på morgonen? Varför måste de skrika så förbannat om de prompt ska spela? Även om de själva inte ska upp tidigt finns det andra som ska.

Och varför släcks inte fotbollsplanens belysning ner på natten förresten? Snacka om energislöseri..!

Deceiver85
2007-08-02, 12:48
haha jaså du? ;) är inte du i Örebro?

hmm.. men Pride är väl trevligt? :D lite färglatt o lagom galet liksom

Det går tåg mellan Örebro och Stockholm ;)

Jag kan köpa det där fula linnet så är jag som klippt och skuren för Pride.

egge
2007-08-02, 12:54
Jag stör mig på att folk promt ska spela fotboll mitt i natten, klockan 2-3 på natten!!!! Har de inga jobb de ska gå till på morgonen? Varför måste de skrika så förbannat om de prompt ska spela? Även om de själva inte ska upp tidigt finns det andra som ska.

Och varför släcks inte fotbollsplanens belysning ner på natten förresten? Snacka om energislöseri..!

Det går inte och tänka så egentligen men jag förstår dig. När jag jobbat natt och sover på dagen störs jag ibland av folk utanför; "även om dom inte jobbat natt finns det faktiskt andra som har det".

soulsplinter
2007-08-02, 12:55
Det går tåg mellan Örebro och Stockholm ;)

Jag kan köpa det där fula linnet så är jag som klippt och skuren för Pride.


haha ! du skulle det va

ja är nästan i tillräckligt desperat behov av ngn att gå med för att bjuda med dig :naughty:

RassK
2007-08-02, 13:15
Jag stör mig på att jag har tappat formen och inte kan göra någonting pga den jävla blindtarmen. Tack.

Durre
2007-08-02, 13:21
Oprah.

flesh
2007-08-02, 13:23
Stör mig som fan på min förbannade grannjävel. Spelar ofta hög musik, sjunger HÖGT, sjunger i dushen, dansar och stampar takten kl 23:30...deras 3 fula hundjävar springer omkring och tappar ben i golvet så det dunsar i min lägenhet hela jävla dagen lång.*mini*

Börjar bli jävligt less helt enkelt. Vill gå upp och slå till hela familjen på käften..inklusive morsan i huset.
Sen stör jag mig på den här förbannade astman och tillhörande problem.

Annars är det rätt bra.

soulsplinter
2007-08-02, 13:26
Stör mig som fan på min förbannade grannjävel. Spelar ofta hög musik, sjunger HÖGT, sjunger i dushen, dansar och stampar takten kl 23:30...deras 3 fula hundjävar springer omkring och tappar ben i golvet så det dunsar i min lägenhet hela jävla dagen lång.*mini*

Börjar bli jävligt less helt enkelt. Vill gå upp och slå till hela familjen på käften..inklusive morsan i huset.
Sen stör jag mig på den här förbannade astman och tillhörande problem.

Annars är det rätt bra.

I England (tror jag) var det en tant som riskerade upp till 4års fängelse pga att hon sjöng för högt i duschen :D

Cilia
2007-08-02, 13:27
Jag stör mig på alla turister som går i cykelbanorna och är totalförvirrade.

Jag stör mig på alla barnvagnar som jämt ska gå i cykelbanorna.

rolf
2007-08-02, 13:27
Att jag är sjuk, vill ju bli frisk så jag kan göra något vettigt.
Att jag inte är så stark eller grov som jag vill vara, GAH!
Att det känns som jag har fläskat på mig 50kg sedan deffen (när det är 3,4kg)

flesh
2007-08-02, 13:30
I England (tror jag) var det en tant som riskerade upp till 4års fängelse pga att hon sjöng för högt i duschen :D

Hah..Jo jag såg det.

Blir till att få dom till en engelsk domstol då!

Kurash
2007-08-02, 14:02
...Template Wizard inte finns till Excel 2003.

LadyG
2007-08-02, 14:12
Det går inte och tänka så egentligen men jag förstår dig. När jag jobbat natt och sover på dagen störs jag ibland av folk utanför; "även om dom inte jobbat natt finns det faktiskt andra som har det".

Det går mycket väl att tänka så, det är ju inte speciellt ovanligt att folk vill sova vid den tiden på dygnet eftersom den stora majoriteten faktiskt är vakna om dagarna och sover på nätterna. Jag tycker gott man kan visa hänsyn.

Om min granne skulle jobba natt, eller påtala att han gör det, skulle jag förståss försöka vara lite tystare om förmiddagarna. Jag skulle inte smyga, men jag skulle undvika sånt som dammsugare och hög musik iaf. Det är inte så svårt att visa hänsyn faktiskt.

egge
2007-08-02, 14:24
Det går mycket väl att tänka så, det är ju inte speciellt ovanligt att folk vill sova vid den tiden på dygnet eftersom den stora majoriteten faktiskt är vakna om dagarna och sover på nätterna. Jag tycker gott man kan visa hänsyn.

Om min granne skulle jobba natt, eller påtala att han gör det, skulle jag förståss försöka vara lite tystare om förmiddagarna. Jag skulle inte smyga, men jag skulle undvika sånt som dammsugare och hög musik iaf. Det är inte så svårt att visa hänsyn faktiskt.

Nää men att spela fotboll på en fotbollsplan liksom, är det inte det den är till för? Är den dessutom upplyst på natten vill dom ju att man ska spela där ;)

Edit: Håller givetvis med om att man ska visa hänsyn.

Super_Johan
2007-08-02, 14:26
att jag har tid men inget gör

MojjMojj
2007-08-02, 14:38
Att i princip allt är en repetition av tidigare skeden.

Att det enda som jag kan komma på, som jag ser fram emot, är att träna.

Sonny.
2007-08-02, 14:42
Att jag är så feg. Att folk är så dumma i huvudet.

Muskelbyggaren
2007-08-02, 14:50
Lustigt att denna tråden kom upp idag av alla dagar. Dagen då nästan allt gått fel och jag borde gömma mig. Stör mig på följande:

Jag slog sönder väckarklockan av misstag när jag yrvaket skulle stänga av den
Jag glömde mitt passerkort till jobbet hemma
Min matlåda blev stulen
Det började regna när jag skulle cykla hem

St0ned
2007-08-02, 15:05
Jag stör mig på..

- Knarkarna som snor saker på min baksida..

- Knarkarna som sover och äcklar sig i tvättstugan..

- Att det är så dåligt väder ute jämt att valparna inte kan vara ute i sin hage hela dagarna..

- Att jag hade en HEMSK mardröm inatt så jag inte kunde somna om, så idag är man helt slut, blir hårt på gymet..

- Att min kompis ringer och gnäller över sitt ex hela dagarna..

- Att samma kompis skjuter på ett datum hela tiden..

bulldozer
2007-08-02, 15:13
Att jag inte kan hitta vettiga byxor *gah!*
Jag är dömd till ett liv i stretchbyxor då de byxor jag mot all förmodan skulle
få upp över lår o höfter är fyra storlekar för stora i midjan!!! *cry*
Hatar klädtillverkare just nu.. Påminns om varför jag vill/velat gå ner i vikt *mutter*

BisseN
2007-08-02, 15:28
Jag stör mig på min jobbar"polare"...nåja till saken så måste han ju lida av mindrevärdeskomplex eller nått alvarligare.. "gör minst, klaga mest" samt krångla till saker bara för att man ska göra det enligt hans sätt.. vilket sällan (läs aldrig) innebär att det faktiskt går snabbare,smidigare eller på något annat sätt gör någon markant skillnad till det bättre.. han har tur att jag inte möblerat om fejjan på han.. Men man kan väl bara skratta åt det hela, behöver bara stå ut en vecka till :D

Eddie Vedder
2007-08-02, 15:31
Jag stör mig på att dagarna numera bara går ut på att dagen skall passera. Vill bara jobba färdigt mitt sommarvikariat och sedan flytta så jag kan strukturera upp dagarna ordentligt.

Just nu går allt på måfå och jag väntar bara på att sista två veckorna ska ta slut.

Isabella
2007-08-02, 15:37
Jag stör mig på att dagarna numera bara går ut på att dagen skall passera. Vill bara jobba färdigt mitt sommarvikariat och sedan flytta så jag kan strukturera upp dagarna ordentligt.

Just nu går allt på måfå och jag väntar bara på att sista två veckorna ska ta slut.

+1 men jag har tack o lov bara 7 arbetsdagar kvar:hbang:

AFanatic
2007-08-02, 15:40
Att jag inte har ngt att göra....jag vill sluta jobbet och gå och träna med en gång.

Sonny.
2007-08-02, 15:58
Jag stör mig på min jobbar"polare"...nåja till saken så måste han ju lida av mindrevärdeskomplex eller nått alvarligare.. "gör minst, klaga mest" samt krångla till saker bara för att man ska göra det enligt hans sätt.. vilket sällan (läs aldrig) innebär att det faktiskt går snabbare,smidigare eller på något annat sätt gör någon markant skillnad till det bättre.. han har tur att jag inte möblerat om fejjan på han.. Men man kan väl bara skratta åt det hela, behöver bara stå ut en vecka till :D

Haha, vilken strulig! Kanske bara tycker om att höra sin egen röst?

mangemani
2007-08-02, 16:00
mitt allt för dåliga pass.
inget stämde och gick bra.

n1tro
2007-08-02, 16:19
mitt höga blodtryck som omöjliggör jobb/träning just nu ..

David86
2007-08-02, 16:44
http://www.youtube.com/watch?v=Lt6o8NlrbHg
*gah!*

Snafu
2007-08-02, 16:46
Stör mig på min huvudvärk, jäkligt drygt.

Eddie Vedder
2007-08-02, 16:51
+1 men jag har tack o lov bara 7 arbetsdagar kvar:hbang:

Jo samma här, slutar 13:e augusti.

Snafu
2007-08-02, 16:54
Sådär ja, jag gick till en automat vi har på jobbet och köpte lite ibuprofen och nu är huvudvärken snart borta! Death to apoteket!

grisbil3n
2007-08-02, 17:10
All skit som man måste stå i, skriva på blanketter o jävlas. Sånt är jag trött på.

hum
2007-08-02, 18:12
Ryggont och stress stör jag mig som fan på. Annars är det väl bra.

Lallle
2007-08-02, 18:24
Stör mig inte på någonting.

regus
2007-08-02, 18:28
Att jag inte får upp bateriluckan/får på dykdatorn.

Rambo
2007-08-02, 18:30
att det är vilodag idag*gah!*

Jesper
2007-08-02, 18:31
Stör mig inte på någonting.

troooligt

Sadde
2007-08-02, 18:33
jag stör mig på vädret

Isabella
2007-08-03, 07:38
Jo samma här, slutar 13:e augusti.

slutar du också en måndag, va lustigt! Vad jobbar du med som är så trist?

burkmat
2007-08-03, 12:39
jag stör mig på vädret

+1

Torwald
2007-08-03, 12:40
+1

Inte jag, för det gjorde att jag kunde ha mina nya pjux idag :hbang:

Piranha
2007-08-03, 13:04
MYGG.

Det är en av de få varelser på jorden som verkligen älskar mig, jag vette fan vad det är men jag blir helt bombarderad natt efter natt.

Utöver detta kan jag inte klaga på sommarn i år, svalt å skönt. :thumbup:

Isabella
2007-08-03, 13:19
För tillfället stör jag mig på att tiden bara HÅNAR mig hela tiden, går fruktansvärt sakta. Jag vill sluta för dagen så det kan bli helg någon gång och sen är det 6 arbetsdagar kvar på det här trista stället!

Annars stör jag mig på den här sommaren, så trist väder man har knappt badat o solat nåt i år*grr*

h1tman
2007-08-03, 13:36
den här tråden - tack för påminnelsen om allt som gör mig grinig*mini*

Wiken
2007-08-03, 13:45
Att jag sträckte mig i måndags... å det känns fortfarande

Spawn
2007-08-03, 14:16
Att jag inte slutar förens 1 timme!

DTH
2007-08-03, 14:20
Att min flickvän (o många andra människor) kallar produkten Lypsyl för LÄPPsyl..

Pingu
2007-08-03, 14:22
Att min flickvän (o många andra människor) kallar produkten Lypsyl för LÄPPsyl..

Heter inte det gey valla:confused:

Pingu
2007-08-03, 14:23
Jag stör mig inte på något, inte just nu i alla fall

rolf
2007-08-03, 14:27
Att min chaufför fortfarande är sjuk, samt att farsan åkt med bilen åt helvete någonstans så jag inte har någon möjlighet att ta mig ner och kolla på när de stora feta pojkarna ska bänka imorgon. *cry*

heltzonicka
2007-08-03, 14:36
Att jag har haft ont i halsen sen i måndags. Sista veckan på semestern också - jihaa

Jonasson
2007-08-03, 14:43
Mina arbetskamrater. Dom är dåliga.

BisseN
2007-08-03, 15:21
Haha, vilken strulig! Kanske bara tycker om att höra sin egen röst?

Absolut.. alltså gnälla kan ju vara kul.. men den här killen är helt otrolig.. Han är ju allvarlig i sitt gnällande och det logiska tänkandet verkar han inte vara sen med att koppla bort.. Konfronterade stackarn idag.. Det gick hårt åt honom haha förstörde nog hans helg.. Det lät typ "lyssna, du är inte min chef, och du är defenitivt inte min farsa, så softa ner med gnället innan det brister, det vore väl tråkigt att komma hem till frugan med en blåtira på en fredag?"..nåja skön, skönare, bissen

stigson
2007-08-03, 21:04
Jag stör mig på min handled som inte vill bli nå bra!

Eddie Vedder
2007-08-03, 21:15
Att det inte finns en chans i helvete att jag skulle orka med att se hela "Fanny och Alexander" ikväll hur gärna jag än vill.*gah!*

knazcandy
2007-08-03, 21:17
"vänner" med betoning på ""

Cilia
2007-08-03, 21:18
Att det inte finns en chans i helvete att jag skulle orka med att se hela "Fanny och Alexander" ikväll hur gärna jag än vill.*gah!*
det är därför det finns video *L*


den är så himla bra.
Visar dom inte den varje jul med?

hum
2007-08-03, 21:25
Lackfärg med 16 jävla timmars torktid...

Eddie Vedder
2007-08-03, 21:26
Visar dom inte den varje jul med?

Jo det gör den, men jag orkar aldrig se den då heller. :D

Cilia
2007-08-03, 21:34
Jo det gör den, men jag orkar aldrig se den då heller. :D
då tror jag det är dig vi ska klaga på
eller så använder du inspelningsfunktionen och ser filmen uppdelad *dduuhh*

joriice
2007-08-03, 21:36
Jag stör mig på;

* mig själv, min sociala inkompitens, min oförmåga att öka mitt nätverk, min charm osv...

*på personer som inte raggar upp mig! :D


Hmm... jag vill något. Men vad?

Mirre
2007-08-03, 21:36
Att jag aldrig orkar vara vaken längre än till max kl 23 på fredagskvällar...

Cilia
2007-08-03, 21:41
Att jag aldrig orkar vara vaken längre än till max kl 23 på fredagskvällar...

+111111111111111
knappt det skulle jag vilja säga

Jorgen
2007-08-03, 21:42
Att jag aldrig orkar vara vaken längre än till max kl 23 på fredagskvällar...

Så blir det om man jobbar hårt. Ehrm. ;)

Tolkia
2007-08-03, 21:43
den är så himla bra.
Visar dom inte den varje jul med?
Jag står inte ut med den. Jag förstår intellektuellt att den är bra, men jag pallar inte se den; de är så jävla elaka mot varandra. Se där vådan av att låta för små barn se för vuxen film. :em:

Cilia
2007-08-03, 21:45
Jag retar mig på att hantverkare bara tror att det är fysiskt arbete som gör en trött och att det itne är acceptabelt att vara trött efter en lång dag på kontoret.

Jorgen
2007-08-03, 21:48
Jag retar mig på att hantverkare bara tror att det är fysiskt arbete som gör en trött och att det itne är acceptabelt att vara trött efter en lång dag på kontoret.

Ja ba skåja me daj. *kissass*

Cilia
2007-08-03, 21:48
Ja ba skåja me daj. *kissass*
jag vet men lite rätt har jag eller hur? *s*

Raggis
2007-08-03, 21:49
Jag stör mig på att Jörgen hela tiden ska prata runt problemen, istället för att gå rakt på sak. Skärpning! Gör om, gör rätt.

Jorgen
2007-08-03, 21:50
jag vet men lite rätt har jag eller hur? *s*

Inte alls. Jag blir ofta mer trött om jag sitter inne en dag än när jag är ute och jobbar.

Jorgen
2007-08-03, 21:50
Jag stör mig på att Jörgen hela tiden ska prata runt problemen, istället för att gå rakt på sak. Skärpning! Gör om, gör rätt.

Det är bara för att du blev sur över att du blev varnad.

Puss på dig.

Rex
2007-08-03, 21:51
Att dom kör samma jävla låt på radion hela tiden medans man jobbar...

Tolkia
2007-08-03, 21:52
Att dom kör samma jävla låt på radion hela tiden medans man jobbar...
Ja. Särskilt de dåliga, dessutom.

Raggis
2007-08-03, 21:53
Det är bara för att du blev sur över att du blev varnad.

Puss på dig.

:D Jag är inte bitter.





Love you too *cupid*

Sonny.
2007-08-03, 23:56
Jag stör mig på min handled som inte vill bli nå bra!

Du är inte ensam!

Clarkolofsson
2007-08-04, 00:58
Att Metallica Inte Är Vad Dom En GÅng Var!!!!

elzoo
2007-08-04, 00:59
Eller hur,stör mig jävligt mycke på min benhinneinflamation som senare visade att det är reumatism,har inte kunnat träna på 4 månader, hatar just nu.

nr16
2007-08-04, 01:03
Du är inte ensam!

Värkligen inte...

Sen stör jag mig på att jag är så jävla tjock...men orkar inte göra något åt saken :D

elzoo
2007-08-04, 01:07
tjockisar är gulliga.

Rex
2007-08-04, 06:53
Ja. Särskilt de dåliga, dessutom.Precis.. Måste ha hört "The Ark - Pray for the weekend" ett par hundra gånger nu. Det är ju självklart en persons smaksak men jag har aldrig tyckt om The Ark.

Hades
2007-08-04, 08:05
Fick nästan ett utbrott igår när jag var och handlade mat efter träningen. Varför envisas folk med att parkera sina kundvagnar parallellt med köttdiskar, mejerihyllor och liknande? På det sättet kan två personer blockera typ 3 meter hyllor. Sen står de och diskuterar och är jääääävligt långsamma. Det var nära att jag ringde Allan och bad honom komma och välta deras vagnar. :furious:

Cilia
2007-08-04, 09:50
Ja. Särskilt de dåliga, dessutom.
särskilt pingponglåten
sen tycker jag att jag hör pingisbollar i var och varannan låt just nu.
Jag har blivit paranoid

babbett
2007-08-04, 11:12
Jag stör mig på att när jag planerat sola på tomten heeela dagen så står jag inte ut i värmen *cry*

mela
2007-08-04, 11:15
Stör mig på en på jobbet. *gah!* Han sabbar hela dagarna och jag går runt och är bitter när jag måste jobba med honom.

Ironbabe
2007-08-04, 11:22
Stör mig som f*n på disken ute i köket! Kan den inte bara försvinna av sig självt *gah!*

Dnepr
2007-08-04, 11:24
Stör mig som f*n på disken ute i köket! Kan den inte bara försvinna av sig självt *gah!*

Du får väl skaffa dig en diskjockey.

Eldhroka
2007-08-04, 11:29
Blir galen på alla kverulanta idioter*gah!*

T-train
2007-08-04, 11:34
Blir galen på alla kverulanta idioter*gah!*

Ooops, var naturligtvis jag som blev det...

Missade att E hade loggat in på min dator:o

Ironbabe
2007-08-04, 12:16
Du får väl skaffa dig en diskjockey.

tjaaaa varför inte, vore ett nice komplement till min toyboy :D

Jense
2007-08-04, 13:56
Jag stör mig på snack, eller mycket snack och lite verkstad.

Solros
2007-08-04, 18:04
Idioter.
Som någon tidigare nämnde, så folk som går på cykelbanan, vissa som kommer gående rakt emot en framåkande cykel fattar inte att dom bör kliva över på trottoaren. Dessa straffar jag genom att bara cykla på rakt framåt, det har varit några close calls när personerna i fråga får kasta sig åt sidan. Dom svär oftast lite för sig själva medan jag skrattar högt åt dom när jag försvinner bort på min crescent.

Ett annat exempel är idioter som inte lägger den där "nu tar mina varor slut-pinnen" efter sig på kassabandet. Kom alldeles nyss från affären där detta utspelade sig, jag packar såklart upp mina varor direkt efter hans och när gubben kommer till kassan så gnäller han över att det inte är hans grejor. Kontrade såklart med ett högljutt "AHAAA, så du klarar inte av att lägga pinnen efter dig, stackare!".

Street justice. I am the laaaw. Judge Dredd. osv.

fat_joe
2007-08-04, 19:10
Idioter.
Som någon tidigare nämnde, så folk som går på cykelbanan, vissa som kommer gående rakt emot en framåkande cykel fattar inte att dom bör kliva över på trottoaren. Dessa straffar jag genom att bara cykla på rakt framåt, det har varit några close calls när personerna i fråga får kasta sig åt sidan. Dom svär oftast lite för sig själva medan jag skrattar högt åt dom när jag försvinner bort på min crescent.

Ett annat exempel är idioter som inte lägger den där "nu tar mina varor slut-pinnen" efter sig på kassabandet. Kom alldeles nyss från affären där detta utspelade sig, jag packar såklart upp mina varor direkt efter hans och när gubben kommer till kassan så gnäller han över att det inte är hans grejor. Kontrade såklart med ett högljutt "AHAAA, så du klarar inte av att lägga pinnen efter dig, stackare!".

Street justice. I am the laaaw. Judge Dredd. osv.

Det är ju den bakom som ska lägga pinnen!

Rahf
2007-08-04, 19:28
Idioter.
Som någon tidigare nämnde, så folk som går på cykelbanan, vissa som kommer gående rakt emot en framåkande cykel fattar inte att dom bör kliva över på trottoaren. Dessa straffar jag genom att bara cykla på rakt framåt, det har varit några close calls när personerna i fråga får kasta sig åt sidan. Dom svär oftast lite för sig själva medan jag skrattar högt åt dom när jag försvinner bort på min crescent.

Ett annat exempel är idioter som inte lägger den där "nu tar mina varor slut-pinnen" efter sig på kassabandet. Kom alldeles nyss från affären där detta utspelade sig, jag packar såklart upp mina varor direkt efter hans och när gubben kommer till kassan så gnäller han över att det inte är hans grejor. Kontrade såklart med ett högljutt "AHAAA, så du klarar inte av att lägga pinnen efter dig, stackare!".

Street justice. I am the laaaw. Judge Dredd. osv.

Cykelbanan, helt i sin ordning.

"Nästa-kund-pinne". Det är väl något av det sämsta att störa sig på? Hur svårt är det att ta pinnen själv och lägga dit den?

Cilia
2007-08-04, 19:54
Idioter.
Som någon tidigare nämnde, så folk som går på cykelbanan, vissa som kommer gående rakt emot en framåkande cykel fattar inte att dom bör kliva över på trottoaren. Dessa straffar jag genom att bara cykla på rakt framåt, det har varit några close calls när personerna i fråga får kasta sig åt sidan. Dom svär oftast lite för sig själva medan jag skrattar högt åt dom när jag försvinner bort på min crescent.
det var jag som nämnde det.

Sådär gör jag med.
En annan grej är när dom går med ryggen mot en.
Då cyklar jag upp och när jag är 1 dm ifrån dom togplingar jag och skriker, ni går i cykelbanan. Det brukar resultera i att dom hoppar omkring på platsen ungefär som om ngn står och skjuter på marken framför dom. Inte så effektivt men ganska kul.





Sen retar jag mig enormt på barnvagnar. Föräldarna använder dom som murbräckor helt hänsynslöst. Det är inte alltid det är ban i heller och ofta väldigt stora barn som borde gå själva. Istället har dom en dubbelvagn där även 5-åringen kan sitta. Lär barn gå. Problemet är inte att barn rör på sig för mycket.

Piranha
2007-08-04, 19:55
tjaaaa varför inte, vore ett nice komplement till min toyboy :D

Och som komplement till disco-träningen. :D

Solros
2007-08-04, 20:11
Det är ju den bakom som ska lägga pinnen!

Handla aldrig framför mig.

"Nästa-kund-pinne". Det är väl något av det sämsta att störa sig på? Hur svårt är det att ta pinnen själv och lägga dit den?

Jag utför inte obetalt arbete åt någon jävla creme bonjour-handlade överklasskärring.

Cilia
2007-08-04, 20:14
"Nästa-kund-pinne". Det är väl något av det sämsta att störa sig på? Hur svårt är det att ta pinnen själv och lägga dit den?
jag stör mig också på det
men brukar lägga upp varorna utan pinne så blir det jobbigt för dom när kassörskan blandar ihop dom.
Problemet är att det mest drabbar kassörskan.
Idioten som inte lägger pinnen brukar inte ha någon koll på att varorna blandas ihop så det är inte så meningsfullt

fat_joe
2007-08-05, 13:10
jag stör mig också på det
men brukar lägga upp varorna utan pinne så blir det jobbigt för dom när kassörskan blandar ihop dom.
Problemet är att det mest drabbar kassörskan.
Idioten som inte lägger pinnen brukar inte ha någon koll på att varorna blandas ihop så det är inte så meningsfullt

Hmm där jag handlar så är det då nästan aldrig den framför som lägger pinnen.
Det heter ju nästa kund ? vilket den bakom är.

Rahf
2007-08-05, 13:27
Hmm där jag handlar så är det då nästan aldrig den framför som lägger pinnen.
Det heter ju nästa kund ? vilket den bakom är.

Whoa whoa! Slow down doctor! What are you getting at here?

Milia
2007-08-07, 20:23
Jag stör mig på alla som säger "protte" och "kolisar". Jag tycker det låter såååå fult!*gah!*

Sadde
2007-08-07, 22:54
stör mig på förpackningar som inte har näringsvärde!

Jackie Dee
2007-08-08, 00:04
Stör mig på att jag aldrig lär mig använda solkräm, vart en heldag idag med syrrans dotter i en vattenpark och här sitter jag nu röd som en kräfta över hela överkroppen.

Lellan
2007-08-08, 00:18
Att det kommer en barndiarréliknande lukt från det öppna fönstret. Fattar inte. Å funderar vidare istället för att stänga, det är lite stört. :smash:

elo_
2007-08-08, 06:44
stör mig på min krånglande rygg! :furious:

Pata
2007-08-08, 07:33
min mage ...

och gamla människor... dom luktar kiss och husmanskost

Milia
2007-08-08, 07:37
nu stör jag mig på min f*rbannade hosta som aldrig går över!

hahavaffan
2007-08-08, 09:20
Jag stör mig på att jag inte har mer pengar.

mela
2007-08-08, 09:36
Jag stör mig på att Barbados inte kommer till GBG kalaset i år. De sabbar min tradition genom att inte komma *grr27*

Eddie Vedder
2007-08-08, 11:55
Jag stör mig på alla som säger "protte" och "kolisar". Jag tycker det låter såååå fult!*gah!*

Haha jag håller med, dock är det ÄNNU värre när folk säger "carbs" om kolhydrater. Det irriterar mig om något.:D

Piranha
2007-08-08, 11:59
stör mig på förpackningar som inte har näringsvärde!

Dem flesta äter ej förpackningen. :D

hangatyr
2007-08-08, 12:02
vädret. avskyr augustiväder. varmt, kvavt och sjukdomsframkallande.

jenny
2007-08-08, 12:03
Är rätt tillfreds just nu. Har just avslutat min första utlandsemester där jag seglade katamaran i Frankrike och tar det nu lugnt innan jag skall åka till Grekland.
Men, något som jag alltid stör mig på är cyklister som cyklar på bilvägen när det finns en cykelbana.

newb123
2007-08-08, 12:09
Jag stör mig på alla som säger "protte" och "kolisar". Jag tycker det låter såååå fult!*gah!*

+1

Haha jag håller med, dock är det ÄNNU värre när folk säger "carbs" om kolhydrater. Det irriterar mig om något.:D

-1, carbs låter tuffare än kolhydrater.

Jag stör mig på att alkohol är så äckligt och lik förbannat dricker jag det ibland. *gah!*

Eddie Vedder
2007-08-08, 12:11
-1, carbs låter tuffare än kolhydrater.

Det är just det jag tycker är så sjukt larvigt.

newb123
2007-08-08, 12:14
Det är just det jag tycker är så sjukt larvigt.

Vad låter bäst, carbs eller kolisar?

Eddie Vedder
2007-08-08, 12:15
Vad låter bäst, carbs eller kolisar?

Kolhydrater

newb123
2007-08-08, 12:16
Kolhydrater

Kolhydrater låter som något gubbar i vita rockar säger.

Eddie Vedder
2007-08-08, 12:18
Kolhydrater låter som något gubbar i vita rockar säger.

Precis, och det är dom som är kunniga. Inte "coola" bodybuilders.

newb123
2007-08-08, 12:20
Precis, och det är dom som är kunniga. Inte "coola" bodybuilders.

Carbs går snabbare att säga än kolhydrater.

bubbe
2007-08-08, 12:20
Stör mig på idioter som skickar bilder på tårta/kakor, och tror man ska bli sugen. Tacka vet jag tonfisk på burk och råris *grr*

Piranha
2007-08-08, 12:23
Stör mig på idioter som skickar bilder på tårta/kakor, och tror man ska bli sugen. Tacka vet jag tonfisk på burk och råris *grr*

Klaert störande, men ärt inte du lyftare?

AFanatic
2007-08-08, 12:26
Att jag inte kan sluta att tänka på alla bars jag kan äta här på jobbet!

bubbe
2007-08-08, 12:29
Klaert störande, men ärt inte du lyftare?

nä, bara låtsas.

Vad som egentligen störde mig, var att
1. Jag har inte lagrat telefonumret som bilden kom ifrån
2. jag har inte lagt in mms i min telefon, så nyfiket lirkade jag mig in på telias visamms hemsida, för att se vad för rolig bild det kunde vara (naket stod så klart högst på listan), väl där var det bara en bild på någon ful kaka.

Piranha
2007-08-08, 12:45
nä, bara låtsas.

Vad som egentligen störde mig, var att
1. Jag har inte lagrat telefonumret som bilden kom ifrån
2. jag har inte lagt in mms i min telefon, så nyfiket lirkade jag mig in på telias visamms hemsida, för att se vad för rolig bild det kunde vara (naket stod så klart högst på listan), väl där var det bara en bild på någon ful kaka.

Jag finner flera fel i texten ovan.

Naket före mat ???? wtf

Inget MMS i mobilen? och du jobbar med IT ?


Kakan må varit ful, men den var jävligt god :D

tp_88
2007-08-08, 12:48
Jag stör mig på folk som stör sig på folk som säger carbs, kolisar, protte, gymma etc. Orka bry.

sissa
2007-08-08, 12:49
min bråkiga tand

Sonny.
2007-08-13, 01:43
Jag utför inte obetalt arbete åt någon jävla creme bonjour-handlade överklasskärring.

Haha! Ajaj, jag kan inte sluta skratta.

Frida.B
2007-08-13, 01:50
Jag stör mig på min jefla visdomstand som skall bestämma sig för att ploppa upp precis när ja börjar min semester och jag har noll käklinje för att ja e så svullen. Well... det är det enda ja kan koncentrera mig på just nu

tjabon
2007-08-13, 02:17
Just idag, så stör jag mej på kortklippta, småfeta
medelålders kärringar med trekvartsbyxor och
fotriktiga skor. Vart tog kvinnligheten vägen? *gah!*

BisseN
2007-08-13, 07:22
att jag har ont i halsen .. ska dra o köpa brämhults apelsinjuice nu o frysa ner den till nära minusgrader, lite glass oxå kanske.. det är ju nice att va förkyld o hemma :D

Eldhroka
2007-08-13, 07:38
Jag stör mig på att byggsemestern är slut och att stambytet har dragit igång i granntrappuppgången.
Det vibrerar i hela kåken. *gah!*

Frantic
2007-08-13, 08:52
Att min muskelinflammation vägrar ge sig trots att jag käkat receptbelagda piller och dessutom vilat i en månad. Jag måste kunna träna nu pga av brandmansutbildningen jag snart ska börja. Dålig timing!:(